Бакалаврські роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3876

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 130
  • Документ
    Дослідження структури і характеристик електромеханічних гальмівних систем автомобіля
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Пшеничний, Микита Вадимович
    Мета роботи – підвищення ефективності навчального процесу в умовах дистанційного навчання з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів». Об’єкт дослідження – процеси гальмування автомобіля. Предмет дослідження – електромеханічна гальмівна система. Метод дослідження – використання технологій мультимедіа. Проведено дослідження системи електромеханічних стоянкових гальм ЕРВ (Electromechanical Parking Brake). Розглянуто характеристики та структурну складову системи. Проаналізовано способи застосування та активації функції стоянкових гальм. Приведено основні допоміжні функції при русі та зупинці транспортного засобу. Визначено основні переваги та недоліки конструкцій електромеханічних приводі. Наведено послідовність активації допоміжної функції Auto Hold, а також розглянуто, як користуватися нею. Ця функція має велику кількість переваг, але може викликати незручності при керуванні автомобілем. Результати роботи передбачено використовувати в навчальному процесі у якості мультимедійних додатків з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів».
  • Документ
    Дослідження структури пневмоелектричних гальмівних систем вантажних автомобілів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Пляка, Дмитро Олександрович
    Мета роботи – підвищення ефективності навчального процесу в умовах дистанційного навчання з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів». Об’єкт дослідження – процеси електронного керування гальмуванням автомобіля. Предмет дослідження – мехатронні системи пневматичних гальм вантажних автомобілів. Метод дослідження – використання технологій мультимедіа. Розглянуто склад та характеристики пневматичних систем гальмування з електронним керуванням гальмівної сили ABS/EBS. Проаналізовано особливості функціонування комплексних гальмівних систем EBS. Наведено функціональні схеми перелічених систем та ілюстрації їх функціонування. Складено матеріали для віртуалізації занять за темою «Пневматичні системи гальмування вантажних автомобілів». Результати роботи передбачено використовувати в навчальному про-цесі у якості мультимедійних додатків з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів».
  • Документ
    Дослідження структури мехатронних систем впуску повітря автомобільних ДВЗ
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Павленков, Дмитро Сергійович
    Мета роботи – підвищення ефективності навчального процесу в умовах дистанційного навчання з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів». Об’єкт дослідження – процеси зміни геометрії впускного колектора. Предмет дослідження – системи змінної геометрії впускного колектору. Метод дослідження – використання технологій мультимедіа. Розглянуто принципи будови системи змінної геометрії впускного ко-лектору із застосуванням системи змінної індукції повітря VIS також резонансні системи впускного колектору DISA. Проаналізовано способи реалізації та керування системи впуску ДВЗ. Визначено структуру та характеристики керованих дросельних вузлів, способи реалізації керуючих впливів, особливості будови систем впуску. Наведено функціональні схеми перелічених систем та ілюстрації їх функціонування. Складено матеріали для віртуалізації занять за темою «Структура мехатронних систем впуску повітря ДВЗ». Результати роботи передбачено використовувати в навчальному процесі у якості мультимедійних додатків з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів».
  • Документ
    Дослідження структури телематичних систем автомобіля. Частина1 : Системи допомоги водію
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ланецький, Дмитро Віталійович
    Мета роботи – підвищення ефективності навчального процесу в умовах дистанційного навчання з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів». Об’єкт дослідження – процеси телематичного керування автомобілем. Предмет дослідження – телематичні системи допомоги водію. Метод дослідження – використання технологій мультимедіа. Розглянуто принципи будови телематичних систем автомобіля із застосуванням ультразвукових та інфрачервоних радарів, і відео-датчиків. Наведено класифікаційну структуру систем допомоги водію. Проаналізовано способи визначення дистанційних параметрів віддалених об'єктів навколо автомобіля методами тріангуляції і ехолотування. Визначено структуру та характеристики телематичних систем допомоги водію на прикладах систем автоматичного паркування, адаптивного круїз-контроля та навігації автомобіля. Наведено функціональні схеми перелічених систем та ілюстрації їх функціонування. Складено матеріали для віртуалізації занять за темою «Системи допомоги водію та безпеки руху автомобіля». Результати роботи передбачено використовувати в навчальному про-цесі у якості мультимедійних додатків з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів».
