2017
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2145
Переглянути
Нові надходження
Документ Інтегрована універсальна система віддаленого контролю та управління: архітектура системи(2017) Мнушка, О. В.; Mnushka, O. V.Документ Хмарні технології в організації навчального процесу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Савченко, В. М.; Бондаренко, О. М.; Мнушка, О. В.; Savchenko, V. M.; Bondarenko, O. M.; Mnushka, O. V.Документ Хмарно-орієнтована мікро Scada моніторингу параметрів транспортних засобів спеціального призначення(2017) Мнушка, О. В.; Mnushka, O. V.Документ Адаптивне керування для слідкуючих систем(2017) Мнушка, О. В.; Mnushka, O. V.Документ Режим покрокового стеження антенної установки транспортного засобу спецпризначення(2017) Мнушка, О. В.; Mnushka, O. V.Документ Хмарні сервіси як інструмент викладача та науковця(2017) Мнушка, О. В.; Mnushka, O. V.Документ Імітаційне моделювання та технічний експеримент мехатронних систем(2017) Тітов, М. Ю.; Мнушка, О. В.; Тиричева, О. А.; Titov, M. Yu.; Mnushka, O. V.; Tyrycheva, О. А.Документ Інформаційно-комп’ютерні технології проектування автомобілів(2017) Савчук, Р. В.; Тиричева, О. А.; Мнушка, О. В.; Savchuk, R. V.; Tyrycheva, O. A.; Mnushka, O. V.Документ Методи маршрутизації пакетів даних в мобільних системах телематики(2017) Мнушка, О. В.; Mnushka, O. V.Визначено функціональні вимоги до мобільних систем телематики. Проведено аналіз методів побудови мобільних систем телематики та методів маршрутизації пакетів в них. Запропоновано структуру мобільної Веб-орієнтованої системи телематики на основі використання одноплатних комп’ютерів під керування ОС Linux. Перспективами подальших досліджень є побудова інтегрованої хмарно- орієнтованої системи телематики.Документ Механизм управления сцеплением с компенсацией износа фрикционных накладок. Анализ свойств и эффективности использования(2017) Клименко, В. И.; Михалевич, Н. Г.; Рябуха, Ю. А.Документ Теоретические исследования рабочих процессов в механизме переключения передач(2017) Михалевич, Н. Г.; Сильченко, Н. Н.Документ МОДЕЛЮВАННЯ РОБОТИ АВТОМАТИЧНОЇ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ЗЧЕПЛЕННЯМ(2017) Клименко, В. І.; Михалевич, М. Г.; Леонтьєв, Д. М.; Ярита, О. О.; Рябуха, Ю. О.; Клименко, В. И.; Михалевич, Н. Г.; Леонтьев, Д. Н.; Ярита, А. А.; Рябуха, Ю. А.; Klimenko, V.; Michalevich, M.; Leontiev, D.; Yarita, A.; Ryabukha, U.Проаналізовано основні положення математичного моделювання робочих процесів, що відбувають під час увімкнення зчеплення. Запропоновано підхід, на основі якого можлива реалізація математичного моделювання роботи автоматичної системи керування зчепленням. Виконано імітаційне моделювання роботи автоматичної системи керування зчепленням.Документ ВАРІАНТИ РЕАЛІЗАЦІЇ МЕХАНІЗМУ КОМПЕНСАЦІЇ ЗНОСУ ФРИКЦІЙНИХ НАКЛАДОК ВЕДЕНОГО ДИСКУ ЗЧЕПЛЕННЯ І ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ ДЛЯ ВАНТАЖНИХ АВТОМОБІЛІВ ТА АВТОБУСІВ(2017) Богомолов, В. О.; Клименко, В. І.; Михалевич, М. Г.; Ярита, О. О.; Рябуха, Ю. О.; Пелипенко, Є. С.В роботі підкреслено вплив зносу фрикційних накладок веденого диску зчеплення на його експлуатаційні показники, а саме швидкодію та точність роботи. Приведено аналіз відомих способів компенсації зносу фрикційних накладок в механізмі керування зчепленням. Відзначено, що існуючі варіанти механізмів компенсації зносу фрикційних накладок застосовуються переважно у конструкції легкових автомобілів. Запропоновані конструкції та описано принцип дії механізмів компенсації зносу фрикційних накладок, які адаптовано для роботи у складі приводу зчеплення вантажних автомобілів та автобусів.Документ ПІДВИЩЕННЯ ТОЧНОСТІ РОБОТИ ЕЛЕКТРОПНЕВМАТИЧНОГО МЕХАНІЗМУ КЕРУВАННЯ ЗЧЕПЛЕННЯМ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ КАТЕГОРІЙ N3 та M3 ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ПОСЛІДОВНОГО РОЗТАШУВАННЯ ЕЛЕКТРОПНЕВМАТИЧНИХ КЛАПАНІВ(2017) Михалевич, Микола Григорович; Богомолов, Віктор Олександрович; Клименко, Валерій Іванович; Ярита, Олександр Олександрович; Леоньтєв, Дмитро Миколайович; Рябуха, Юлія Олександрівна; Mykhalevych, Mykola; Bogomolov, Viktor; Klimenko, Valeriy; Yaryta, Olexandr; Leontev, Dmytro; Ryabukha, YuliyaЗапропоновано новий принцип керування тиском у силовому циліндрі механізму керування зчепленням. Розглянуті принципова та розрахункова схеми, механізму керування зчепленням транспортного засобу де застосовано послідовне розташування клапанів. Загальна кількість клапанів у механізмі керування зчепленням становить три, один впускний та один випускний встановлені паралельно для забезпечення трипозиційного регулювання та один електропневматичний клапан розташовано послідовно до двох перших для забезпечення більш високої точності позиціонування штоку механізму керування зчепленням. Наве-дені результати математичного моделювання запропонованого механізму у різних режимах роботи та дана їх оцінка.Документ ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ РАБОЧИХ ПРОЦЕССОВ В МЕХАНИЗМЕ ПЕРЕКЛЮЧЕНИЯ ПЕРЕДАЧ(2017) Михалевич, Н. Г.; Сильченко, Н. Н.; Михалевич, М. Г.; Сильченко, М. М.; Mikhalevich, N.; Silchenko, N.Рассмотрены динамические процессы протекающие в автоматизированном механизме переключения, рассмотрены перспективы рационального управления коробкой передач.Документ CLUTCH OPERATING DEVICE WITH FRICTION LINING WEAR COMPENSATION ANALYSIS OF PROPERTIES AND UTILIZATION EFFICIENCY(2017) Рябуха, Ю. А.; Михалевич, Н. Г.; Воронова, Е. М.; Ярита, А. А.; Клименко, В. И.; Рябуха, Ю. О.; Михалевич, М. Г.; Воронова, Е. М.; Ярита, О. О.; Клименко, В. І.; Riabukha, Iu. A.; Mikhalevich, N. G.; Voronova, E. M.; Yarita, A. A.; Klimenko, V. I.Design of the clutch operating device with reduced dimensions is examined. Its properties have been analysed and effect of using of the design in operation is shown