2012
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1421
Переглянути
Нові надходження
Документ Спосiб магнiтно-iмпульсного притягання тонкостiнних листових металiв багатовитковою круговою iндукцiйною iндукторною системою(2012) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Чаплигiн, Євген Олександрович; Шиндерук, Свiтлана Олександрiвна; Сабокар, Олег СергiйовичСпосіб магнітно-імпульсного притягання тонкостінних листових металів, що полягає в їх деформуванні впливом імпульсного магнітного поля багатовитковою круговою індукційною індукторною системою, що виконується у вигляді плоского витка, зверху якого розміщений плоский металевий екран, який відрізняється тим, що для здійснення способу магнітно-імпульсного притягання використовується індуктор, який виконується у вигляді трьох кругових плоских витків, два з яких розташовуються зверху допоміжного екрана, а третій - знизу, та витки індуктора з'єднуються так, що струм в них протікає в одному напрямку, при цьому товщина допоміжного екрана залишається незмінною уздовж всього перерізу та вибирається зі співвідношення: , де - товщина допоміжного екрана та листового металу; - кутова частота сигналу; - магнітна проникність металу допоміжного екрана; - електропровідність металу допоміжного екрана.Документ Пристрiй для пiдвищення ефективностi гальмування легкових автомобiлiв(2012) Подригало, Михайло Абович; Назаров, Володимир Iванович; Назаров, Олександр Iванович; Назаров, Iван ОлександровичПристрій для підвищення ефективності гальмування легкових автомобілів, гальмівні системи яких не обладнано протиблокувальними системами, який відрізняється тим, що його виконано за бортовою схемою розділення контурів гальмівного привода, який оснащено двома регуляторами-компенсаторами тиску, обладнаними диференціальним поршнем, клапаном спрацьовування та підпружиненим поршнем керування, який управляється від гідравлічних циліндрів, що мають кінематичний зв'язок із передньою підвіскою автомобіля.Документ Сумiщений дисковий узгоджувальний пристрiй з демпферною конструкцiєю(2012) Аргун, Щасяна Валiковна; Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Трунова, Iрина Сергiївна; Чаплигiн, Євген Олександрович; Щиголєва, Свiтлана ОлександрiвнаСуміщений дисковий узгоджувальний пристрій, що складається з первинної обмотки, яка виконана у вигляді плоскої спіралі, та вторинної обмотки імпульсного трансформатора струму, який відрізняється тим, що первинну обмотку узгоджувального пристрою - імпульсного трансформатора - до вторинної притискає демпферна конструкція.Документ Спосiб магнiтно-iмпульсного притягання об'єктiв сумiщеним дисковим погоджувальним пристроєм з демпферною конструкцiєю(2012) Аргун, Щасяна Валiковна; Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Трунова, Iрина Сергiївна; Чаплигiн, Євген Олександрович; Щиголєва, Свiтлана ОлександрiвнаСпосіб магнітно-імпульсного притягання металевих об'єктів суміщеним дисковим погоджувальним пристроєм, що полягає в деформуванні заготівки впливом імпульсного магнітного поля з застосуванням індукторної системи, в якій індуктор виконано у вигляді вторинної обмотки плоского спіралевидного імпульсного трансформатора струму, а первинна обмотка виконана у вигляді плоскої спіралі, який відрізняється тим, що притискання первинної обмотки до вторинної здійснюється за допомогою демпферної конструкції.Документ Спосiб регулювання гальмiвних сил мiж осями легкового автомобiля(2012) Подригало, Михайло Абович; Назаров, Володимир Iванович; Назаров, Олександр Iванович; Назаров, Iван ОлександровичСпосіб регулювання гальмівних сил між осями легкового автомобіля, який відрізняється тим, що застосовують два регулятора-компенсатора тиску, які мають гідравлічний зв'язок із передньою підвіскою, які виконані з можливістю регулювання приводного тиску, яке відповідає будь-якому ваговому стану автомобіля та динамічному перерозподілу вертикальних навантажень на колесах.Документ Спосiб вiдновлення сигналу на входi датчика(2012) Полярус, Олександр Васильович; Поляков, Євген Олександрович; Барчан, Вiталiй ВолодимировичСпосіб відновлення сигналу на вході датчика, який полягає в тому, що виміряний вихідний сигнал датчика виконаний у вигляді згортки невідомого вхідного сигналу і відомої імпульсної характеристики датчика, а сигнал на вході датчика визначають на основі розв'язання інтегрального рівняння згортки, який відрізняється тим, що реалізацію вхідного сигналу представляють математичним рядом ортонормованих функцій з невідомими коефіцієнтами, імпульсну характеристику зводять до розподілу загального виду з невідомими коефіцієнтами, а потім мінімізують інтеграл від квадрата різниці між вихідним сигналом, що представляється через інтеграл згортки від імпульсної характеристики датчика та вхідного сигналу з невідомими коефіцієнтами і виміряним вихідним сигналом способами глобального випадкового пошуку, після чого знаходять всі невідомі коефіцієнти і на їх основі відновлюють імпульсну характеристику датчика і сигнал на його вході, що дозволяє підвищити точність вимірювань за рахунок відновлення частини втраченої інформації.