Урегулювання рекламної ціни з очікуваннями споживачів: як відповідальність компанії впливає на рішення споживача
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Семикіна, А. А. Урегулювання рекламної ціни з очікуваннями споживачів: як відповідальність компанії впливає на рішення споживача / А. А. Семикіна, В. К. Кобозєв, О. В. Курденко // Проблеми розвитку економіки підприємства: погляд молоді : матеріали ХІІ Міжнар. наук. конф. здобувачів вищ. освіти, 15 берез. 2019 р. / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т. – Харкiв, 2019. – С. 290–292.