Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3902
Переглянути
Нові надходження
Документ Формування раціональної технології управління запасами запасних частин ТОВ «ОЛЛ ТРАК ПАРТС»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Назаренко, Надія ВасилівнаЗапропоновано методику формування раціональної технології управління запасами, яка дозволяє, розрахувавши витрати, вибирати комбінацію визначених параметрів. На основі регресійного аналізу результатів експерименту визначена регресійна модель у лінійній формі з ненульовим коефіцієнтом, у якій кожний коефіцієнт вказує на ступінь впливу відповідного фактору на результативний показник. запропонована технології управління запасами запасних частин на ТОВ «ОЛЛ ТРАК ПАРТС» за визначеними значеннями факторів впливу (факторів впливу (термін витрати замовлення запасних частин, витрати на постачання запасних частин, що замовляються, витрати на зберігання одиниці запасу запасних частин) дає економію витрат на поповнення та зберігання запасів запасних частин в середньому на 108786,3 гривні на рік. Керівництво компанії ТОВ «ОЛЛ ТРАК ПАРТС» прийняло до розгляду питання про впровадження результатів в 2024 році. Результати дослідження можуть бути використані в організації роботи компаній, які надають послуги по зберіганню відповідних видів товарів.Документ Підвищення якості транспортного обслуговування пасажирів у міжміському сполученні Полтава – Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Михалюк, Юрій МихайловичВ роботі виділено, що витрати часу на переміщення в тому числі включають до себе час очікування поїздки пасажира. Схема структурного контуру функціонального зв'язку об'єкта дослідження являє собою сукупність інформаційних потоків між основними елементами системи обслуговування пасажирів. Сформовано модель білої скрині, що описує параметри підвищення ефективності роботи маршруту. Критерієм обрано собівартість перевезення пасажирів за умови забезпечення повного задоволення потреб пасажирів у поїздках. Сформована схема управлінських дій спрямована на підвищення якості транспортного обслуговування пасажирів та зниження собівартості перевезень, що дозволило визначити основні етапи формування виробничої програми. Ефект отриманий в роботі досягається за рахунок зниження собівартості перевезення пасажирів на маршруті через заміну марки автобусу. На основі обліку обсягу перевезення визначено, що річний економічний ефект від зниження собівартості перевезення пасажирів склав 1158,6 тис. грн, чистий приведений дохід за чотири роки складає 4634,4 тис. грн, індекс прибутковості проекту складає 1,571, період окупності складає 1,6 роки. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах та регіональними органами влади під час організації транспортного обслуговування населення.Документ Підвищення ефективності доставки м’ясних продуктів в місті Харків ТОВ «Салтівський М’ясокомбінат»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Жмиря, Роман АндрійовичВ результаті розрахунків було визначено, що розробка раціональних розвізних маршрутів та застосування раціональної марки рухомого складу, дозволить отримати економічний ефект в розмірі 204055 грн/рік, а ефективність запропонованих заходів щодо поліпшення технології доставки складе 2 %. Рекомендації по впровадженню: отримані результати досліджень можуть застосовуватись для процесів доставки м’ясних продуктів в міських умовах.Документ Підвищення ефективності транспортно-експедиторського обслуговування замовників ТОВ «ГЛОБАЛ ТРЕК». Частина 2. Оцінка рівня надійності системи доставки дрібнопартіонних вантажів у міжміському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Сорока, Дмитро СергійовичВ результаті аналізу сучасного стану питання оцінки надійності системи доставки дрібнопартіонних вантажів у міжміському сполученні визнечено низка проблем, що виникають при вазємодії учасників процесу під час перевезень дрібнопартіонних вантажів у міжміському сполученні. Розроблено математичну модель процесу перевезень дрібнопартіонних вантажів у міжміському сполученні, на основі якої побудовано імітаційну модель процесу взаємодії учасників за допомогою мереж Петрі. На підставі змодельованих часових параметрів просування вантажопотоку в системі визначено інтегральний показник надійності системи в умовах ризику. Для маршруту Дніпро - Київ визначено раціональну схему доставки - доставка через термінал (Схема 2), так як за цією схемою отримано прийнятний рівень надійності системи 0,73. При цьому, визначена загальна ціна транспортного ризику не перевищує очікуваний прибуток замовника. За Схемою 2 частка синергетичного ефекту транспортно-експедиторського підприємства зростає, що свідчить про підвищення ефективності ТЕО замовників. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Підвищення ефективності автомобільних перевезень гуманітарних вантажів у сполученні Польща – Україна через ПП «Медика»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Сіриков, Ігор АнатолійовичУ роботі на підставі визначеного критерію ефективності, побудовано математичну модель процесу автомобільних перевезень гуманітарних вантажів у сполученні Польща – Україна, яка враховує використання розподільчих центрів. Впровадження на практиці запропонованих у роботі рішень підвищить ефективність автомобільних перевезень гуманітарних вантажів у сполученні Польща – Україна через ПП «Медика» з можливим річним економічним ефектом 192090,0 грн (18,7 %). Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані транспортними підприємствами, які займаються автомобільними перевезеннями вантажів у міжнародному сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Підвищення ефективності автомобільних перевезень будівельних матеріалів на маршруті Черепин – Дніпро(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Грімак, Ігор ДмитровичУ роботі на підставі обраного і обґрунтованого критерію ефективності (витрати на перевезення) побудовано математичну модель процесу перевезення будівельних матеріалів на маршруті Черепин – Дніпро, яка враховує використання логістичних центрів та можливість організовувати перевезення як по прямому варіанту так і по варіанту через логістичний центр. Представлена у роботі математична модель процесу перевезення будівельних матеріалів на маршруті Черепин – Дніпро досить точно описує процес перевезення, а прийняті у роботі рішення дозволять зменшити собівартість перевезень будівельних матеріалів. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані підприємствами, що займаються автомобільними перевезеннями у міжміському сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Підвищення ефективності перевезення пасажирів на маршруті №43 «Центр - м/н Огнівка» в м. Полтава(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Бугайов, Віталій СергійовичПідвищення ефективності організації перевезень пасажирів на маршруті №43 обумовлено необхідністю забезпечення відповідного рівня якості транспортного обслуговування населення з урахуванням інтересів підприємства-перевізника. В результаті проведеного дослідження сформовано раціональну технологію перевезень пасажирів на маршруті, яка дозволяє підвищити ефективність перевезень пасажирів за рахунок сполучення раціональних параметрів технологічного процесу. Оцінка ефективності запропонованих рішень полягала у визначенні річного соціально-економічного ефекту від зменшення витрат часу на пересування пасажира по маршруту, який склав 773,76 грн., та визначення економічного ефекту для перевізника у вигляді зниження витрати перевізника на перевезення одного пасажира на 4 грн/пас. Підвищення рівня конкурентоспроможності транспортної послуги складає 0,13. Рекомендації по впровадженню: Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортних підприємств при плануванні та організації перевезень пасажирів на міських маршрутах. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Підвищення ефективності організації перевезень пасажирів на маршруті № 204е «ст.м. Індустріальна – вул. Н. Ужвій»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Михайленко, Максим ВіталійовичПідвищення ефективності організації перевезень пасажирів на маршруті № 204е обумовлено необхідністю забезпечення відповідного рівня якості транспортного обслуговування населення з урахуванням інтересів підприємства-перевізника. В результаті проведеного дослідження сформовано раціональну технологію перевезень пасажирів на маршруті, яка дозволяє підвищити ефективність перевезень пасажирів за рахунок сполучення раціональних параметрів технологічного процесу. Оцінка ефективності запропонованих рішень полягала у визначенні річного соціально-економічного ефекту від зменшення витрат часу на пересування пасажира по маршруту, який склав 506,4 грн. При встановлених раціональних технологічних параметрах визначено економічний ефект для підприємства-перевізника у вигляді зниження витрати перевізника на перевезення одного пасажира на 1,5 грн/пас. Рекомендації по впровадженню: результати досліджень можуть бути використані в роботі транспортних підприємств при плануванні та організації перевезень пасажирів на міських маршрутах. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Аналіз стратегій вибору каналів розподілу в В2В логістиці для міжміських перевезень продукції побутової хімії на маршруті Київ - Львів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Наслєдухов, Максим ВіталійовичВстановлено функціональний взаємозв'язок між загальними витратами та параметрами системи доставки, розроблена регресійна модель залежності витрат від факторів впливу на параметри об`єкта дослідження, визначено області ефективного використання транспортно-технологічних схем, при яких значення загальних витрат мінімальне, запропоновано методику визначення економічної ефективності від впровадження отриманих результатів. Економічний ефект від впроваджених заходів становить 1140,81 грн/т.