Документ Спосiб приготування дрiбнозернистих цементних бетонiв на заповнювачах типу золошлакiв, вiдпрацьованих формувальних сумiшей ливарного виробництва, горiлих шахтних порiд(2012) Толмачов, Сергiй Миколайович; Кондратьєва, Iрина Григорiвна; Бєлiченко, Олена АнатолiївнаСпосіб приготування дрібнозернистих цементних бетонів на заповнювачах типу золошлаків, відпрацьованих формувальних сумішей ливарного виробництва, горілих шахтних порід, що включає оброблення водою зачинення дрібного заповнювача, додавання цементу, ретельне перемішування, формування виробів та їх твердіння, який відрізняється тим, що у воду зачинення додають вуглецеві наночастинки.Документ Спосiб магнiтно-iмпульсного притягання металевих заготiвок одновитковим прямокутним iндуктором, що складається з двох паралельних гiлок та розташований над допомiжним екраном(2012) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Чаплигiн, Євген Олександрович; Гопко, Андрiй Васильович; Щиголєва, Свiтлана Олександрiвна; Дробiнiн, Олександр МихайловичСпосіб магнітно-імпульсного притягання металевих заготівок одновитковим прямокутним індуктором, що складається з двох паралельних гілок та розташований над допоміжним екраном, що полягає в їхньому деформуванні впливом імпульсного магнітного поля шляхом притягання заготівки до прямокутної індукторної системи з допоміжним екраном, в якій індуктор виконано з двома розрізами за віссю симетрії, що поділяє його на два окремих струмопроводи, послідовне чи паралельне з'єднання яких між собою дозволяє регулювати індуктивність індуктора та амплітуди збуджених полів, який відрізняється тим, що індуктор розміщений над тонким допоміжним екраном, що призводить до підвищення електродинамічного зв'язку між індукторною системою та заготівкою.Документ Спосiб отримання мiдi при регенерацiї вiдпрацьованих сульфатних мiдноцинкових розчинiв травлення латунi(2012) Даценко, Вiта Василiвна; Хоботова, Елiна Борисiвна; Єгорова, Лiлiя Михайлiвна; Ларiн, Василь IвановичСпосіб отримання міді при регенерації відпрацьованих сульфатних мідно-цинкових розчинів травлення латуні, що включає контактне витіснення міді цинковим порошком на першій стадії регенерації, який відрізняється тим, що мідь з відпрацьованого сульфатного мідно-цинкового розчину отримують методом контактного витіснення порошком цинку при масовому співвідношенні міді і цинкового порошку 1:1,36 за температури 298 K, після відділення осаду міді цинквмісний фільтрат направляють на електрохімічне виділення цинку з періодичним поверненням отриманого металу на стадію цементації міді, а сульфатну кислоту, що утворюється в анодному просторі електролізера, після концентрування направляють до повторного технологічного циклу.Документ Спосiб експрес визначення густини твердої чи рiдкої речовини(2012) Левандовський, Борис Iванович1. Спосіб визначення густини твердої чи рідкої речовини, який відрізняється тим, що здійснюється завдяки вимірюванню ваги твердого тіла у повітрі і рідині за допомогою динамометра з наступним розрахунком густини. 2. Спосіб за п. 1, який відрізняється тим, що густина твердої речовини визначається за виразом де - шукана густина речовини твердого тіла; - відома густина рідини, в яку занурюється тверде тіло; та - результати виміру ваги твердого тіла у повітрі та рідині. 3. Спосіб за п. 1, який відрізняється тим, що густина речовини в рідкому стані визначається за виразом де - шукана густина рідини; - відома густина речовини твердого тіла; та - результати виміру ваги твердого тіла у повітрі та рідині.Документ Твердомiр(2012) Мощенок, Василь Iванович; Костiна, Людмила Леонiдiвна; Чигрин, Анатолiй Олександрович; Лалазарова, Наталiя Олексiївна; Атаманюк, Володимир Григорович; Тарабанова, Валентина Павлiвна; Демченко, Сергiй ВолодимировичТвердомір з ударним навантаженням, що складається з підставки, на якій закріплена стійка; індентора, що закріплений на ударнику; ударного пристосування (ударника); механізму підйому-опускання (рукоятка з кулачком); вантажу, жорстко закріпленого на ударнику, який відрізняється тим, що при вимірюванні твердості глибина проникнення індентора визначається за допомогою індикатора годинникового типу, що закріплений на ударнику; наявність рукоятки з сегментним вирізом дозволяє, окрім ударного, здійснювати також поступове (статичне) навантаження, а безпосереднє вимірювання глибини відбитку під час навантаження за допомогою індентора дозволяє визначати поверхневу та об'ємну твердість.