  • Документ
    Дослідження структури систем екологічного призначення ДВЗ автомобіля
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Хоменко, Валентин Віталійович
    Мета роботи – підвищення ефективності навчального процесу в умовах дистанційного навчання з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів». Об’єкт дослідження – процеси згоряння паливної суміші в циліндрах ДВЗ. Предмет дослідження – системи екологічного призначення ДВЗ. Метод дослідження – використання технологій мультимедіа. Розглянуто принципи будови екологічних системи автомобіля із застосуванням різних механізмів та датчиків. Проаналізовано способи вдосконалення екологічних параметрів автомобіля. Визначено структуру та характеристики екологічних систем ДВЗ на прикладах систем: оптимізації паливної суміші, рециркуляції відпрацьованих газів, вторинного повітря, уловлювання парів палива. Наведено функціональні схеми перелічених систем та ілюстрації їх функціонування. Складено матеріали для віртуалізації занять за темами «Мікропроцесорні системи керування бензинових ДВЗ» та «Побудування мехатронних систем дизельних ДВЗ». Результати дослідження надані в обсязі відео-контенту для засвоєння практичного матеріалу при проведенні лабораторних робіт, щодо вивчення систем та агрегатів сучасного автомобіля з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів».
  • Документ
    Дослідження структури телематичних систем автомобіля. Частина 2 : Системи безпеки руху
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Євдокимов, Владислав Сергійович
    Мета роботи – підвищення ефективності навчального процесу в умовах дистанційного навчання з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів». Об’єкт дослідження – процеси телематичного керування автомобілем. Предмет дослідження – телематичні системи безпеки руху. Метод дослідження – використання технологій мультимедіа. Розглянуто класифікацію та засоби телематичних систем безпеки руху автомобіля, лідарів, радарів і датчиків відео-систем. Визначено структуру та характеристики телематичних систем допомоги водію на прикладах систем попередження зіткнення і моніторингу за станом водія. Наведено функціональні схеми перелічених систем та ілюстрації їх функціонування. Складено матеріали для віртуалізації занять за темою «Системи допомоги водію та безпеки руху автомобіля». Результати роботи передбачено використовувати в навчальному процесі у якості мультимедійних додатків з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів».
  • Документ
    Дослідження ефективності та надійності плагін-гібридних автомобілів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Золотарьов, Дмитро Сергійович
    Мета роботи – проведення аналізу існуючих гібридних силових установок та дослідження ефективності і надійності плагін-гібридних автомобілів. Об'єкт роботи – енергетичні процеси в гібридній силовій установці. Предмет роботи – ефективності та надійності плагін-гібридних автомобілів. Досліджено питання надійності та паливної ефективності плагін-гібридних автомобілів. Проведено аналіз і порівняння експлуатаційних витрат на 5 HEV і 5 PHEV автомобілів. Визначено, що PHEV автомобілі в середньому на 45 % перевищує заявлене споживання палива на бортових комп’ютерах і на 73% більше, якщо паливо вимірювати у бензобаку. HEV автомобілі в середньому на 10 % перевищували заявлене споживання палива на своїх бортових комп’ютерах і на 20 % більше, якщо паливо вимірювати у бензобаку. Проведено розрахунок енергетичних показників гібридної силової установки автомобіля типу SUV з суперконденсаторним блоком накопичення енергії.
