Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3902
Переглянути
Нові надходження
Документ Аналіз стратегій вибору каналів розподілу в В2В логістиці для міжміських перевезень продукції побутової хімії на маршруті Київ - Львів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Наслєдухов, Максим ВіталійовичВстановлено функціональний взаємозв'язок між загальними витратами та параметрами системи доставки, розроблена регресійна модель залежності витрат від факторів впливу на параметри об`єкта дослідження, визначено області ефективного використання транспортно-технологічних схем, при яких значення загальних витрат мінімальне, запропоновано методику визначення економічної ефективності від впровадження отриманих результатів. Економічний ефект від впроваджених заходів становить 1140,81 грн/т.Документ ККР: Підвищення ефективності обслуговування замовників підприємства ТОВ «Щедро». КДРМ 1: Оптимізація системи управління запасами ТОВ «Щедро» у м. Дніпро(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Каракай, Максим ОлеговичПроведено ABC–XYZ аналіз товарів, що зберігаються на підприємстві, визначено групу товарів, які мають високий, середній та низький рівень прибутковості та попиту, встановлено функціональний взаємозв'язок між витратами на управління запасами та параметрами системи зберігання товарів на підприємстві; розроблена регресійна модель залежності витрат на управління запасами від факторів впливу на параметри об`єкту дослідження; запропоновано методику визначення економічної ефективності від впровадження отриманих результатів. Економічний ефект від впроваджених заходів становить 867,46 грн/т за рік.Документ Підвищення ефективності обслуговування замовників підприємства ТОВ «Щедро». Підвищення ефективності логістичної системи розподілу продукції ТОВ «Щедро» в м. Дніпро(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Сироватка, Аліна ОлексіївнаВстановлено функціональний взаємозв'язок між прибутком та параметрами системи доставки, розроблена регресійна модель залежності витрат від факторів впливу на параметри об`єкта дослідження, визначено оптимальні параметри логістичної системи обслуговування замовників ТОВ «Щедро», при яких значення загальних витрат мінімальне і відповідно збільшення прибутку, запропоновано методику визначення економічної ефективності від впровадження отриманих результатів. Економічний ефект від впроваджених заходів становить 605487 грн за рік.Документ Підвищення якості транспортного обслуговування на маршруті №63е «602 мкр. – Обласна дитяча лікарня» на основі оцінювання стомлюваності пасажирів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Макарова, Анна АльбертівнаРозроблена схема контуру зв'язків об'єкта дослідження дозволила описати характеристичний зв'язок між кількістю автобусів їх місткістю та ефективністю роботи маршруту з точки зору забезпечення низького рівня стомлюваності пасажирів. Проведені експериментальні дослідження дали можливість отримати інформаційну базу для аналізу закономірностей зміни складових критеріїв ефективності від кількості та місткості автобусів. За результатами аналізу можливих варіантів поєднання кількості автобусів та їх місткості встановлено, що раціональним є варіант використання 6 автобусів місткістю по 90 пас. кожний. При цьому мінімальний рівень транспортної стомлюваності буде знаходитися в межах 3,9 балів, а собівартість складатиме 11,5 грн, що є придатним з точки зору наявного тарифу на маршруті. На основі обліку обсягу перевезення визначено, що річний економічний ефект від зниження собівартості перевезення пасажирів склав 8012,2 тис. грн, чистий приведений дохід за чотири роки складає 1443 тис. грн, індекс прибутковості проекту складає 1,336, період окупності складає 2,3 роки. Рекомендації по впровадженню: результати проведених в роботі досліджень можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах та муніципальними органами під час організації транспортного обслуговування населення міст.Документ Формування раціональної технології доставки тарно-штучних вантажів у міжнародному сполученні ТОВ «Глобал Трек». Частина 2. Підвищення якості обслуговування замовників ТОВ «Глобал Трек» у міжнародному сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Дяченко, Роман ВолодимировичЗа комплексним показником оцінки якості транспортного обслуговування визначено, що альтернативна схема достави вантажів LTL в міжнародному сполученні у складі збірних відправлень із застосуванням технології крос-докінг має вищий рівень якісного показника, ніж за існуючою FTL, внаслідок мінімізації непродуктивних простоїв рухомого складу під час доставки в кожній ланці складної системи. Технологічний ефект (23,4 год.) отримано за рахунок зменшення часу доставки вантажів за раціональною технологією доставки. Збільшення величини показника оцінки якості обслуговування на 39 % також свідчить про раціональністю альтернативної схеми доставки вантажів LTL у складі збірних відправлень. Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортно-експедиторських та логістичних підприємств при плануванні та організації доставки вантажів замовникам у міжнародному сполученні. Рекомендації по впровадженню: результати досліджень можуть бути використані в роботі транспортно-експедиторських та логістичних підприємств при плануванні та організації доставки вантажів у міжнародному сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Формування раціональної технології доставки тарно-штучних вантажів у міжнародному сполученні ТОВ «Глобал Трек». Частина 1. Визначення раціональних параметрів процесу доставки тарно-штучних вантажів у міжнародному сполученні ТОВ «Глобал Трек»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Сергєєв, Олексій ВолодимировичВ роботі запропоновано методику з визначення раціональних значень параметрів процесу доставки тарно-штучних вантажів у міжнародному сполученні з метою встановлення балансу попиту та пропозиції на товари в ланках ланцюга постачань продукції. Результати оцінки ефективності запропонованих рішень свідчать про те, що застосування альтернативної схеми LTL доставки атвозапчастин у міжнародному сполученні у складі збірних відправлень із використанням технології крос-докінг дозволить зменшити сумарні витрати на доставку за рахунок складових витрат, пов’язаних з недопостачанням або утворенням надмірних запасів. Визначені раціональні значення параметрів процесу доставки за ефективною схемою: мінімальний рівень сумарних витрат досягається при постачанні розміру партії вантажів 3 т замовнику компанія «Юнік Трейд» у напрямку Німеччина – Україна з періодом постачання 5 діб. Рекомендації по впровадженню: результати досліджень можуть бути використані в роботі транспортно-експедиторських та логістичних підприємств при плануванні та організації доставки вантажів у міжнародному сполученні.Документ Підвищення ефективності транспортного обслуговування населення на маршруті 272 «Майдан Конституції - вул. Світла», м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Левіна, Владислава ВіталіївнаВ результаті проведеного дослідження підтверджено робочу гіпотезу, що можливо таке поєднання технологічних параметрів системи перевезення пасажирів, при якому значно підвищується ефективність перевезення пасажирів на маршруті 272 «Майдан Конституції - вул. Світла». Цими параметрами є кількість автобусів на маршруті – 6 од. номінальною пасажиромісткістю 109 пас., та коефіцієнт використання пасажиромісткості 0,9, що забезпечує мінімальні витрати перевізника на перевезення одного пасажира на рівні 12, грн/пас. та зменшення річних витрат часу на пересування пасажира по маршруту до 31,9 год. При встановлених оптимальних технологічних параметрах визначено економічний ефект для підприємства-перевізника у вигляді зниження витрат перевізника на перевезення одного пасажира на 0,41 грн/пас. Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортних підприємств при плануванні та організації перевезень пасажирів на міських маршрутах. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортних підприємств при плануванні та організації перевезень пасажирів на міських маршрутах. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Оцінка впливу витрат енергії при формуванні піших пересувань в умовах міста Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Повєткін, Денис ВолодимировичРекомендації по впровадженню: для прогнозування та організації пішохідного руху в умовах міста. Область застосування: міські піші пересування мешканців міста.Документ Підвищення ефективності постачання сировини для виробничої діяльності ТОВ «Востпак»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Пащенко, Дмитро ВікторовичРекомендації по впровадженню: керівництво ТОВ «Востпак» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в ІІ кварталі 2025 р. Область застосування: вантажні підприємства автомобільного транспорту.Документ Вибір шляху прямування водіями немаршрутизованих автотранспортних засобів у міському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Онацький, Андрій ОлександровичРекомендації по впровадженню: рекомендовано щодо впровадження результатів дослідження на підприємствах автомобільного транспорту. Область застосування: при організації руху транспортних засобів у містах.Документ Підвищення ефективності транспортного обслуговування роздрібних торговельних мереж у місті Дніпро(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Мірошина, Карина ЮріївнаРекомендації по впровадженню: керівництво ТОВ «ВВ-Профит» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в IV кварталі 2025 року. Область застосування: вантажні підприємства автомобільного транспорту.Документ Підвищення ефективності функціонування каналів розподілу продовольчих товарів ТОВ «ТД ЛЕВАДА»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Дінець, Максим ВолодимировичРекомендації по впровадженню: Керівництво ТОВ «ТД ЛЕВАДА» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в IV кварталі 2025 року. Область застосування: вантажні підприємства автомобільного транспорту.