2002
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1582
Переглянути
Нові надходження
Документ Вакуумний пiдсилювач гальмiвної системи автомобiля(2002) Шуклiнов, Сергiй Миколайович; Шепеленко, Ігор Георгійович; Скляров, В’ячеслав Миколайович; Клименко, Валерій Іванович; Руденко, Леонід Володимирович; Івченко, Олексій ВасильовичВакуумний підсилювач гальмівної системи автомобіля, який містить двокамерний корпус, у середині якого послідовно розташовані ущільнені між собою два поршні, що утворюють дві вакуумні та дві повітряні порожнини, що сполучаються за допомогою каналів, який відрізняється тим, що канали, що з'єднують повітряні порожнини, виконані у поршні другої камери, а корпуси обох камер мають однакові габарити.Документ Стенд для контролю кутiв розвалу i сходження керованих колiс транспортного засобу(2002) Говорущенко, Микола Якович; Стрельнiков, Віталій Миколайович; Зибцев, Юрій ВасильовичСтенд для контролю кутів розвалу і сходження керованих коліс транспортного засобу, який складається з станини, на яку встановлена рухома контактна площадка з можливістю рухатися у напрямку, перпендикулярному переміщенню колеса, і реєструючі прилади, з`єднані з рухомими елементами стенда через пружну ланку, який відрізняється тим, що контактна рухома площадка виконана з диском, який має можливість обертання відносно площадки.Документ Спосiб приготування бетонної сумiшi(2002) Ольгiнськiй, Олександр Георгiйович; Рiдкозубов, Олександр Олексійович; Бугаєвський, Сергій ОлександровичСпосіб приготування бетонної суміші, який включає активацію дрібного заповнювача розчином солей, що гідролізуються, змішування з цементом і водою замішування, який відрізняється тим, що як дрібний використовують заповнювач із високим вмістом (не більше 13,0%) пилоглинистих домішок, а як солі, що гідролізуються, використовують у вигляді розчину з та замішують суміш водним розчином лігносульфонату технічного 0,3% по сухій речовині від маси цементу.Документ Двосекцiйний гальмiвний кран(2002) Туренко, Анатолiй Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Богомолов, Вiктор Олександрович; Косий, Роман АнатолійовичДвосекційний гальмівний кран, який містить двоплечий важіль, з розташованими на ньому двома секціями, кожна з яких виконана у вигляді слідкуючого поршня, механічно зв'язаного з клапаном, який відрізняється тим, що клапан виконаний повністю розвантаженим, а його пружина має зусилля попереднього стиску, при якому вона самостійно забезпечує герметичність клапана, і розташованого під нею пакета регулювальних шайб.Документ Привiдний пристрiй трьохсекцiйного гальмiвного крана(2002) Туренко, Анатолiй Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Богомолов, Віктор Олександрович; Косий, Роман АнатолійовичПривідний пристрій трисекційного гальмівного крана, що містить вузол передачі зусилля та три з'єднані важелем секції керування гальмами тягача і причепа, який відрізняється тим, що секції рядно розташовані на двоплечому важелі та механічно зв'язані з вузлом передачі зусилля і слідкуючими поршнями кожної секції через тарілки, шайби, регулюючі їх розмірний ланцюг, і пружини, причому пристрій передачі зусилля виконано у вигляді послідовно з'єднаних натискного пристрою, штока й штовхача.Документ Вакуумний пiдсилювач гальмiвного приводу(2002) Клименко, Валерiй Iванович; Шуклiнов, Сергiй Миколайович; Шепеленко, Ігор Георгійович; Скляров, В'ячеслав МиколайовичВакуумний підсилювач гальмівного приводу, в якому корпусні деталі і деталі сполучення утворюють дві камери, розділені поршнями з діафрагмами на вакуумні і повітряні порожнини, який відрізняється тим, що корпусні і базові деталі виконані уніфікованими для всіх типів вакуумних підсилювачів, а повітряні порожнини сполучені гнучким каналом.