2020, № 2 (25)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6835
Переглянути
Перегляд 2020, № 2 (25) за Автор "Geleverya, Yevgeniy"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Розвиток інноваційного підприємництва в умовах кризи(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Блага, Вікторія Вікторівна; Гелеверя, Євгеній Михайлович; Хорошилова, Ірина Олександрівна; Благая, Виктория Викторовна; Гелеверя, Евгений Михайлович; Хорошилова, Ирина Александровна; Blaga, Viktoriya; Geleverya, Yevgeniy; Khoroshilova, IrinaМета: дослідити та визначити наявність синергетичного ефекту спільної діяльності інвесторів і виконавців інвест-проєктів в контексті розвитку інноваційного підприємництва. Методика дослідження: метод математичної статистики – для обробки та аналізу вихідних даних, виявлення тенденцій вихідних даних, виявленні тенденцій та закономірностей в зміні показників, що аналізуються, обґрунтування отриманих результатів; аналіз та узагальнення існуючих підходів щодо оцінки ефективності спільної діяльності інвесторів і виконавців інвест-проєктів. Результати дослідження: Доведено, що в питанні оцінки інноваційного потенціалу підприємства пріоритетним є встановлення взаємозв’язку впливу інноваційного потенціалу на ключові показники діяльності підприємства, а не оцінка як така його в якісному або кількісному вигляді. Встановлення домінуючих елементів інноваційного потенціалу за силою впливу на показники чистого прибутку або ринкової капіталізації дозволяє підприємству орієнтуватися при формуванні стратегії інноваційного розвитку підприємства в цілому. Наукова новизна: удосконалені методичні підходи щодо оцінки ефективності спільної діяльності інвесторів і виконавців інвест-проєктів за рахунок доповнення їх оцінкою рівня довіри як між інвесторами та менеджментом організацій, так і між організацією і споживачами її продукції, що дає можливість більш точно визначити передбачувану прибутковість від інвестицій. Практична значущість: визначено та обґрунтовано рекомендації щодо практичного використання шкали рангової оцінки рівня довірчих відносин, що складаються між інвесторами та менеджментом організацій, а також між компаніями і споживачами. В даний час показник прибутковості від інвестицій, що спрямовуються на розвиток інновацій − ROI, враховує лише зовнішні чинники, що виникають при здійсненні ринкових відносин, і не враховує вплив внутрішніх факторів, які чинять на нього істотний вплив. Перш за все, це стосується довіри, що має місце у відносинах між усіма учасниками бізнес- процесів.