Документ Підвищення ефективності перевезення вантажів за разовими замовленнями автомобілями ТОВ «АВРОРА-ТРАНС»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Бєлоусов, Денис СтаніславовичРекомендації по впровадженню: керівництво ТОВ «АВРОРА-ТРАНС» прийняло до розгляду питання про впровадження результатів дослідження у другому кварталі 2024 року. Область застосування: результати дослідження можуть бути використані в містах України.Документ Підвищення ефективності доставки товарів народного споживання у міжміському сполученні ТДВ «АТП-16363»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Кужель, Даніїл ОлександровичВстановлено функціональний взаємозв'язок між загальними витратами та параметрами системи доставки, розроблена регресійна модель залежності витрат від факторів впливу на параметри об`єкта дослідження, визначено області ефективного використання транспортно-технологічних схем, при яких значення загальних витрат мінімальне, запропоновано методику визначення економічної ефективності від впровадження отриманих результатів. Економічний ефект від впроваджених заходів становить 354,62 грн/т.Документ Підвищення ефективності організації мультимодальних перевезень вантажів у напрямку Китай – Україна(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Коноваленко, Валерій ОлександровичАльтернативність існуючих схем доставки вантажів у контейнерах з Китаю в Україну та нагальні проблеми в організації процесу обумовлюють пошук ефективної схеми доставки за умовою дотримання терміну доставки. Досягти дотримання обумовлених в договорі термінів доставки можливо при організації мультимодальних перевезень вантажів на принципах узгодження параметрів технологічних процесів в пунктах стикування різних видів транспорту. Економічний ефект від вибору раціональної схеми доставки вантажів у контейнерах, у вигляді різниці сумарних питомих витрат на доставку вантажів у контейнерах складає 2690 ум.од./конт. Рекомендації по впровадженню: результати досліджень можуть бути використані в роботі транспортно-експедиторських та логістичних підприємств при плануванні та організації мультимодальних контейнерних перевезень в напрямку з Китаю в Україну. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Підвищення ефективності організації процесу доставки сільськогосподарських вантажів у міжміському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Репало, Валерій ЮрійовичСільськогосподарські вантажі відносяться до категорії швидкопсувних харчових продуктів, тому перевезення овочів та фруктів дуже специфічний вид транспортних послуг. Транспортування має великий вплив на якість товару в процесі перевезення. З метою проведення моделювання процесу доставки сільськогосподарськи вантажів в роботі була розроблена модель системи доставки вантажів до кінцевого споживача на основі теорії мереж Петрі, яка дає можливість проаналізувати час на виконання кожної фази доставки готових вантажів. На основі данних, отриманних практичними та експерементальними дослідженнями, розробили раціональну маршрутну мережу доставки продукції, яка дає змогу зменшити час доставки продукції. Розраховано контрольний приклад по побудованій моделі та отримано ефект у розмірі 131 хв. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в містах України при використанні перевезень дрібними партіями швидкопсувних харчових продуктів. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Підвищення ефективності перевезень вантажних відправлень на розвізних маршрутах рухомим складом ТОВ «Нова пошта» в м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Кузьменко, Ігор ОлександровичПитання підвищення ефективності перевезень вантажних відправлень у межах міста обумовлює необхідність дослідження можливості підвищення якості транспортних послуг за рахунок підвищення рівня сервісного обслуговування, що дозволить створити ефективний транспортний ланцюжок від відправника до одержувача. В роботі встановлено функціональний взаємозв'язок між загальними витратами та параметрами системи доставки; розроблена регресійна модель залежності витрат на доставку від факторів впливу на параметри об`єкту дослідження; визначено області ефективного використання розвізних маршрутів, при яких значення загальних витрат мінімальне; запропоновано методику визначення економічної ефективності від впровадження отриманих результатів. Економічний ефект отримано шляхом порівняння критерію ефективності Питання підвищення ефективності перевезень вантажних відправлень у межах міста обумовлює необхідність дослідження можливості підвищення якості транспортних послуг за рахунок підвищення рівня сервісного обслуговування, що дозволить створити ефективний транспортний ланцюжок від відправника до одержувача. В роботі встановлено функціональний взаємозв'язок між загальними витратами та параметрами системи доставки; розроблена регресійна модель залежності витрат на доставку від факторів впливу на параметри об`єкту дослідження; визначено області ефективного використання розвізних маршрутів, при яких значення загальних витрат мінімальне; запропоновано методику визначення економічної ефективності від впровадження отриманих результатів. Економічний ефект отримано шляхом порівняння критерію ефективності по сукупності маршрутів за альтернативними стратегіями формування маршрутної мережі, який становить 37,94 грн. по сукупності маршрутів за альтернативними стратегіями формування маршрутної мережі, який становить 37,94 грн.