  • Документ
    Сонячні зарядні станції для електромобілів. Частина 1 : Дослідження мережевої сонячної зарядної станції потужністю 30 кВт
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Поляков, Яким Сергійович
    Мета роботи – аналіз основних видів сонячних електростанцій з розбудовою мережевої сонячної зарядної станції для електромобілів. Об'єкт роботи – процес перетворення сонячної енергії в електричну. Предмет роботи – мережева сонячна зарядна станція. У роботі досліджено розробку мережевої сонячної зарядної станції для електромобілів потужністю 30 кВт. Проведено аналіз літературних джерел за темою дипломної роботи та розглянуто питання щодо можливості зарядки електромобілів за допомогою фотоелектричної енергії. Проведено аналітичний огляд різних рівнів заряду електромобілів змінним та постійним струмом. Докладно розглянуті режими та стандарти заряду електромобілів на американському, європейському, китайському та японському ринках. Проведено порівняння рівнів заряду електромобілів згідно з різними міжнародними стандартами. Проведено розбудову та виконано розрахунок генерації електроенергії мережевої сонячної зарядної станції для електромобілів потужністю 30 кВт. За рік роботи розроблена сонячної зарядна станція здатна згенерувати 38,68 МВт·год. Використання запропонованої конфігурації мережевої сонячної зарядної станції для електромобілів дозволить знизити викиди CO2 при генерації електроенергії до 28,8 т на рік. Результати роботи доцільно використовувати при проектуванні сучасних зелених, поновлювальних джерел електроенергії та сонячних зарядних станцій для електромобілів.
  • Документ
    Розробка експериментального стенду для визначення індуктивності кабелів, що застосовуються в автотранспортній техніці
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Окунь, Микола Федорович
    Мета роботи – огляд сучасних технологій та розробка експериментального стенду для визначення індуктивності кабельної продукції, що застосовуються в автотранспортній техніці. Об'єкт роботи – визначення індуктивності кабелів. Предмет роботи – експериментальний стенд для визначення індуктивності кабелів. Проведено розробку експериментального стенду для визначення індуктивності кабельної продукції, що застосовуються в автотранспортній техніці. Проведенні експериментальні дослідження кабельної продукції, що застосовується в автотранспортній техніці. Результати роботи доцільно використовувати підбору та визначенні кабельної продукції для її застосування в автотранспортній техніці.
  • Документ
    Діагностика електромобіля Nissan Leaf програмою Leaf Spy. Частина 1 : Розробка лабораторної роботи «Діагностика тягової акумуляторної батареї електромобіля Nissan Leaf»
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Мамедов, Рамін
    Мета роботи – аналіз теоретичного матеріалу щодо електромобіля Nissan Leaf з розробкою лабораторної роботи «Діагностика тягової акумуляторної батареї електромобіля Nissan Leaf». Об'єкт роботи – діагностика тягової акумуляторної батареї електромобіля Nissan Leaf. Предмет роботи – методична розробка до лабораторної роботи «Діагностика тягової акумуляторної батареї електромобіля Nissan Leaf». Розроблено методичний матеріал для лабораторної роботи «Діагностика тягової акумуляторної батареї електромобіля Nissan Leaf». Розроблено план виконання лабораторної роботи та завдання, які потрібно зробити. Розроблено перелік питань для самопідготовки та контролю знань за темою лабораторної ро-боти. Результати роботи доцільно використовувати у навчальному процесі при виконанні практичних робіт за дисципліною «Теорія електромобілів».
  • Документ
    Комплекс зовнішнього магнітно-імпульсного рихтування автомобільних кузовів. Частина 1 : Дослідження кругового інструменту з розрізами для зовнішнього магнітно-імпульсного рихтування
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ломашко, Олександр Андрійович
    Мета роботи – визначення електромагнітних характеристик кругової індукторної системи з розрізами, методами теорії електромагнітного поля і технічної електродинаміки, призначеній для зовнішнього рихтування кузовних панелей автомобілів. Об'єкт роботи – процес зовнішнього магнітно-імпульсного рихтування. Предмет роботи – електромагнітні характеристики кругової індукторної системи з розрізами. Виконано дослідження електромагнітних процесів в циліндричній індукторній системі з розрізами. Побудовані епюри амплітудно-просторового розподілу модуля густини індукованого струму. Результати роботи доцільно використовувати при проектуванні сучасних магнітно-імпульсних комплексів для ремонту автотранспортної техніки.
