Випуск 44 / Выпуск 44

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 12 з 12
  • Документ
    ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЖУРНАЛ
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019)
  • Документ
    Дослідження руху частинок ґрунту по ґрунтовиносних лопатках робочих органів динамічної дії
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Пелевін, Л. Є.; Азенко, А. В.; Горбатюк, Є. В.; Пелевин, Л. Е.; Азенко, А. В.; Горбатюк, Е. В.; Pelevin, L.; Azenko, A.; Gorbatyuk, I.
    Проведено дослідження руху частинок ґрунту по ґрунтовиносних лопатках робочих органів динамічної дії. У результаті аналізу наявних публікацій взято за мету роботи аналітичне дослідження, результат якого дозволить проектувати робочі органи із заданими параметрами лопаток та необхідними режимами роботи, мінімізуючи шлях проходження частинок ґрунту по них.
  • Документ
    Моделирование и анализ вынужденных колебаний паровой турбины мощностью 500 МВт
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Красников, С. В.; Красніков, С. В.; Krasnikov, S. V.
    Проведено моделирование паротурбинной установки мощностью 500 МВт. Построены геометрические и расчетные модели. Проведены расчеты вынужденных колебаний. По результатам расчетов определены причины повышенных вибраций. Расчеты и моделирование выполнены методом конечных элементов.
  • Документ
    Дослідження ефекту теплового острова в місті Харків
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Роговий, А. С.; Роговой, А. С.; Rogovyi, A.
    На основі числового моделювання рівнянь течії повітря, рівнянь теплоперенесення з урахуванням сонячної радіації досліджено прояви ефекту «теплового міського острова» на прикладі ділянки міської забудови м. Харкова. Отримано показники зміни температури повітря в різний час протягом доби.
  • Документ
    Аналіз ринку автотранспортних послуг в Україні
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Загурський, О. М.; Загурский, О. Н.; Zagurskіy, O. M.
    У статті розглянуто теоретичні та методологічні аспекти розвитку ринку автотранспортних послуг. Проведено аналіз ринку вантажних перевезень та оцінено місце автомобільного транспорту в ньому. Визначено, що він є неоднорідним і може бути сегментований шляхом виділення перевезень на різні відстані.
  • Документ
    Електробуси – перспективний міський транспорт Харкова
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Аргун, Щ. В.; Arhun, Shch.
    У роботі запропоновано підвищити енергоефективність міського транспорту Харкова за рахунок упровадження електробусів. Проведено аналіз переваг і недоліків автобусів і тролейбусів порівняно з електробусами. Розглянуто різні види електробусів. Запропоновано пілотний маршрут електробуса, який охоплює частину Північної Салтівки м. Харкова завдовжки 7 км в обидва кінці. Запропоновано використовувати електробус на суперкон-денсаторах, що заряджається на кінцевій зупинці під час посадки/висадки пасажирів. Представлено попередній розрахунок упровадження нового електробусного маршруту, з якого видно, що загальні витрати на прокладання тролейбусного маршруту є більшимиза електробусний приблизно у 2,65 раза.
  • Документ
    Влияние ширины проезжей части на скорость движения автомобилей в городских условиях
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Горбачёв, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Горбачёва, Е. А.; Минь, Ву Дик; Горбачов, П. Ф.; Макарiчев, О. В.; Горбачова, О. О.; Мiнь, Ву Дик; Horbachov, P.; Makarychev, A.; Gorbachova, E.; Minh, V. D.
    Исследуется влияние ширины проезжей части улиц и дорог на скорость движения автомобилей в городских условиях. Приведены предпосылки возникновения гамма-распределения скорости автомобилей в стеснённых условиях движения и результаты экспериментальной проверки соответствующей гипотезы.
  • Документ
    Дослідження затримок учасників руху під час перетинання пішоходами вулиць і доріг через регульовані пішохідні переходи
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Атаманюк, Г. В.; Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Атаманюк, Г. В.; Horbachov, P.; Makarichev, A.; Atamanyuk, A.
    Отримано аналітичні моделі витрат часу пішоходів і ТЗ на регульованих пішохідних переходах із викличними пристроями, які створюють основу для визначення оптимального варіанта організації дорожнього руху в місцях перетинання пішохідних та транспортних потоків на ділянках міських вулиць і автомобільних доріг залежно від інтенсивності руху його учасників обох видів.
  • Документ
    Оцінка затримок руху на регульованих перехрестях міських вулиць із трифазним циклом регулювання
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Шевченко, В. В.; Горбачёв, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Шевченко, В. В.; Horbachov, P.; Makarichev, A.; Shevchenko, V.
    Проведено аналітичну та експериментальну оцінку часу затримки руху у процесі внесення локальних змін в організацію дорожнього руху на регульованому перехресті шляхом розвантаження фази лівоповоротних потоків основної магістралі у трифазному циклі світлофорного регулювання на міській магістралі з центральною роздільною смугою. Використано аналітичний підхід до побудови моделі затримки транспортних засобів на регульованому перехресті, адекватність якої оцінено за допомогою імітаційного експерименту, проведеного у програмному продукті Vissim.
  • Документ
    Экспериментальное исследование механической модели эластичного колеса
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Пожидаев, С. П.; Шкаровский, Г. В.; Пожидаєв, С. П.; Шкарівський, Г. В.; Pozhydaev, S.; Shkarovskyy, H.
    ГОСТ 17692–72 предписывает, что преобразование крутящего момента эластичного колеса в его полную окружную силу определяется радиусом качения без скольжения. Однако в настоящее время господствует мнение, что это преобразование определяется динамическим радиусом колеса. Экспериментальная проверка показала, что данное мнение ошибочно. Динамический радиус совершенно не влияет на полную окружную силу эластичного колеса. Силовые свойства колеса определяются его радиусом качения без скольжения.
  • Документ
    Применение автоматических систем управления началом движения на подъём в грузовых автомобилях
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Губин, А. В.; Губін, А. В.; Gubin, A.
    Выполнен обзор систем помощи водителю при начале движения на подъём, применяемых в грузовых автомобилях ведущих автопроизводителей. Историческая часть обзора включает в себя анализ сведений, содержащих информацию об истоках систем помощи водителю, послуживших прообразом современных сложных электронных систем.
  • Документ
    Дослідження та діагностика електричних систем електромобіля BMW I3
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Смирнов, О. П.; Борисенко, А. О.; Марченко, А. В.; Романенко, А. В.; Євтушенко, С. В.; Смирнов, О. П.; Борисенко, А. О.; Марченко, А. В.; Романенко, А. В.; Евтушенко, С. В.; Smyrnov, O. P.; Borisenko, A. O.; Marchenko, A. V.; Romanenko, A. V.; Yevtushenko, S. V.
    Стаття присвячена підвищенню ефективності використання електричних транспортних засобів за рахунок дослідження та діагностики електричних систем електромобіля BMW i3. Проведено аналіз основних технічних характеристик BMW i3, досліджено основні компоненти його електрообладнання та систем зарядки його високовольтної тягової акумуляторної батареї. Здійснено практичну діагностику електрообладнання електромобіля BMW i3 в умовах СТО «Баварія Моторс», м. Харків.