2016, № 2 (13), т. 2
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6541
Переглянути
Перегляд 2016, № 2 (13), т. 2 за Автор "Malynka, Oksana"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Оцінка іміджу підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Устенко, А. О.; Перевозова, І. В.; Малинка, О. Я.; Ustenko, Andryi; Perevozova, Iryna; Malynka, OksanaМетою статті є дослідження, групування й характеристика підходів до оцінки іміджу підприємства. Методологічною основою дослідження є загальнонаукові і спеціальні методи: історизму, аналізу, синтезу, дедукції та індукції, наукової класифікації та групування, експертних оцінок, технікоекономічного аналізу тощо. В процесі дослідження виявлено, що на сьогодні немає універсальної методики, спроможної в комплексі оцінити імідж підприємства. Результатом роботи є узагальнення існуючих методів оцінки іміджу підприємства, об’єднання їх за групами якісних та кількісних, оцінки на основі традиційних фінансово-економічних показників та комплексного підходу, а також обґрунтування, коли є доцільним використовувати той чи інший підхід. Зокрема, якісні методи орієнтовані на виявлення глибинних, неусвідомлюваних характеристик свідомості індивідів, їхнє основне призначення – визначення символічного значення, вербалізація образів, почуттів та емоцій, виявлення мотивів, взаємозв'язку емоційного та логічного. Кількісні методи у дослідженні іміджу в основному зводяться до інтерв'ю та анкетування й застосовуються для оцінки значимості якісних характеристик. Основне завдання методики оцінки іміджу за основними фінансово-економічними показниками – розрахунок та інтерпретація тих показників, які постійно розраховуються в ході обліку й оцінки господарської діяльності, а отже, не потребують додаткових витрат часу і коштів для оцінки іміджу підприємства. Комплексна методика дає змогу загалом оцінити імідж організації, який сформований за певний період часу з урахуванням чинників, які впливають на його формування. Застосування тієї чи іншої методики визначається специфікою ринкової діяльності підприємства.