Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3902
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Автор "Бакаєв, Микита Сергійович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Підвищення ефективності транспортного процесу в умовах впровадження раціональних тарифних схем на маршрутах МПТ м. Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бакаєв, Микита СергійовичОб’єкт дослідження – процес формування раціональної тарифної структури на автобусних маршрутах МПТ. Предмет дослідження – вплив тарифної структури на ефективність роботи автобусних маршрутів МПТ. Мета дослідження – підвищення ефективності транспортного процесу функціонування автобусних маршрутів МПТ в умовах тарифної конкуренції. Метод дослідження – аналітичний. Виділено структурний контур впливу тарифних структур на показники ефективності транспортного процесу, що логічно описує послідовність формування значень локальних критеріїв оцінки доцільності їх впровадження для базових варіантів застосування диференційних методів збору оплати. Для практичної адаптації досягнення поставленої мети було реалізовано методику формування раціональної тарифної структури на маршрутах №119е «пр. Перемоги – Аеропорт», №97е «ст. м. Держпром – вул. Беркоса» та №282е «ст. м. Холодна Гора – пр. Перемоги». Запропоновані керуючі заходи спрямовані на визначення раціонального тарифу на основі оцінки зміни обсягу доходів та собівартості, що виступають в якості критерію економічної оцінки ефективності рішень. Впровадження запропонованих тарифних структур реалізовано шляхом практичної адаптації результатів моделювання перерозподілу додаткового обсягу перевезень пасажирів між суміжними маршрутами сполучення. Оцінка отриманого ефекту визначила, що річний економічний ефект від впровадження заходів складає 1681,7 тис. грн, чистий приведений дохід за чотири роки – 6726,8 тис. грн, індекс прибутковості проекту складає – 0,748. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах під час організації транспортного обслуговування населення.