Випуск 34
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2836
Переглянути
Перегляд Випуск 34 за Автор "Volynets, L."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Перспективні напрямки управління ланцюгами постачання вантажів у технології змішаних перевезень(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Волинець, Л. М.; Волынец, Л. Н.; Volynets, L.У статті досліджено транспортно-технологічний процес змішаних перевезень вантажів, який передбачає доставку вантажів від пункту відправлення до пункту призначення, якщо для процесу переміщення використовується більше одного виду транспорту. Доведено, що за останні роки зміни в країні та світі суттєво вплинули на ванта-жообіг і політику перевезень на автомобільному, залізничному, авіаційному та морському видах транспорту. Для будь-якого виду транспорту в нашій державі актуальним на да-ному етапі розвитку економіки є завоювання й утримання конкурентних переваг. Саме це є ключовим фактором успіху транспортного підприємства в конкурентній боротьбі. То-му необхідно проводити комплексні заходи, спрямовані на перетворення будь-якого това-риства на успішне комерційне підприємство, котре надаватиме якісні транспортні пос-луги. Безсумнівно, для всіх видів транспорту України перспективним напрямком є пода-льший розвиток змішаних перевезень, які користуються попитом як в нашій державі, так і на європейському та світовому ринках. Слід враховувати, що взаємодія різних видів транспорту є не лише основою економіки, а й інтегрує Україну до транспортної системи Європи та Азії. Виявлено недоліки транспортного комплексу України, які потребують логістично-го підходу. Визначено чинники, що негативно впливають на розвиток змішаних перевезень, та обґрунтовано шляхи їх нейтралізації. Обґрунтовано, що при виборі найбільш пріоритетних напрямків розвитку транс-портної галузі уряди європейських країн надають особливого значення забезпеченню чис-тоти атмосфери, схоронності екології навколишнього середовища від шкідливих викидів, забезпеченню безпеки життєдіяльності людей. Запропоновано метод мережевого планування, який дозволяє на основі вихідної ін-формаці, вказати термін початку роботи кожної ланки логістичного ланцюга, обчислити час, необхідний для виконання всього комплексу робіт, виявити критичні роботи, несвоєчасне виконання яких спричиняє зміни в загальному часі виконання усього комплексу, а також некритичні події, невеликі затримки при виконанні яких не позначаються на загальній тривалості роботи всіх ланок транспортного ланцюга.