2019
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3148
Переглянути
Перегляд 2019 за Автор "Бажинов, Олексiй Васильович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Спосiб запобiгання самозайманню лiтiй-iонного акумулятора (ЛIА)(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Бажинов, Олексiй Васильович; Нiкiтiн, Станiслав Петрович; Цехмейстер, Олена Станiславiвна; Кравцов, Михайло МиколайовичСпосіб запобігання самозайманню літій-іонного акумулятора (ЛІА) передбачає утворення обмеженого простору у корпусі кожної банки акумулятора, руйнування зазначеного обмеженого простору і утворення каналу виходу вуглеводневих газів, які утворюються при руйнуванні іонопровідного шару анода всередині обмеженого простору корпусу банки акумулятора у нештатній ситуації та їх вільне видалення з обмеженого простору корпусу банки акумулятора. Відкриття каналу виходу вуглеводневих газів виконують при підвищенні їх температури від 70 °С та більше. До обмеженого простору корпусу банки акумулятора подають інертний газ, наприклад аргон, і здійснюють заміщення вуглеводневих газів у обмеженому просторі корпусу банки акумулятора інертним газом - аргоном. Аргон подають поступово та рівномірно у нижню частину ємності банки і підсилюють повне видалення вуглеводневих газів з обмеженого простору банки акумулятора. Підвищують до нескінченності електричний опір електричної мережі літій-іонної батареї і усувають причину виникнення нештатної ситуації.Документ Спосiб оптимiзацiї продуктивностi системи очищення повiтря в салонах електричних (ЕТЗ) та гiбрiдних транспортних засобiв (ГТЗ)(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Бажинов, Олексiй Васильович; Коваль, Олександр Андрiйович; Нiкiтiн, Станiслав Петрович; Кравцов, Михайло Миколайович; Таран, Григорiй Вiталiйович; Коваль, Андрiй Олександрович; Холодов, Антон ПавловичСпосіб оптимізації продуктивності системи очищення повітря в салонах електро (ЕТЗ) та гібридних транспортних засобів (ГТЗ) включає подачу повітря ззовні (зовнішнє повітря), його очищення і подачу у салон транспортного засобу та частковий забір повітря з салону (внутрішнє повітря), його очищення та повернення очищеного внутрішнього повітря у салон. Очищення зовнішнього повітря виконують на пристрої очищення зовнішнього повітря (у тому числі плазмохімічним методом), а внутрішнє повітря з салону очищують на додатковому пристрої очищення внутрішнього повітря (у тому числі плазмохімічним методом). При цьому для оптимізації продуктивності системи очищення повітря визначають, аналізують та враховують концентрацію шкідливих речовин зовнішнього (Сз-і, %) та внутрішнього (Св-і, %) повітря на наявність (і-тих) шкідливих речовин, визначають та враховують кліматичні умови, а саме температуру повітря (Т, °C), його вологість (W, %) та швидкість руху транспортного засобу (V, км/год.), а також питому кількість повітря (g, м3/год.) для однієї особи та кількість осіб (N) у салоні транспортного засобу. Оптимізацію продуктивності системи очищення повітря (Q) виконують за виразом: Q=F·к, де: F=f(Cз-i, Cв-i, T, W, V, g, N), к - коефіцієнт пропорційності. Зазначені чинники виразу визначають відповідними датчиками системи очищення повітря, які функціонально поєднані з виконавчими елементами системи і які виводять систему у оптимальний режим відповідно до даних датчиків, тобто виконавчі елементи системи мають зворотній зв'язок з датчиками і налагоджують систему на оптимальний режим автоматично у масштабі реального часу.