2017
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2163
Переглянути
Перегляд 2017 за Автор "Батраков, Дмитро Олегович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Спосiб виявлення та визначення напрямку, у тому числi i пiдповерхневих, трiщин в асфальтобетонному покриттi(2017-12-11) Батраков, Дмитро Олегович; Батракова, Анжелiка Геннадiївна; Почанiн, Геннадiй Петрович; Орленко, Олександр АнатолiйовичСпосіб виявлення та визначення напрямку, у тому числі і підповерхневих, тріщин в асфальтобетонному покритті, який полягає в тому, що випромінюючо-приймальну антенну систему радіолокатора підповерхневого зондування розміщують над поверхнею дорожнього одягу та, рухаючись по дорозі, виконують радіолокаційне зондування, для чого збуджують випромінюючу антену електричним сигналом із синусоїдною часовою залежністю, формують електромагнітну хвилю в дорожньому одязі, приймають відбиту електромагнітну хвилю приймальною антеною, перетворюють прийняту електромагнітну хвилю в електричний сигнал, перетворений електричний сигнал реєструють і зберігають у цифровому вигляді в пам'яті комп'ютера і аналізують за допомогою спеціальних комп'ютерних програм, який відрізняється тим, що збуджують по черзі два розташовані взаємно ортогонально лінійно поляризовані випромінювачі випромінюючої антени з поляризацією, що перемикається, випромінюють електромагнітне поле по черзі з однією, а потім з ортогональною лінійними поляризаціями, приймають відбите поле двома лінійно поляризованими приймальними антенами, напрямки поляризації яких орієнтовано під кутом 60 градусів один до одного, детектують прийняті сигнали і підсилюють їх вузькосмуговими підсилювачами змінної напруги, які завчасно налаштовують на частоту перемикання випромінювачів, підсилені сигнали за допомогою багаторозрядних аналого-цифрових перетворювачів перетворюють у відповідні цифрові коди і за допомогою комп'ютерних програм аналізують залежність амплітуд прийнятих сигналів від напрямків поляризації випромінювачів і приймальних антен, а висновок щодо виявлення, у тому числі і під поверхневих, тріщин в асфальтобетонному покритті роблять за умов появи розбіжностей між амплітудами сигналів, прийнятих одночасно двома приймальними антенами, а напрямок тріщини визначають за різницею амплітуд цих сигналів.Документ Спосiб калiбрування та видалення паразитних вiдбиттiв при неруйнiвному контролi верхнього шару асфальтобетону за допомогою георадара(2017-12-11) Батраков, Дмитро Олегович; Батракова, Анжелiка ГеннадiївнаСпосіб калібрування та видалення паразитних відбиттів при неруйнівному контролі верхнього шару асфальтобетону за допомогою георадара, який полягає в тому, що блок приймально-передавальних антен попередньо розміщується таким чином, щоб за період розгортки до приймальної антени не надходили сигнали від найближчих неоднорідностей, який відрізняється тим, що проводиться вимірювання двох сигналів: сигналу прямого проходження та сигналу, який відбитий від металевого листа, який розташований навпроти антени таким чином, щоб відстань між антеною та металевим листом дорівнювала висоті розташування антенного блока георадара під час проведення обстеження конструкції дорожнього одягу; після чого георадар розміщується на автомобілі та проводиться попереднє вимірювання сигналу, що відбитий від металевого листа, який укладено безпосередньо на поверхню асфальтобетонного покриття, після чого металевий лист видаляється з поверхні покриття і проводиться запис даних під час руху лабораторії, після збереження даних на комп'ютері проводиться їх обробка, причому сигнал прямого проходження вираховується з усіх інших сигналів, а потім знаходиться різниця між сигналами, що відбиті від металевого листа в двох вищезгаданих випадках, внаслідок чого отримується сигнал, який відповідає сигналу, що відбитий від автомобіля та системи кріплення; далі цей сигнал вираховується від сигналів, що отримані при відбитті від металевого листа у випадку розташування цього листа на поверхні покриття та від сигналів, які відбиті від дорожнього одягу під час контролю, внаслідок чого отримуємо сигнали, що відповідають зондувальному імпульсу та сигналам, що відбиті тільки від покриття, а далі проводиться обробка цих сигналів згідно з відомим алгоритмом.