Патенти та авторські свідоцтва
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1240
Переглянути
Перегляд Патенти та авторські свідоцтва за Автор "Абрамов, Дмитрiй Володимирович"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Система для вимiрювання параметрiв руху рухомих об'єктiв(2016) Подригало, Михайло Абович; Абрамов, Дмитрiй Володимирович; Тарасов, Юрiй Володимирович; Коробко, Андрiй Iванович; Олiярник, Богдан Олексiйович; Власюк, Петро СтепановичДокумент Система запобiгання зiткнення автомобiлiв при виконаннi маневру обгону(2013) Подригало, Михайло Абович; Абрамов, Дмитрiй Володимирович; Тесля, Володимир ОлеговичСистема для запобігання зіткнення автомобілів при виконанні обгону, що містить датчик поздовжнього ухилу дороги, обчислювач, що складається із блока визначення швидкості зближення з транспортним засобом (ТЗ), блока контролю відхилення поточного прискорення та швидкості ТЗ від прогнозованих значень, блока логіки, сигналізатори заборони та можливості здійснення обгону, яка відрізняється тим, що визначення швидкості зближення з ТЗ та його геометричних параметрів здійснюється двома радарами; розпізнавання дорожніх знаків, які обмежують швидкість руху на ділянці дороги або забороняють обгін здійснюється за допомогою відповідної відеокамери; визначення швидкості та прискорення здійснюється одночасно двома трикоординатними датчиками прискорення, інформація від яких дозволяє одержувати параметри швидкості ТЗ шляхом математичної обробки; передача, на якій здійснюється обгін визначається за допомогою відповідного датчика передачі, що дає можливість враховувати переключення передач під час обгону; додатково встановлено звукові та світлові сигналізатори необхідності збільшення інтенсивності розгону при обгоні, а також сигналізатори можливості безпечного здійснення маневру перестроювання на свою смугу руху; додатково застосовано блок керування гальмуванням, який виконує функції автоматичного гальмування автомобіля у разі виявлення небезпеки зіткнення; до обчислювача додатково включені блоки розпізнавання дорожніх знаків, визначення геометричних параметрів ТЗ або колони з двох і більше ТЗ, визначення потужності двигуна, визначення завантаження ТЗ, визначення максимальної потужності двигуна при поточному технічному стані та якості палива, визначення можливого прискорення та швидкості з урахуванням перемикання передач; є можливість застосування системи запобігання зіткнення на автомобілі, що рухається назустріч ТЗ, який здійснює обгін, та у разі виявлення небезпеки зіткнення - наявність попереджувальних звукових та світлових сигналів для водія або застосування примусового гальмування.Документ Спосiб визначення змiни потужностi на ведучих колесах автомобiля в процесi експлуатацiї(2015) Абрамов, Дмитрiй Володимирович; Кайдалов, Руслан Олегович; Коробко, Андрiй Iванович; Нiкорчук, Андрiй Iванович; Подригало, Михайло Абович; Тарасов, Юрiй ВолодимировичСпосіб визначення зміни потужності на ведучих колесах автомобіля в процесі експлуатації, що полягає у визначенні швидкості й прискорення автомобіля при розгоні з повною подачею палива, який відрізняється тим, що вимірювання швидкості й прискорення здійснюють на початку експлуатації й після тривалого пробігу автомобіля при його однаковій масі, а потім визначають зміну потужності двигуна через добуток маси автомобіля, швидкості руху та різниці прискорень автомобіля при цій швидкості на початку експлуатації та після тривалого пробігу.Документ Спосiб визначення параметрiв контакту колеса автомобiля з дорогою(2015) Подригало, Михайло Абович; Абдулгазiс, Умер Абдуллаєвич; Абрамов, Дмитрiй Володимирович; Абдулгазiс, Азiз Умерович; Феватов, Сададiн АсановичСпосіб визначення параметрів контакту колеса автомобіля з дорогою, що включає вимір лінійної швидкості автомобіля, кутової швидкості колеса, крутного моменту на колесі й нормального навантаження на колесо, який відрізняється тим, що визначають кінематичний радіус колеса шляхом ділення лінійної швидкості автомобіля на кутову швидкість колеса й умовний динамічний радіус колеса шляхом ділення крутного моменту на нормальну реакцію дороги на колесо, після чого визначають кінематичний параметр контакту колеса з дорогою шляхом ділення кінематичного радіуса на вільний радіус колеса й динамічний параметр контакту колеса з дорогою - шляхом ділення умовного динамічного радіуса на вільний радіус колеса.