Документ Клапан апарата пневматичного гальмiвного приводу транспортного засобу(2002) Туренко, Анатолiй Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Богомолов, Віктор Олександрович; Косий, Роман АнатолійовичКлапан із плаваючою робочою поверхнею, що включає рухомо-ущільнений стрижень з опорною поверхнею випускного клапана, ущільнювальну манжету впускного клапана, який відрізняється тим, що ущільнювальна манжета оснащена плаваючим кільцем і встановлена усередині посадкового місця з можливістю деформації верхньої і нижньої частин манжети під дією зусилля притискання.Документ Спосiб антиблокувального керування гальмуванням автомобiля(2002) Богатиренко, Костянтин Іванович; Клименко, Валерiй Iванович; Левтеров, Андрiй Iванович; Нечитайло, Юлія АнатоліївнаСпосіб антиблокувального керування гальмуванням автомобіля, при якому на робочому органі створюють зусилля, менше за величиною, ніж зусилля, яке призводить до блокування колеса, який відрізняється тим, що екстремальне автоматичне керування гальмуванням автомобіля здійснюють шляхом вимірювання тангенційної складової сили тертя колеса і гальмової колодки при розгальмовуванні колеса в точці фактичного максимуму сили зчеплення колеса з дорогою.Документ Гальмiвна система транспортного засобу(2002) Туренко, Анатолiй Миколайович; Волков, Володимир Петрович; Подригало, Михайло Абович; Степанов, Віктор ЮрійовичГальмівна система транспортного засобу, яка містить дискові гальма, кожне з яких виконано у вигляді скоби, установленої на циліндричному шарнірі, вісь якого перпендикулярна площині обертання гальмівного диска і зміщена відносно осі робочого гальмівного циліндра і осі опорного циліндра, штокова порожнина якого сполучена з порожнинами робочих гальмівних циліндрів і через зворотний клапан - із магістраллю керування, а безштокова порожнина - безпосередньо із магістраллю керування, яка відрізняється тим, що в магістралі керування дискових гальм однієї осі транспортного засобу встановлено підпружинений із торцевих сторін чотириходовий золотниковий розподільник, торцеві порожнини якого сполучені зі штоковими порожнинами опорних циліндрів відповідних дискових гальм, а внутрішні порожнини золотникового розподільника зв'язані з додатковими робочими гальмівними циліндрами, встановленими в скобі супорта, і зі зливником.Документ Вакуумний пiдсилювач гiдравлiчного приводу(2002) Клименко, Валерій Iванович; Шуклiнов, Сергiй Миколайович; Шепеленко, Ігор Георгійович; Скляров, В'ячеслав МиколайовичВакуумний підсилювач гідравлічного приводу, який включає корпус із кришкою, у середині якого розташовані поршень із діафрагмою і клапанами, який відрізняється тим, що між поршнем із боку вакуумної порожнини і корпусом установлене гнучке ущільнення, внутрішній діаметр якого дорівнює або більше ушільнуваної напрямної поршня в кришці, а активні площі поршня по обидва боки виконані однаковими або з меншою активною площею з боку вакуумної порожнини.Документ Гальмiвний кран пневматичної гальмiвної системи, об'єднаний з регулятором гальмiвних сил(2002) Туренко, Анатолiй Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Богомолов, Віктор Олександрович; Сопко, Олександр ДмитровичГальмівний кран пневматичної гальмівної системи, об'єднаний з регулятором гальмівних сил, що містить робочі секції зв'язані з гальмівною педаллю через привід, який відрізняється тим, що привід виконаний у вигляді кулачка, з можливістю переміщення уздовж важеля керування робочими вертикально розташованими секціями і голономно зв'язаного з поршнем регулятора гальмівних сил, камера якого пневматично зв'язана з підвіскою з одного боку і підпружиненим поршнем, розташованим на валу разом з кулачком - з іншого.Документ Пневмогiдравлiчний привiд керування зчепленням транспортного засобу(2002) Туренко, Анатолiй Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Богомолов, Вiктор Олександрович; Шуклiнов, Сергiй Миколайович; Логвiнов, Валерій Павлович; Грищенко, Сергiй ВолодимировичПневмогідравлічний привід керування зчепленням транспортного засобу, що містить педаль зчеплення, головний циліндр, ресивер, пневмогідравлічний підсилювач і трубопроводи пневмо- та гідросистем, який відрізняється тим, що головний циліндр виконано двосекційним.