  • Документ
    Комплекс зовнішнього магнітно-імпульсного рихтування автомобільних кузовів. Частина 4 : Дослідження інструменту з масивним допоміжним екраном для магнітно-імпульсного рихтування
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Коссе, Артем Андрійович
    Мета роботи – визначення електромагнітних характеристик індукційної індукторної системи з масивним екраном, методами теорії електромагнітного поля і технічної електродинаміки, призначеної для зовнішнього рихтування кузовних панелей автомобілів. Об'єкт роботи – процес зовнішнього магнітно-імпульсного рихтування. Предмет роботи – електромагнітні характеристики індукційної індукторної системи з масивним екраном. Виконано дослідження електромагнітних процесів в індукційної індукторної системи з масивним екраном, що призначена як інструмент для зовнішнього рихтування кузовних панелей автомобілів. Запропонована циліндрична конструкція індукційної індукторної системи з масивним допоміжним екраном. Результати роботи доцільно використовувати при проектуванні сучасних магнітно-імпульсних комплексів для ремонту автотранспортної техніки.
  • Документ
    Комплекс зовнішнього магнітно-імпульсного рихтування автомобільних кузовів. Частина 2 : Дослідження прямокутного інструменту з розрізами для зовнішнього магнітно-імпульсного рихтування
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Федорченко, Вадим Григорович
    Мета роботи – визначення електромагнітних характеристик прямокутної індукторної системи з розрізами, методами теорії електромагнітного поля і технічної електродинаміки, що призначена для зовнішнього рихтування кузовних панелей автомобілів. Об'єкт роботи – процес зовнішнього магнітно-імпульсного рихтування. Предмет роботи – прямокутна індукторна система з розрізами, як інструмент магнітно-імпульсного рихтування. Виконано дослідження електромагнітних процесів в прямокутному інструменті з розрізами для зовнішнього магнітно-імпульсного рихтування. Проведено модельні експериментальні дослідження одновиткової індукторної системи з розрізами, як інструмента в комплексі безконтактного магнітно-імпульсного рихтування. Результати роботи доцільно використовувати при проектуванні сучасних магнітно-імпульсних комплексів для ремонту автотранспортної техніки.
  • Документ
    Комплекс зовнішнього магнітно-імпульсного рихтування автомобільних кузовів. Частина 3 : Дослідження погоджувального пристрою циліндричного типу, як інструменту магнітно-імпульсного рихтування
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Бондаренко, Тарас Ілліч
    Мета роботи – визначення електромагнітних характеристик погоджувального пристрою циліндричного типу, методами теорії електромагнітного поля і технічної електродинаміки, призначеного для зовнішнього рихтування кузовних панелей автомобілів. Об'єкт роботи – процес зовнішнього магнітно-імпульсного рихтування. Предмет роботи – електромагнітні характеристики погоджувального пристрою циліндричного типу. Виконано дослідження електромагнітних процесів у погоджувальному пристрої циліндричного типу призначеного для зовнішнього рихтування кузовних панелей автомобілів. Запропонована циліндрична конструкція погоджувального пристрою, де вторинний виток створений двома порожнистими коаксіальними циліндрами. Результати роботи доцільно використовувати при проектуванні сучасних магнітно-імпульсних комплексів для ремонту автотранспортної техніки.