Документ Спосiб передпускового нагрiву металевих елементiв автомобiльних конструкцiй(2012) Бажинов, Олексiй Васильович; Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Сабокар, Олег Сергiйович1. Спосіб передпускового нагріву металевих елементів автомобільних конструкцій, що включає їх нагрів, який відрізняється тим, що нагрів виконують за допомогою вихрових струмів, індукованих у металі елемента, що нагрівається змінним електромагнітним полем зовнішньої котушки, яка розмішується поблизу елемента автомобільної конструкції, що нагрівається. 2. Спосіб за п. 1, який відрізняється тим, що при нагріванні елемента з довільною геометричною формою поверхні котушку виконують у вигляді соленоїда, форма якого максимально наближається до форми поверхні елемента, що нагрівається, і розміщують його на поверхні елемента автомобільної конструкції.Документ Спосiб влаштування пiдпiрної споруди на дорогах, набережних та мостах(2012) Бiльченко, Анатолiй Васильович; Кожушко, Вiталiй Петрович; Кiслов, Олександр ГригоровичСпосіб влаштування підпірної споруди на дорогах, мостах та набережних, що містить встановлення під кутом одна до одної двох залізобетонних плит з анкерним кріпленням, одна з яких є фундаментом, який відрізняється тим, що анкерне кріплення виконують з двох рівних частин, з'єднаних пружиною без можливості її контакту з ґрунтом, наприклад в металевій трубі.Документ Генератор багаторазових унiполярних iмпульсiв струму для магнiтно-iмпульсної обробки металiв(2012) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Аргун, Щасяна Валiковна; Чаплигiн, Євген Олександрович; Дзюбенко, Олександр Андрiйович; Дробiнiн, Олександр МихайловичГенератор багаторазових імпульсів уніполярного струму для обробки металів тиском імпульсного магнітного поля, що містить зарядний пристрій, ємнісний накопичувач електричної енергії і розрядне коло з навантаженням-індуктором, при цьому зарядне і розрядне кола з'єднуються через тиристорно-електронний пристрій, синхронізуючий заряд-розряд ємнісного накопичувача для багаторазового відтворення заданої кількості імпульсів струму у розрядному колі з навантаженням-індуктором, який відрізняється тим, що містить у розрядному колі мостову схему випрямлення, в діагональ якої підключається навантаження-індуктор.Документ Узгоджувальний пристрiй-цилiндричний, з одним тонкостiнним вторинним розiмкнутим витком(2012) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Аргун, Щасяна Валiковна; Чаплигiн, Євген Олександрович; Трунова, Iрина Сергiївна; Гопко, Андрiй Васильович; Дробiнiн, Олександр МихайловичУзгоджувальний пристрій - циліндричний, що складається з первинної багатовиткової та вторинної обмоток, при цьому первинна багатовиткова обмотка розташована рівномірно радіально ззовні вторинної обмотки, який відрізняється тим, що вторинна обмотка виконана у вигляді тонкостінної циліндричної труби з подовжнім розрізом та трьома подовжніми ребрами жорсткості, в яких передбачені різьбові отвори для прикріплення індукційних індукторних систем, причому два з них знаходяться в зоні розрізу, а вторинна обмотка розташована поверх циліндричної діелектричної оснастки, в якій є отвори для охолодження обмотки, при цьому товщина вторинної обмотки вибирається з співвідношення: , де: - товщина циліндричної труби вторинної обмотки, - кутова частота сигналу, - магнітна проникність металу вторинної обмотки, - електропровідність металу вторинної обмотки, причому до вторинної обмотки з торцевої сторони приєднується індукційна індукторна система з великою індуктивністю (понад 100 нГн), яка і виконує деформування тонкостінних листових металів.