2012
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1421
Переглянути
Перегляд 2012 за Автор "Денисенко, Олег Васильович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Пристрiй для вимiрювання параметрiв транспортних засобiв(2012) Альошин, Геннадiй Васильович; Денисенко, Олег Васильович; Левтеров, Андрiй Iванович; Ярута, Антон МиколайовичПристрій для вимірювання параметрів транспортних потоків, що вміщує датчик лазерного випромінювання інфрачервоного діапазону, модулятор, задавальний генератор, вирішуючий підсилювач, фотоприймач, двократний перетворювач частоти, вимірювач частоти і високочастотний детектор, причому датчик лазерного випромінювання інфрачервоного діапазону підключений до модулятора, задавальний генератор через резонансний підсилювач підключений до модулятора та до двократного перетворювача частоти, фотоприймач через сигнальний вхід двократного перетворювача частоти підключений до вимірювача частоти Доплера і до високочастотного детектора, який відрізняється тим, що додатково введені два канали управління у двох площинах ухилення оптичного променя, де кожне джерело управляючої напруги через керовані за частотою генератори високої частоти підключено до ортогонально розташованих п'єзоелементів на торцях прозорого кристала (парателуриту), що акустично збуджують цей кристал за ефектом Рамана-Ната або Брега, завдяки чому відхиляється промінь на певні кути.Документ Спосiб визначення параметрiв транспортних потокiв у зонi перехрестя(2012) Левтеров, Андрiй Iванович; Денисенко, Олег Васильович; Ярута, Антон МиколайовичСпосіб визначення параметрів транспортних потоків у зоні перехрестя, заснований на скануванні гостроспрямованого лазерного променя поперечного перерізу багатосмугової дороги спеціальним дискретним сканістором за програмою, що забезпечує відхилення лазерного випромінювання в необхідне число положень, що відповідає числу смуг дороги, прийомі відображених оптичних сигналів фотоприймачем і надалі перетворенні цих сигналів в імпульсно-числовий код, за яким обчислюються швидкість і тип транспортного засобу, інтенсивність і інтервали між транспортними засобами, який відрізняється тим, що сканування зони перехрестя здійснюється з точці над його геометричним центром конусним видом розгортки, причому оптична вісь одного з положень розгортки вибирається так, щоб лазерний промінь описував коло на проїжджій частині перехрестя в області "стоп-ліній" всіх його підходів, а друге положення розгортки відповідає відхиленню лазерного променя, при якому радіус другого концентричного кола на поверхні проїжджої частини зменшувався на певну задану величину, при цьому зміна положень розгортки здійснюється з високою швидкістю по черзі через кожен період сканування, при чому залежно від результатів сканування визначають вищевказані параметри транспортних потоків по всіх смугах руху в зоні перехрестя, а також повну картограму руху транспортних потоків.