Розрахунково-експериментальний метод оцiнювання енергопоглинальних властивостей елементiв пасивної безпеки автомобiлiв для спорту

Вантажиться...
Thumbnail Image

Дата

2018

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Дисертацію присвячено розробці розрахунково-експериментального методу оцінки енергопоглинальних властивостей елементів пасивної безпеки автомобілів для спорту. Науковими результатами є: 1) математична модель зіткнення автомобіля; 2) математична модель поведінки людини при ударі; 3) методика, що дозволяє визначити питому енергоємність композитних матеріалів. Розроблені моделі та методика дозволяють вперше вирішити науковоприкладну проблему прийняття рішень щодо оцінки енергопоглинальних властивостей елементів пасивної безпеки автомобілів для спорту, та добрати оптимальні параметри конструкції на етапі ескізного проектування. Це дозволяє знизити ймовірність травмування людини під час дорожньо-транспортної пригоди. Запропоновані моделі та методи дозволяють підвищити ефективність при забезпеченні пасивної безпеки автомобіля за рахунок поліпшення точності оцінки елементів пасивної безпеки автомобіля у порівнянні із традиційними методами. Визначено питому енергоємність композиційних матеріалів яка складає для вуглепластику 60 Дж/г, для склопластику 22 Дж/г.

Опис

Ключові слова

пасивна безпека, фронтальне зіткнення, енергопоглинання, композиційні матеріали, питома енергоємність, елементи пасивної безпеки

Бібліографічний опис

Сергiєнко, Олександр Володимирович. Розрахунково-експериментальний метод оцiнювання енергопоглинальних властивостей елементiв пасивної безпеки автомобiлiв для спорту : автореф. дис. ... доктора техн. наук : 05.22.02 - автомобiлi та трактори [Електронний ресурс] / Сергiєнко Олександр Володимирович ; М-во освiти i науки України, ХНАДУ. - Харкiв, 2018. - 20 с.

Зібрання