Документ Автоматизована система керування дорожнiм рухом мегаполiсу(2012) Альошин, Геннадiй Васильович; Левтеров, Андрiй Iванович; Ярута, Антон МиколайовичАвтоматизована система керування дорожнім рухом (АСКДР) мегаполісу, що містить супутниковий радіоприймач GPS (або "Глонасс"), вирішуючий пристрій, дисплей і електронну мапу регіону, причому електронна мапа і супутниковий радіоприймач підключені до входів вирішуючого пристрою, а вихід його підключений до входу дисплея, яка відрізняється тим, що додатково введені послідовно сполучені пристрій набору адрес, шифратор і приймально-передавальна система зв'язку транспортного засобу, зв'язана з системою зв'язку АСКДР, яка послідовно сполучена з пристроєм запам'ятовування замовлення, дешифратором адрес, з паралельним набором комутаторів етапів багатоетапної маршрутизації, з базою даних набору матриць ваги всіх етапів, блоком обчислювальних програм рішення задачі для всіх етапів, пристрою формування сигналу рішення і пристрою керування АСКДР, при цьому вихід "d" пристрою керування АСКДР з'єднаний з входом системи зв'язку АСКДР, а вихід "с" послідовно через багатоканальний радіозв'язок сполучений з розподіленою системою моніторингу транспортних засобів, вихід "а" дешифратора адрес сполучений з матрицею ваги m-ого етапу бази даних АСУДР, а вихід "в" - з входами блока обчислювальних програм рішення задачі для всіх етапів, вихід приймально-передавальної системи зв'язку транспортного засобу підключений до входу дисплея, пристрій формування рішення сполучений з входом табло диспетчера і вихід багатоканального зв'язку кожного каналу підключений до відповідної вагової матриці бази даних АСКДР.Документ Спосiб захисту колiсних машин зi складаними рамами вiд перевертання на схилi(2012) Подригало, Михайло Абович; Полянський, Олександр Сергiйович; Дубiнiн, Євген Олександрович; Клец, Дмитро Михайлович; Задорожня, Вiкторiя ВолодимирiвнаСпосіб захисту колісних машин зі складаними рамами від перевертання на схилі, що полягає в зменшенні вертикальних прискорень до значення, меншого за критичне, який відрізняється тим, що зменшення вертикальних прискорень здійснюється оператором на основі інформації, наданої системою датчиків вертикальних прискорень, шляхом переходу на інші режими роботи.Документ Спосiб визначення параметрiв транспортних потокiв у зонi перехрестя(2012) Левтеров, Андрiй Iванович; Денисенко, Олег Васильович; Ярута, Антон МиколайовичСпосіб визначення параметрів транспортних потоків у зоні перехрестя, заснований на скануванні гостроспрямованого лазерного променя поперечного перерізу багатосмугової дороги спеціальним дискретним сканістором за програмою, що забезпечує відхилення лазерного випромінювання в необхідне число положень, що відповідає числу смуг дороги, прийомі відображених оптичних сигналів фотоприймачем і надалі перетворенні цих сигналів в імпульсно-числовий код, за яким обчислюються швидкість і тип транспортного засобу, інтенсивність і інтервали між транспортними засобами, який відрізняється тим, що сканування зони перехрестя здійснюється з точці над його геометричним центром конусним видом розгортки, причому оптична вісь одного з положень розгортки вибирається так, щоб лазерний промінь описував коло на проїжджій частині перехрестя в області "стоп-ліній" всіх його підходів, а друге положення розгортки відповідає відхиленню лазерного променя, при якому радіус другого концентричного кола на поверхні проїжджої частини зменшувався на певну задану величину, при цьому зміна положень розгортки здійснюється з високою швидкістю по черзі через кожен період сканування, при чому залежно від результатів сканування визначають вищевказані параметри транспортних потоків по всіх смугах руху в зоні перехрестя, а також повну картограму руху транспортних потоків.Документ Гiдросистема бульдозера(2012) Холодов, Антон Петрович; Ремарчук, Микола Парфенiйович1. Гідросистема бульдозера, яка включає гідронасос, гідравлічно з'єднаний через зворотний клапан з напірною магістраллю базової гідросистеми бульдозера, паралельно до якої перед зворотним клапаном та після нього включено гідросистему акумулювання енергії, виконану у вигляді з'єднаних гідророзподільників, редукційного клапана і гідропневмоакумулятора, яка відрізняється тим, що гідросистему акумулювання енергії виконано у вигляді послідовно з'єднаних регулятора потоку зі зворотним клапаном, гідророзподільника і гідропневмоакумулятора, яку підключено паралельно до напірної магістралі після зворотного клапана, причому гідропневмоакумулятор виконано з енергоємністю, не меншою, ніж енерговитрати насоса на етапі копання бульдозера. 2. Гідросистема бульдозера за п. 1, яка відрізняється тим, що муфту зчеплення вала двигуна внутрішнього згоряння з валом гідронасоса виконано керованою.Документ Гiдропневмоакумулятор(2012) Холодов, Антон Павлович; Хмара, Леонiд АндрiйовичГідропневмоакумулятор, що містить корпус, в якому утворені дві камери - верхня, що заповнюється газом, і нижня, що заповнюється рідиною, між якими розміщується роздільник середовищ у вигляді поршня або еластичних балона або мембрани, який відрізняється тим, що над газовою камерою додатково розташовано допоміжну рідинну камеру, відокремлену від газової роздільником, виконаним також у вигляді поршня або еластичної мембрани.