2016, № 3 (14), т. 1
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6542
Переглянути
Перегляд 2016, № 3 (14), т. 1 за Автор "Krasnokutska, Yuliia"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження ринку туристських послуг Харківської області в умовах кризи(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Богдан, Н. М.; Краснокутська, Ю. В.; Довгопола, К. Є.; Bogdan, Nataliia; Krasnokutska, Yuliia; Dovgopola, KarynaМетою статті є дослідження сучасного стану ринку туристських послуг Харківської області в умовах кризи. Для досягнення поставленої мети в роботі використано систему загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: метод теоретичного узагальнення та абстрактно-логічний, метод порівняння, статистичні методи. В результаті дослідження визначено сучасний стан ринку туристських послуг Харківської області і визначено тенденції його розвитку, проаналізовано основні показники функціонування ринку туристських послуг за останні 10 років, що продемонстрували скорочення обсягу туристських послуг та зниження прибутковості підприємств туризму, окреслено проблеми, що заважають подальшому розвитку туристського ринку та вимагають негайного вирішення. Розроблено напрямки розвитку ринку туристських послуг Харківської області, які сприяють його активізації, відповідно до загальнодержавної стратегії розвитку туризму, що рекомендовано до використання при складанні програм і планів регіонального та галузевого розвитку. Запропоновано заходи, що покликані вирішити завдання, що допоможуть досягти поставленої мети, забезпечать поліпшення соціальноекономічних показників функціонування економіки області: збільшать податкові надходження до бюджету; підвищать рівень життя населення за рахунок зростання зайнятості населення та середньої зарплатні в туристській індустрії тощо.