  • Документ
    Сонячні зарядні станції для електромобілів. Частина 2 : Дослідження сонячної зарядної станції для автономного паркінгу
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Бондаренко, Микита Михайлович
    Мета роботи – проведення аналізу сучасних сонячних електростанцій та розбудова автономної сонячної зарядної станції для встановлення на автономний паркінг. Об'єкт роботи – процес перетворення сонячної електростанції та розбудова. Предмет роботи – сонячна зарядна станція для автономного паркінгу. Проведено дослідження СЕС на фотоелектричних модулях та оцінено їх переваги і недоліки, а також можливості використання в автономних системах. Розглянуто різні методи перетворення сонячної енергії, такі як фотоелектричні технології, термосонячні, концентровані та інтегровані системи, а також геліофарми та плавучі сонячні електростанції. Розроблено проект автономної сонячної зарядної станції. Визначено оптимальні технічні параметри та компоненти системи, що забезпечують ефективну зарядку електротранспорту на автономному паркінгу. Результати дипломної роботи можуть бути використовані при проектуванні сучасних зелених, поновлювальних джерел електроенергії.
  • Документ
    Діагностика електромобіля Nissan Leaf програмою Leaf Spy. Частина 2 : Розробка лабораторної роботи «Діагностика електричних систем електромобіля Nissan Leaf та налаштування сервісних функцій»
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Бараш, Олексій Сергійович
    Мета роботи – аналіз теоретичного матеріалу щодо електромобіля Nissan Leaf з розробкою лабораторної роботи «Діагностика електричних систем електромобіля Nissan Leaf та налаштування сервісних функцій». Об'єкт роботи – діагностика електричних систем електромобіля Nissan Leaf. Предмет роботи – методична розробка до лабораторної роботи «Діагностика електричних систем електромобіля Nissan Leaf та налаштування сервісних функцій». Розроблено методичний матеріал для лабораторної роботи «Діагностика помилок електричних систем електромобіля Nissan Leaf та налаштування сервісних функцій». Розроблено план виконання лабораторної роботи та завдання, які потрібно зробити. Розроблено перелік питань для самопідготовки та контролю знань за темою лабораторної роботи. Результати роботи доцільно використовувати у навчальному процесі при виконанні практичних робіт за дисципліною «Теорія електромобілів» та «Електричні системи екологічно чистих автотранспортних засобів».
  • Документ
    Сонячні зарядні станції для електромобілів. Частина 4 : Дослідження впливу кута нахилу фотоелектричних панелей на роботу сонячної зарядної станції
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Аксьонов, Михайло Євгенович
    Мета роботи – проведення аналізу сучасних сонячної електростанції та дослідження роботи фотоелектричних панелей при різних кутах їх нахилу. Об'єкт роботи – процес перетворення сонячної енергії в електричну. Предмет роботи – кут нахилу фотоелектричних панелей. Проведено дослідження схем СЕС на фотоелектричних модулях та розглянуті особливості їх роботи в залежності від кута нахилу сонячних батарей. Відхилення кута встановлення на 20° по відношенню до оптимального значення, призводить до втрат генерації близько 31 %. Проведено розрахунок генерації електроенергії СЕС потужністю 20 кВт на основі полікристалічних сонячних батарей. Результати роботи доцільно використовувати при проектуванні сучасних зелених, поновлювальних джерел електроенергії.
  • Документ
    Розробка пристрою імітації бортової інформаційної мережі автомобіля
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Шевченко, Олександр Юрійович
    Мета роботи – створення умов для проведення перевірочних та ремонтних робіт електрообладнання автомобіля, що керується командами з інформаційної мережі, поза межами автомобіля за рахунок розробки пристрою імітації інформаційної мережі автомобіля. Об'єкт роботи – підвищення ефективності та зручності проведення перевірочних та ремонтних робіт електрообладнання автомобіля. Предмет роботи – інформаційна мережа автомобіля. Робота присвячена питанням підвищення ефективності та зручності проведення перевірочних та ремонтних робіт електрообладнання автомобіля, що керується командами з інформаційної мережі. Сучасні автомобілі мають велику кількість електронних, електричних та електромеханічних пристроїв, кожен такий пристрій може виконувати функції датчика, задатчика, покажчика або виконавчого механізму. Разом з механічними агрегатами вони поєднані в системи, що керуються електричними сигналами від електронних блоків. Усі системи і вузли між собою, пов’язані єдиною інформаційною мережею, по якій передаються данні про поточний стан автомобіля і команди на виконання. Таким чином при проведенні діагностичних, ремонтних та перевірочних робіт, система або її елемент має знаходитись безпосередньо на автомобілі, щоб бути в мережі. Що є доволі незручним, а іноді і ресурсовитратним. В роботі проаналізовано сучасний стан розвитку електрообладнання та інформаційних мереж автомобілів. Розглянуто види інтерфейсів та протоколів передачі даних, що формують інформаційну мережу транспортного засобу. Запропоновано конструкцію та алгоритм роботи пристрою здатного моніторити, накопичувати данні та відтворювати роботу інформаційної мережі автомобіля.
