Кафедра менеджменту
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3864
Переглянути
Перегляд Кафедра менеджменту за Автор "Божко, Ярослав Олександрович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Забезпечення якості перевезень пасажирів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Божко, Ярослав ОлександровичВ роботі проаналізовано поняття "якість послуг на пасажирському автомобільному транспорті" як сукупність властивостей і характеристик, які відповідають і задовольняють усім вимогам пасажирів, а також вимогам підприємства щодо підвищення результативності роботи згідно розвитку в області якості. Розроблено процес забезпечення якості у вигляді комплексу заходів, спрямованих на створення безпечних, комфортних та надійних умов перевезення. Проведено оцінювання якості перевезень пасажирів ТОВ "Експрес". Підвищення комплексного показника якості перевезень можна досягти шляхом врегулювання перерахованих вище коефіцієнтів якості. За допомогою діаграми "скелет риби " запропоновано обґрунтування показників забезпечення якості послуг підприємства пасажирського автомобільного транспорту. Розглянуто факторно-критеріальні оцінки моделі обґрунтування показників якості послуг, за допомогою яких можна оцінити можливість забезпечення якості послуг, а також розроблені шкали для характеристики, відносна якість пропозиції послуг і якість використання послуг. Впровадження розроблених заходів дозволить підприємству забезпечити необхідний рівень якості перевезень пасажирів.