2016
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1846
Переглянути
Перегляд 2016 за Автор "Ламла, Т. Л."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Експериментальні дослідження динаміки спортивного автомобіля з елементами пасивної безпеки і несучою системою з композитних матеріалів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Туренко, А. М.; Клименко, В. І.; Ужва, А. В.; Савченко, Є. Л.; Сергієнко, О. В.; Лукашов, І. В.; Шаповаленко, В. О.; Ламла, Т. Л.Наведено результати наукових досліджень в області експериментальних досліджень динаміки спортивних автомобілів з елементами пасивної безпеки. На основі методів розрахунку основних параметрів і експериментальних даних руху транспортного засобу. Отримано аналітичні залежності визначення динаміки руху транспортного засобу з урахуванням геометричних, вагових, швидкісних, зчіпних властивостей коліс з опорною поверхнею з застосуванням елементів пасивної безпеки на несучій системі спортивного автомобіля. Теоретично та експериментально досліджено шляхи створення та особливості робочих процесів спортивного автомобіля при русі. Матеріали монографії включають роботи, виконані співробітниками кафедри автомобілів Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. Розрахована на науково-технічних працівників і експертів у галузі автомобільного транспорту, а також студентів і аспірантів транспортних Вузів.Документ Оценка напряженно деформированного состояния несущих систем и элементов конструкции из современных материалов в спортивных автомобилях(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Туренко, А. Н.; Клименко, В. И.; Ужва, А. В.; Ламла, Т. Л.; Савченко, Е. Л.; Сергиенко, А. В.; Лукашев, И. В.; Шаповаленко, В. А.Приведены результаты научных исследований в области оценка напряженно-деформированного состояния несущих систем и элементов конструкции из современных материалов в спортивных автомобилях. На основе методов расчета основных параметров и экспериментальных данных. Получены результаты напряженно деформированного состояния несущих систем транспортного средства с учетом геометрических, весовых, скоростных параметров и применения современных материалов. Теоретически и экспериментально исследованы пути создания несущей системы спортивного автомобиля. Материалы монографии включают работы, выполненные сотрудниками кафедры автомобилей Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. Рассчитана на научно-технических работников и экспертов в области автомобильного транспорта, а также студентов и аспирантов транспортных ВУЗов.