Документ Спосiб визначення повної маси автомобiля та маси вантажу в процесi руху(2014) Подригало, Михайло Абович; Абрамов, Дмитрiй Володимирович; Тесля, Володимир ОлеговичСпосіб визначення повної маси ТЗ або його вантажу безпосередньо в процесі його руху в умовах експлуатації, що базується на використанні математичної залежності маси завантаженого автомобіля (або його вантажу) від його прискорень при розгоні з місця на першій та (або) другій та (або) третій передачах в завантаженому стані та без вантажу при однаковому ступені натискання на педаль акселератора, який відрізняється тим, що враховуються повздовжні прискорення ТЗ, які реєструються трикоординатними датчиками прискорення при попередньому проведенні спеціального тестового заїзду спорядженого автомобіля з водієм, маса яких відома, що полягає у розгоні на горизонтальній ділянці дороги з місця на першій та (або) другій та (або) третій передачах, при певному натисканні на педаль акселератора та враховуються повздовжні прискорення ТЗ, які реєструються трикоординатними датчиками прискорення при розгоні завантаженого автомобіля на горизонтальній ділянці дороги з місця на першій та (або) другій та (або) третій передачах, при тому ж самому певному натисканні на педаль акселератора; значення маси завантаженого автомобіля або його вантажу вираховується як середнє арифметичне значень, що визначаються багатократно при різних швидкостях руху продовж всього часу розгону завантаженого автомобіля на першій та (або) другій та (або) третій передачах, що значно підвищує точність результату.Документ Спосiб визначення потужностi двигуна автомобiля в експлуатацiї(2013) Подригало, Михайло Абович; Клец, Дмитро Михайлович; Абрамов, Дмитрiй Володимирович; Коробко, Андрiй Iванович; Мостова, Анжела Миколаївна; Тесля, Володимир ОлеговичСпосіб визначення потужності двигуна автомобіля, що базується на використанні математичної залежності потужності від параметрів руху автомобіля, який відрізняється тим, що визначення потужності двигуна автомобіля відбувається безпосередньо в умовах експлуатації, після проведення попереднього вибігу, з використанням датчиків прискорення, за допомогою одночасного вимірювання усіх видів опору руху автомобіля, тобто моментів опору, що виникають у трансмісії автомобіля, а також сумарного дорожнього та аеродинамічного опорів.Документ Спосiб визначення потужностi двигуна автомобiля в експлуатацiї без попереднього проведення його вибiгу(2013) Подригало, Михайло Абович; Клец, Дмитро Михайлович; Абрамов, Дмитрiй Володимирович; Коробко, Андрiй Iванович; Тесля, Володимир ОлеговичСпосіб визначення потужності двигуна автомобіля в експлуатації без попереднього проведення його вибігу, що базується на використанні математичної залежності потужності від параметрів руху автомобіля, який відрізняється тим, що визначення потужності двигуна автомобіля відбувається безпосередньо в умовах експлуатації, з використанням датчиків прискорення, за допомогою одночасного вимірювання усіх видів опору руху автомобіля, тобто моментів опору, що виникають у трансмісії автомобіля, а також сумарного дорожнього та аеродинамічного опорів.Документ Спосiб вимiрювання параметрiв руху рухомих об'єктiв(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Подригало, Михайло Абович; Абрамов, Дмитрiй Володимирович; Тарасов, Юрiй Володимирович; Коробко, Андрiй Iванович; Олiярник, Богдан Олексiйович; Власюк, Петро СтепановичВинахід належить до галузі вимірювальної техніки і може бути використаний в системах навігації при визначенні просторово-часової орієнтації об'єктів та при управлінні рухомим об'єктом. Спосіб вимірювання параметрів руху здійснюється одночасно давачем лінійних прискорень і давачем кутової швидкості, виконаними в одному блоці, інформація про параметри руху об'єктів одержується шляхом математичної обробки сигналів з давачів. Технічний результат, що досягається даним винаходом, є зменшення похибки вимірювання параметрів руху, підвищення автономності, підвищення функціональності та спрощення непрямих вимірювань.Документ Спосiб запобiгання зiткнення автомобiлiв при виконаннi маневру обгону(2013) Подригало, Михайло Абович; Абрамов, Дмитрiй Володимирович; Тесля, Володимир ОлеговичСпосіб запобігання зіткнення автомобілів при виконанні маневру обгону, заснований на визначенні відстані до транспортних засобів (ТЗ), що знаходяться на попутній та зустрічній полосах руху, повздовжнього ухилу дороги та прискорення автомобіля, яке може бути досягнуто при даному завантаженні та технічному стані, виходячи з чого визначають можливість безпечного обгону ТЗ, видачі світлової та звукової сигналізації заборони або можливості здійснення обгону, та контролю під час обгону відхилення реальної швидкості та прискорення автомобіля від попередньо прогнозованих значень, який відрізняється тим, що враховується значення швидкості зближення з ТЗ, що рухається в попутному напрямі, та його геометричні параметри; значення поточної та максимально можливої потужності двигуна автомобіля при наявному технічному стані та якості палива; інтенсивність наростання прискорення ТЗ, що здійснює обгін; можливість переключення передачі під час виконання обгону; можливість обгону одразу двох і більше ТЗ; є наявність інформування водія про заборону виконання маневру обгону на ділянках шляху, де обгін заборонений; про можливість безпечного здійснення маневру перестроювання на свою полосу руху наприкінці обгону; є наявність примусового гальмування у разі виникнення безпосередньої небезпеки зіткнення при обгоні; є можливість застосування системи запобігання зіткнення на автомобілі, що рухається назустріч ТЗ, який здійснює обгін, та у разі виявлення небезпеки зіткнення - подача попереджувальних звукових та світлових сигналів для водія або застосування примусового гальмування.