2019
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3148
Переглянути
Перегляд 2019 за Автор "Варавiна, Олена Павлiвна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Комбiнована силова установка автотранспортного засобу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Глушкова, Дiана Борисiвна; Карпенко, Володимир Олександрович; Варавiна, Олена Павлiвна; Назаров, Артем Олександрович; Тесленко, Едуард Вiкторович; Смiрнова, Наталiя Володимирiвна; Шубiн, Богдан В'ячеславовичКомбінована силова становка (КСУ) автотранспортного засоб містить двигн, який використовє різні дерела енергі - теплов енергію, як двигн внтрінього згоряння (ДВЗ) і енергію стиснтого повітря, як пневмодвигн, двигн праює по черзі. При роботі в реимі теплового двигна теплова енергія рідини системи змаення накопичється в тепловом акмляторі та використовється для підігрівання стиснтого повітря. КСУ виконана з моливістю проходення робочого тіла із пневмобалонів через теплоакмлятор, в який встановлено теплообмінник системи охолодення ДВЗ для накопичвання і зберігання певний час теплоти від рідини системи змаення. Двигн механічно пов'язаний з механізмом трансмісі, о передає кртний момент на колеса ведчого моста. Механізм трансмісі виконано вигляді планетарного механізм, один вал якого пов'язаний з двигном, а дргий - з ведчими колесами автотранспортного засоб (АТЗ) та автономним компресором. Використовють декілька двигнів, праюючих за різними ізичними принипами (два пневматичні роторні двигни мотор-колесо і двигн внтрінього згоряння (ДВЗ)). Теплообмінник виконано окремо від теплоакмлятора, вони з'єднані мі собою магістралями, в системі яких протікає рідина, о підігрівається під час роботи ДВЗ від рідини системи змаення, встановлений теплоакмлятор накопичє і зберігає тепло. При роботі пневмодвигнів стиснте повітря підігрівається в теплообмінник для підвиення енергетично активності робочого тіла, а саме стиснтого повітря пер ні останнє надійде до двигуна.