Підготовка здобувачів освіти технічного університету до автономного вивчення іноземної мови
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Анотація
Розвиток автономії здобувачів освіти у вивченні іноземної мови є важливим аспектом іншомовної підготовки майбутніх інженерів, оскільки для того, щоб бути в курсі останніх досягнень у своїй галузі, налагоджувати контакти з партнерами з інших країн, їм необхідно вдосконалювати знання, набуті в університеті. У статті визначено та обґрунтовано основні педагогічні складники, реалізація яких забезпечує успішне автономне вивчення іноземної мови здобувачами освіти технічного зво, а саме: наявність позитивної мотивації до автономного навчання; функція викладача в розвитку навичок самоосвіти; наявність та доступність ресурсів, що забезпечують можливість автономного навчання; оволодіння стратегіями самостійної роботи; оволодіння сучасними інформаційно-комп'ютерними технологіями; використання підходу «перевернутий клас».
Опис
Ключові слова
автономне навчання, іноземна мова, здобувачі освіти технічного зво, autonomous learning, foreign language, technical university students
Бібліографічний опис
Саєнко, Н. В. Підготовка здобувачів освіти технічного університету до автономного вивчення іноземної мови / Н. В. Саєнко // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2024. – Вип. 105. – С. 108–114.