Дослідження керованості автопотяга по моделі із чотирма степенями свободи
Вантажиться...
Файли
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Анотація
Розглянуто моделювання криволінійного руху автопотяга. Розроблено математичну модель руху плоскої дволанкової системи; створено програмне забезпечення у середовищі
MATLAB; проаналізовано результати моделювання руху на прикладі зчленованого складу
МАЗ-643008 + НЕФАЗ-96931 з урахуванням розподілу кутів повороту керованих коліс та еластичних властивостей шин коліс.
Опис
Ключові слова
криволінійний рух автомобіля, керованість автопотягу, бічне відведення шини, курсова стійкість, криволинейное движение автомобиля, управляемость автопоезда, боковой увод шины, курсовая устойчивость, curvilinear motion vehicle, lorry’s roadability, tire slip, roadholding
Бібліографічний опис
Дячук, М. В. Дослідження керованості автопотяга по моделі із чотирма степенями свободи / М. В. Дячук, Д. І. Петренко // Автомобіль і електроніка. Сучасні технології : зб. наук. пр. [Електронний ресурс] / М-во освiти i науки України, ХНАДУ. - Харкiв, 2011. - Вип. 2.