Документ ККР: Підвищення ефективності обслуговування замовників підприємства ТОВ «Щедро». КДРМ 1: Оптимізація системи управління запасами ТОВ «Щедро» у м. Дніпро(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Каракай, Максим ОлеговичПроведено ABC–XYZ аналіз товарів, що зберігаються на підприємстві, визначено групу товарів, які мають високий, середній та низький рівень прибутковості та попиту, встановлено функціональний взаємозв'язок між витратами на управління запасами та параметрами системи зберігання товарів на підприємстві; розроблена регресійна модель залежності витрат на управління запасами від факторів впливу на параметри об`єкту дослідження; запропоновано методику визначення економічної ефективності від впровадження отриманих результатів. Економічний ефект від впроваджених заходів становить 867,46 грн/т за рік.Документ Підвищення ефективності обслуговування замовників підприємства ТОВ «Щедро». Підвищення ефективності логістичної системи розподілу продукції ТОВ «Щедро» в м. Дніпро(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Сироватка, Аліна ОлексіївнаВстановлено функціональний взаємозв'язок між прибутком та параметрами системи доставки, розроблена регресійна модель залежності витрат від факторів впливу на параметри об`єкта дослідження, визначено оптимальні параметри логістичної системи обслуговування замовників ТОВ «Щедро», при яких значення загальних витрат мінімальне і відповідно збільшення прибутку, запропоновано методику визначення економічної ефективності від впровадження отриманих результатів. Економічний ефект від впроваджених заходів становить 605487 грн за рік.Документ Підвищення якості транспортного обслуговування на маршруті №63е «602 мкр. – Обласна дитяча лікарня» на основі оцінювання стомлюваності пасажирів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Макарова, Анна АльбертівнаРозроблена схема контуру зв'язків об'єкта дослідження дозволила описати характеристичний зв'язок між кількістю автобусів їх місткістю та ефективністю роботи маршруту з точки зору забезпечення низького рівня стомлюваності пасажирів. Проведені експериментальні дослідження дали можливість отримати інформаційну базу для аналізу закономірностей зміни складових критеріїв ефективності від кількості та місткості автобусів. За результатами аналізу можливих варіантів поєднання кількості автобусів та їх місткості встановлено, що раціональним є варіант використання 6 автобусів місткістю по 90 пас. кожний. При цьому мінімальний рівень транспортної стомлюваності буде знаходитися в межах 3,9 балів, а собівартість складатиме 11,5 грн, що є придатним з точки зору наявного тарифу на маршруті. На основі обліку обсягу перевезення визначено, що річний економічний ефект від зниження собівартості перевезення пасажирів склав 8012,2 тис. грн, чистий приведений дохід за чотири роки складає 1443 тис. грн, індекс прибутковості проекту складає 1,336, період окупності складає 2,3 роки. Рекомендації по впровадженню: результати проведених в роботі досліджень можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах та муніципальними органами під час організації транспортного обслуговування населення міст.Документ Формування раціональної технології доставки тарно-штучних вантажів у міжнародному сполученні ТОВ «Глобал Трек». Частина 2. Підвищення якості обслуговування замовників ТОВ «Глобал Трек» у міжнародному сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Дяченко, Роман ВолодимировичЗа комплексним показником оцінки якості транспортного обслуговування визначено, що альтернативна схема достави вантажів LTL в міжнародному сполученні у складі збірних відправлень із застосуванням технології крос-докінг має вищий рівень якісного показника, ніж за існуючою FTL, внаслідок мінімізації непродуктивних простоїв рухомого складу під час доставки в кожній ланці складної системи. Технологічний ефект (23,4 год.) отримано за рахунок зменшення часу доставки вантажів за раціональною технологією доставки. Збільшення величини показника оцінки якості обслуговування на 39 % також свідчить про раціональністю альтернативної схеми доставки вантажів LTL у складі збірних відправлень. Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортно-експедиторських та логістичних підприємств при плануванні та організації доставки вантажів замовникам у міжнародному сполученні. Рекомендації по впровадженню: результати досліджень можуть бути використані в роботі транспортно-експедиторських та логістичних підприємств при плануванні та організації доставки вантажів у міжнародному сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Формування раціональної технології доставки тарно-штучних вантажів у міжнародному сполученні ТОВ «Глобал Трек». Частина 1. Визначення раціональних параметрів процесу доставки тарно-штучних вантажів у міжнародному сполученні ТОВ «Глобал Трек»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Сергєєв, Олексій ВолодимировичВ роботі запропоновано методику з визначення раціональних значень параметрів процесу доставки тарно-штучних вантажів у міжнародному сполученні з метою встановлення балансу попиту та пропозиції на товари в ланках ланцюга постачань продукції. Результати оцінки ефективності запропонованих рішень свідчать про те, що застосування альтернативної схеми LTL доставки атвозапчастин у міжнародному сполученні у складі збірних відправлень із використанням технології крос-докінг дозволить зменшити сумарні витрати на доставку за рахунок складових витрат, пов’язаних з недопостачанням або утворенням надмірних запасів. Визначені раціональні значення параметрів процесу доставки за ефективною схемою: мінімальний рівень сумарних витрат досягається при постачанні розміру партії вантажів 3 т замовнику компанія «Юнік Трейд» у напрямку Німеччина – Україна з періодом постачання 5 діб. Рекомендації по впровадженню: результати досліджень можуть бути використані в роботі транспортно-експедиторських та логістичних підприємств при плануванні та організації доставки вантажів у міжнародному сполученні.Документ Підвищення ефективності транспортного обслуговування населення на маршруті 272 «Майдан Конституції - вул. Світла», м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Левіна, Владислава ВіталіївнаВ результаті проведеного дослідження підтверджено робочу гіпотезу, що можливо таке поєднання технологічних параметрів системи перевезення пасажирів, при якому значно підвищується ефективність перевезення пасажирів на маршруті 272 «Майдан Конституції - вул. Світла». Цими параметрами є кількість автобусів на маршруті – 6 од. номінальною пасажиромісткістю 109 пас., та коефіцієнт використання пасажиромісткості 0,9, що забезпечує мінімальні витрати перевізника на перевезення одного пасажира на рівні 12, грн/пас. та зменшення річних витрат часу на пересування пасажира по маршруту до 31,9 год. При встановлених оптимальних технологічних параметрах визначено економічний ефект для підприємства-перевізника у вигляді зниження витрат перевізника на перевезення одного пасажира на 0,41 грн/пас. Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортних підприємств при плануванні та організації перевезень пасажирів на міських маршрутах. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортних підприємств при плануванні та організації перевезень пасажирів на міських маршрутах. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Оцінка впливу витрат енергії при формуванні піших пересувань в умовах міста Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Повєткін, Денис ВолодимировичРекомендації по впровадженню: для прогнозування та організації пішохідного руху в умовах міста. Область застосування: міські піші пересування мешканців міста.Документ Підвищення ефективності постачання сировини для виробничої діяльності ТОВ «Востпак»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Пащенко, Дмитро ВікторовичРекомендації по впровадженню: керівництво ТОВ «Востпак» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в ІІ кварталі 2025 р. Область застосування: вантажні підприємства автомобільного транспорту.Документ Вибір шляху прямування водіями немаршрутизованих автотранспортних засобів у міському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Онацький, Андрій ОлександровичРекомендації по впровадженню: рекомендовано щодо впровадження результатів дослідження на підприємствах автомобільного транспорту. Область застосування: при організації руху транспортних засобів у містах.Документ Підвищення ефективності транспортного обслуговування роздрібних торговельних мереж у місті Дніпро(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Мірошина, Карина ЮріївнаРекомендації по впровадженню: керівництво ТОВ «ВВ-Профит» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в IV кварталі 2025 року. Область застосування: вантажні підприємства автомобільного транспорту.Документ Підвищення ефективності функціонування каналів розподілу продовольчих товарів ТОВ «ТД ЛЕВАДА»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Дінець, Максим ВолодимировичРекомендації по впровадженню: Керівництво ТОВ «ТД ЛЕВАДА» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в IV кварталі 2025 року. Область застосування: вантажні підприємства автомобільного транспорту.