Розробка коректора коефіцієнта потужності для бортового зарядного пристрою електромобіля

Вантажиться...
Thumbnail Image

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Анотація

Був проведений аналіз існуючих систем, що знижують реактивну потужність в системах заряджання тягових акумуляторів електротранспорту. Розглянуто негативні впливи зарядних систем, що не мають елементи компенсації реактивної потужності. Обґрунтовано розробку мікроконтролерної системи керування зарядкою тягових акумуляторів електротранспорту з коректором реактивної потужності. Розроблено мікроконтролерну систему, що складається з блоку генерації, потужних драйверів, датчику струму, робота якого заснована на ефекті Холлу та гальванічного розв’язання інформаційної шини. Розроблено електричну принципову схему запропонованої системи, виконані необхідні розрахунки. Результати дипломної роботи можуть бути використані як у навчальному процесі, так і у виробничій діяльності. У дипломної роботі визначені шкідливі й небезпечні виробничі фактори при розробці, налагодженні й експлуатації пристрою, а також розроблені заходи, які спрямовані на створення умов праці, які відповідають вимогам норм і стандартів по охороні праці та техніки безпеки.

Опис

Ключові слова

визначення амплітуди, зарядна станція, електромобіль, мікроконтролерна система, фільтрація сигналу

Бібліографічний опис

Золочевський, В. В. Розробка коректора коефіцієнта потужності для бортового зарядного пристрою електромобіля : дипломна робота … бакалавра : 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / Золочевський Владислав Валерійович. – Харків : ХНАДУ, 2021. – 70 с.