Документ Підвищення ефективності обслуговування вантажовласників при міжміських перевезеннях товарів народного споживання ПП «Ремтранслогістика»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Фесенко, Андрій ВіталійовичВ роботі вирішено науково-прикладну задачу з підвищення ефективності обслуговування вантажовласників при міжміських перевезеннях товарів народного споживання ПП «Ремтранслогістика» за рахунок формування стратегій обслуговування вантажовласників шляхом вибору раціонального каналу розподілу продукції. Встановлено функціональний взаємозв'язок між загальними витратами та параметрами системи доставки; розроблена регресійна модель залежності витрат на доставку від факторів впливу на параметри об`єкту дослідження; визначено області ефективного використання каналів розподілу різних структур, при яких значення загальних витрат мінімальне; запропоновано методику визначення економічної ефективності від впровадження отриманих результатів. Економічний ефект від впроваджених заходів становить 24,99 грн/т. Рекомендації по впровадженню: отримані результати досліджень можуть застосовуватись на транспортних підприємствах, що обслуговують вантажовласників при міжміських перевезеннях товарів народного споживання. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Підвищення ефективності процесу постачання матеріальних ресурсів на підприємства групи ПРАТ "ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ" у міжміському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Демиденко, Поліна ОлегівнаНа основні результатів виконаних досліджень узагальнено теоретичні аспекти та методи аналізу задач складської логістики, серед яких було обрано методику керування запасами, а саме визначення оптимального обсягу партії відправлення та періоду постачань матеріальних ресурсів. За допомогою методу перехресного АВС-XYZ аналізу визначено стратегіі керування запасами. Запропоновано математичну модель визначення оптимального розміру партії вантажу та періоду постачання, яка дозволяє досягнути балансу між попитом і пропозицією в ланцюгу постачання матеріальних ресурсів та зменшити ймовірність виникнення додаткових витрат, пов'язаних з недостачею або утворенням надмірних запасів на складах. Отримані значення економічного ефекту свідчать про ефективність запропонованих рішень в роботі. Рекомендації по впровадженню: Результати дослідження можуть бути використані вітчизняними транспортними та логістичними підприємствами для підвищення ефективності процесу постачання матеріальних ресурсів у міжміському сполучені. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Підвищення ефективності транспортно-експедиторського обслуговування замовників ТОВ «ГЛОБАЛ ТРЕК». Частина 1. Формування раціональної технології доставки дрібнопартіонних вантажів у міжміському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Чайка, Анна ОлексіївнаАналіз сучасного стану організації транспортно-експедиторського обслуговування замовників у міжміському сполученні дозволив виявити принципи формування технології доставки дрібнопартіонних вантажів як логістичного ланцюга доставки. В даній частині комплексної дипломної роботи запропоновано математичну модель, яка дозволяє комплексно врахувати інтереси кожного учасника логістичного ланцюга на умовах ресурсозбереження. Серед альтернативних схем доставки дрібнопартіонних вантажів обрано найбільш раціональну схему за участю терміналу. Визначення місця розташування терміналу за допомогою розробленої методики із використанням модифікованого методу «центру ваги» дозволило отримати рішення, що забезпечує зниження транспортної роботи і підвищення ефективності експлуатації рухомого складу при доставці вантажів за схемою із залученням терміналу. В спільній частині комплексної роботи оцінено синергетичний ефект за рахунок зменшення загальних питомих витрат при зусиллях кожного учасника у відповідності до вимог вантажовласників та з урахуванням транспортних ризиків під час доставки, визначені в другій частині роботи. Частка синергетичного ефекту ТЕП за Схемою 2, в порівнянні зі Схемою 1, збільшується з 0,02 до 0,04. Рекомендації по впровадженню: результати досліджень можуть бути використані в роботі транспортно-експедиторських та логістичних підприємств при плануванні та організації доставки дрібнопартіонних вантажів у міжміському сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.