Використання системи дистанційного навчання MOODLE для викладання дисципліни «Хімія» у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті

Thumbnail Image

Дата

2022

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Анотація

Розглянуто використання системи MOODLE та перспективи її застосування при вивченні дисципліни «Хімія» здобувачами вищої освіти на 1-му курсі автомобільного факультету ХНАДУ. Представлений навчальний дистанційний курс «Хімія», розроблений у системі MOODLE, дозволяє на новому рівні організувати навчання здобувачів вищої освіти. Наведені в роботі електронні ресурси платформи MOODLE сприяють підвищенню рівня знань здобувачів вищої освіти, розвитку в них навичок самостійної роботи, надають можливість самооцінки знань, що є необхідною умовою ефективності процесу навчання. Зроблено висновок, що система дистанційного навчання MOODLE являє собою педагогічну технологію, повністю побудовану на використанні інформаційних і комунікаційних систем. Інформаційно-освітнє середовище навчання MOODLE є гнучким і таким, що легко адаптується до вимог ЗВО та можливостей здобувачів вищої освіти.

Опис

Ключові слова

навчальний процес, дисципліна «Хімія», електронні ресурси, дистанційний курс, система MOODLE, educational process, discipline Chemistry, electronic resources, distance course, MOODLE system

Бібліографічний опис

Даценко, В. В. Використання системи дистанційного навчання MOODLE для викладання дисципліни «Хімія» у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті / В. В. Даценко, Е. Б. Хоботова // Вiсник Харкiвського нацiонального автомобiльно-дорожнього унiверситету : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2022. – Вип. 98. – С. 153–160.

Зібрання