2012, № 2 (3)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6077
Переглянути
Перегляд 2012, № 2 (3) за Автор "Лаврова, Ю. В."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Визначення конкурентного потенціалу готелю(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2012) Лаврова, Ю. В.Предметом роботи є сутність конкурентного потенціалу підприємства. Отримані у статті результати мають теоретичну і практичну цінність. Актуальність розглянутого питання обумовлена наявністю проблем методичного характеру щодо оцінювання факторів, за рахунок яких суб’єкти господарювання створюють і максимізують свій конкурентний потенціал. На основі проведеного аналізу теоретичних досліджень вітчизняних вчених виявлено, що дискусiйним є питання щодо структури конкурентного потенцiалу підприємства, критеріїв і методів його оцінки. Обґрунтування останнього стало метою даної роботи. В результаті проведених досліджень адаптовано графоаналітичну модель оцінки потенціалу підприємства для використання у галузі готельного господарства. Уточнено критерії оцінки конкурентного потенціалу готелю, зокрема запропоновано оцінювати організаційну, виробничо-фінансову, маркетингову та іміджеву складові, згруповано показники-індикатори за кожним критерієм. Виділені структурні елементи конкурентного потенціалу, на нашу думку, слід розуміти наступним чином: - організаційна складова – визначається наявністю інфраструктурних елементів готельного комплексу, їх вдалим розташуванням; раціональністю організації процесу надання готельних послуг; - виробничо-фінансова складова, що визначається наявністю ресурсів і ефективністю їх використання. Для готельного комплексу значення має місткість та показники фінансової стійкості, прибутковості; - маркетингова складова – є основою конкурентного потенціалу готельного комплексу, оскільки визначає доступність послуг, сприяє обізнаності потенційних клієнтів, впливає на позиціонування готелю у їх свідомості і бажання скористатися послугами; - іміджева складова – образ готелю, що виник унаслідок користування його послугами, або в результаті інформації, отриманої від інших людей. У сучасних умовах розвитку internet-мережі є одним з найвпливовіших чинників, визначається рейтингом готелю на туристичних порталах.