  • Документ
    Розробка багатоканального зарядного пристрою для збірок акумуляторних батарей
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Переновський, Олександр Олександрович
    Мета роботи – підвищення надійності роботи систем накопичення електричної енергії, побудованих на основі акумуляторних батарей зібраних за послідовною або змішаною схемою, за рахунок розробки багатоканального зарядного пристрою. Об'єкт роботи – підвищення надійності процесу заряду акумуляторних батарей. Предмет роботи – процес заряду акумуляторів. Робота присвячена питанням підвищення надійності роботи систем накопичення електричної енергії, побудованих на основі акумуляторних батарей зібраних за послідовною або змішаною схемою, за рахунок більш ефективного процесу заряду, що запобігає розбалансуванню окремих комірок акумуляторів. Сучасні акумуляторні накопичувачі електроенергії мають широку сферу застосування включно з електромобілями. Для досягнення більшої ефективності роботи акумулятори збирають в батареї за послідовною або змішаною схемою, що дозволяє підвищити робочу напругу. Разом з тим послідовне включення акумуляторів робить батарею залежною віз збалансованості комірок акумуляторів та потребує використання додаткових систем балансування. Тому бакагатоканальний зарядний пристрій здатен заряджати кожну комірку акумулятора окремо без необхідності балансувати акумуляторів між собою, що підвищить ефективність роботи акумуляторних батарей. В роботі проаналізовано сучасні типи акумуляторів, методи їх заряду та балансування акумуляторів при послідовному включенні. Запропоновано схематичні рішення багатоканального зарядного пристрою для послідовного включення акумуляторних комірок без необхідності їх балансування.
  • Документ
    Розробка системи моніторингу сліпих зон вантажних транспортних засобів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Нагорний, Сергій Андрійович
    Мета роботи – підвищення безпеки руху автобусів та вантажних транспортних засобів за рахунок розробки системи моніторингу сліпих зон та попередження про наявність інших учасників руху в цих зонах. Об'єкт роботи – підвищення безпеки руху та зручності керування великогабаритним транспортним засобом. Предмет роботи – визначення наявності об’єктів в сліпих зонах великогабаритного транспортного засобу. Робота присвячена питанням підвищення безпеки руху та зручності керування великогабаритним транспортним засобом. Автобуси та вантажні транспортні засоби мають більше сліпих зон порівняно зі звичайними автомобілями та іншими транспортними засобами через свої великі розміри. Тому аварії, спричинені цими важкими транспортними засобами, є більш смертельними та призводять до серйозних травм інших учасників дорожнього руху. Ці зіткнення, в сліпих зонах, можна визначити на ранній стадії за допомогою системи моніторингу сліпих зон транспортних засобів. В роботі розглянуто технічні аспекти систем моніторингу сліпих зон у вантажних автомобілях, проаналізовано методи визначення об’єктів у сліпих зонах транспорту, визначено переваги та недоліки існуючих методів та технологій. Проведено проектування системи моніторингу сліпих зон на основі вибраних методів та технологій. Запропоновано конструкцію та алгоритм роботи системи та її складових частин, здатних визначати та попереджати водія про наявність інших учасників руху в сліпих зонах великогабаритних транспортних засобів.