2022
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/8395
Переглянути
Перегляд 2022 за Автор "Байцур, Максим Вячеславович"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дискове гальмо(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Абрамов, Дмитрій Володимирович; Байцур, Максим Вячеславович; Подригало, Михайло Абович; Холодов, Михайло ПавловичДискове гальмо містить гальмівний диск, скобу зі встановленими на її опорних пальцях гальмівні колодки і робочі гальмівні циліндри. Додатково у скобі концентрично одна відносно іншої встановлено дві пари гальмівних колодок, кожна з яких підтиснута до гальмівного диска окремою групою робочих гальмівних циліндрів.Документ Самохідне шасі з переднім поворотним мостом(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Байцур, Максим Вячеславович; Кириченко, Ігор Георгійович; Бобошко, Олександр Андрійович; Єгоров, Павло Анатолійович; Закапко, Олександр Григорович; Подригало, Михайло Абович; Разарьонов, Леонід Володимирович; Холодов, Михайло Павлович; Біша, Владислав МихайловичСамохідне шасі складається з силового блока з ведучими колесами і рами, до переднього бруса якої через вертикальний вал і горизонтальний циліндричний шарнір приєднано поворотний міст, що має свободу кругового переміщення на 180° і привід через двоплечий поворотний важіль і вертикальний вал від силових гідроциліндрів. В кінематичному ланцюзі між двоплечим поворотним важелем і вертикальним валом встановлена зубчаста пара; причому шестірня встановлена на вертикальному валу, а колесо - на валу двоплечего важеля. При цьому на вертикальному валу встановлено важіль, з'єднаний шарнірно з додатковим силовим гідроциліндром. Пропонована корисна модель належить до сільськогосподарських тракторів і може бути використана в самохідних шасі для управління поворотом під час руху, забезпечення повороту на місці навколо одного із задніх коліс і повороту на 180° переднього направляючого моста при механізованому навішуванні сільгоспмашин і знарядь в міжосьовий простір.Документ Спосіб керування поворотом автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Байцур, Максим Вячеславович; Гармаш, Вячеслав Петрович; Горєлишев, Станіслав Анатолійович; Кайдалов, Руслан Олегович; Побережний, Андрій Анатолійович; Подригало, Михайло АбовичСпосіб керування поворотом автомобіля включає створення різниці крутних моментів на колесах зовнішнього й внутрішнього бортів при вході в поворот і виході з повороту, причому різниця крутних моментів створюється на колесах поворотного мосту автомобіля, причому крутний момент на зовнішньому колесі більше, ніж крутний момент на внутрішньому колесі при вході в поворот, а при виході з повороту крутний момент на зовнішньому колесі створюють меншим, ніж на внутрішньому.Документ Спосіб керування поворотом транспортного засобу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Байцур, Максим Вячеславович; Гармаш, Вячеслав Петрович; Подригало, Михайло Абович; Кайдалов, Руслан Олегович; Третьяк, Віктор Михайлович; Нікорчук, Андрій ІвановичСпосіб керування поворотом транспортного засобу, що включає почергове створення гальмівних моментів на колесах зовнішнього і внутрішнього бортів під час входу у поворот та під час виходу із нього, причому у разі переднього поворотного (направляючого) мосту та вході у поворот створюють крутний момент на зовнішньому колесі переднього поворотного мосту, а гальмівний момент - на внутрішньому колесі цього моста; під час виходу з повороту створюють гальмівний момент на зовнішньому колесі, а крутний момент - на внутрішньому колесі; наразі в усталеній стадії повороту на обох колесах створюють два нерівних за величиною крутних моменти, різниця яких пропорційна різниці сил опору качання на цих колесах, а після закінчення повороту на обох колесах створюють однакові крутні моменти.Документ Спосіб навішування знаряддя в міжосьову зону самохідного шасі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Байцур, Максим Вячеславович; Біша, Владислав Михайлович; Кириченко, Ігор Георгійович; Закапко, Олександр Григорович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Лисенко, Анатолій Миколайович; Подригало, Михайло Абович; Потапов, Микола Миколайович; Пелипенко, Євген СергійовичСпосіб навішування знаряддя на раму в міжосьову зону самохідного шасі, що полягає у повороті переднього мосту навколо свого центру в точці кріплення до рами та складування поздовжніх С-подібних лонжеронів рами в поперечній площині. Знаряддя розташовують збоку самохідного шасі таким чином, що його поперечна вісь паралельна поздовжній осі самохідного шасі, після цього здійснюють поворот переднього мосту на кут 90° та складають поздовжні С-подібні лонжерони, а потім загальмовують внутрішнє заднє колесо, а на зовнішнє заднє колесо подають крутний момент, який викликає поворот самохідного шасі на кут 90°, при якому знаряддя розміщують в міжосьовій зоні самохідного шасі. Після закінчення повороту поздовжні С-подібні лонжерони переводять у вихідне положення і закріплюють знаряддя на рамі.Документ Спосіб навішування знаряддя на раму в міжосьову зону самохідного шасі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Байцур, Максим Вячеславович; Біша, Владислав Михайлович; Кириченко, Ігор Георгійович; Закапко, Олександр Григорович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Лисенко, Анатолій Миколайович; Подригало, Михайло Абович; Потапов, Микола Миколайович; Пелипенко, Євген СергійовичСпосіб навішування знаряддя на раму в міжосьову зону самохідного шасі полягає в повороті в поперечній площині поздовжніх С-подібних лонжеронів рами з подальшим опусканням опорного колеса, що встановлено на рамі. Опорне колесо встановлюють на передньому брусі рами таким чином, щоб площина його обертання була розташована перпендикулярно до поздовжньої осі самохідного шасі, а після опускання точку контакту опорного колеса з дорогою в опущеному стані розташовують нижче точок контакту передніх коліс з дорогою. Після чого проводять загальмовування внутрішнього заднього колеса і подають крутний момент на зовнішнє заднє колесо, внаслідок чого відбувається поворот самохідного шасі в площині дороги, що приводить до потрапляння навісного знаряддя в міжосьову зону самохідного шасі під рамою, а потім поздовжні С-подібні лонжерони переводять у вихідне положення і знаряддя навішують та закріплюють на рамі.Документ Спосіб управління рухом чотиривісного транспортного засобу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Байцур, Максим Вячеславович; Баулін, Дмитро Станіславович; Богомолов, Віктор Олександрович; Гармаш, Вячеслав Петрович; Горєлишев, Станіслав Анатолійович; Кайдалов, Руслан Олегович; Морозов, Олександр Олександрович; Побережний, Андрій Анатолійович; Подригало, Михайло АбовичСпосіб управління рухом чотиривісного транспортного засобу включає поворот мостів при здійсненні повороту. Попарно встановлюють на передній і задній поворотних платформах мости разом з платформою, які повертаються в площині дороги відносно вертикальних осей. Передня і задня платформи управляються і переміщаються незалежно одна від одної, забезпечуючи поворот вліво, вправо, навколо власної вертикальної осі, рух "боком" і "крабом".