Кафедра менеджменту
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3864
Переглянути
Перегляд Кафедра менеджменту за Автор "Асташов, Артур Русланович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Управління маркетингом взаємовідносин АТП зі споживачами послуг(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Асташов, Артур РуслановичВ дипломній роботі удосконалені теоретичні положення управління маркетингом взаємовідносин АТП зі споживачами послуг. Запропоновано визначення поняття «маркетинг взаємовідносин АТП зі споживачами». Отримала подальший розвиток система управління маркетингом взаємовідносин АТП зі споживачем послуг у вигляді проблемноорієнтованого контуру управління, виділеного в чинній системі. Розроблено методичні основи оцінки рівня взаємовідносин АТП зі споживачами послуг, що на відміну від існуючих, базуються на тривимірній матриці за напрямками ставлення АТП до взаємин зі споживачем, ставлення споживача до взаємин з АТП та перспективою цих взаємовідносин. Розроблено стратегії взаємовідносин за кожною групою споживачів та запропоновано рекомендації щодо підвищення лояльності клієнтів, розроблені різні програми лояльності.