Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3902
Переглянути
Нові надходження
Документ Підвищення ефективності автомобільних перевезень соняшникової олії у напряму Одеса – Івано-Франківськ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Пристайко, Володимир ВолодимировичРекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бутивикористані підприємствами, що займаються автомобільними перевезеннями уміжміському сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Підвищення ефективності автомобільних перевезень сільськогосподарської продукції на маршруті Чернігів – Львів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Меленівський, Дмитро СергійовичРекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані підприємствами, що займаються автомобільними перевезеннями. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Підвищення ефективності автомобільних перевезень бакалії у сполученні Україна – Німеччина через ПП «Ягодин»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Малюк, Данил СергійовичРекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані підприємствами, що займаються автомобільними перевезеннями у міжнародному сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Підвищення ефективності автомобільних перевезень побутової хімії зі складу «СМ-ХІМ» у м. Луцьк(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гайдук, Едуард АнатолійовичРекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані підприємствами, що займаються автомобільними перевезеннями у міському сполученні. Область застосування: автомобільний транспортДокумент Вибір транспортно-логістичної схеми доставки вантажів у сполученні Харків – Київ – Львів в умовах консолідації дрібних відправок(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Твердий, Іван СергійовичРозглянуто схему організації мережі доставки дрібних відправок із застосуванням паралельного довантаження автомобілів. Такий підхід дозволяє оптимізувати транспортні процеси, знизити витрати на перевезення та підвищити ефективність використання автомобільного транспорту. Запропонована схема доставки дрібних відправок із використанням паралельного довантаження є перспективним рішенням для сучасної логістики. Її впровадження дозволяє значно підвищити ефективність транспортної системи, що є важливим чинником для конкурентоспроможності компаній на ринку транспортних послуг. Запропоновані технологічні рішення, що спрямовані на зниження витрат в межах запропонованої транспортно-логістичної схеми доставки дрібних партій вантажів, дозволяють скоротити витрати на 1,393 млн. грн. за рік. Економічна оцінка показала, що ефективність доставки дрібних партій вантажів залежить від оптимізації обсягів перевезень, розмірів партій і використання комбінованих логістичних рішень. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації технологічного процесу доставки вантажів автотранспортними підприємствами у міжміському сполученні.Документ Підвищення якості обслуговування пасажирів на маршрутах № 32 та № 141 м. Дніпра в умовах синхронізації розкладу руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Семенюта, Максим АртуровичРозроблений структурний контур функціональних зв'язків дослідження дозволив представити взаємодію елементів процесу, що впливають на параметри роботи маршрутів та їх ефективність. В якості цільової функції обрано показник, що відтворює оцінку часу очікування пересадки пасажирів в пунктах взаємодії. Під час аналізу результатів експериментів було встановлено закономірності зміни часових параметрів пересадки пасажирів між маршрутами. Скорочення часу очікування пересадки пасажирами склало 3,9 хв. на одного пасажира, що з урахуванням добового обсягу пасажирообміну дорівнює 30,16 год. за день, а за рік – 9,51 тис. год. Річний ефект, отриманий при цьому та визначений на основі вартісної оцінки часу пасажирів склав 407,61 тис. грн. Даний ефект відноситься то соціального ефекту який отримують пасажири за рахунок скорочення часу пересування. На основі пере-творення соціального ефекту в економічний результат та співставлення з понесеними витратами визначено, що чистий приведений соціальний ефект складає за 4 роки – 1,267 млн. грн, індекс прибутковості проекту складає 1,902, період окупності – 2,1 роки. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах та органами влади під час організації транспортного обслуговування населення.Документ Підвищення ефективності автомобільних перевезень бакалії на маршруті Вінниця – Кременчук(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Сапєльнік, Микита ОлександровичМодель взаємодії суб'єктів маршрутного потоку в ТПВ запропоновано розглядати у вигляді моделі білої скрині. В якості вихідних параметрів виступає час пересадки пасажирів в ТПВ «пл. Вокзальна». Для практичної адаптації досягнення поставленої мети було реалізовано процедуру визначення раціональних часових параметрів перебування ТЗ в ЗП ТПВ. Ефект отриманий за рахунок скорочення часу пересадки між маршрутами склав 144,5 год. за день. Шляхом перетворення соціального ефекту в економічний результат та співставлення з понесеними витратами на синхронізацію розкладу руху визначено, що чистий приведений соціальний ефект дорівнює за розрахунковий період склав 4,889 млн. грн, індекс прибутковості проекту складає 5,154, період окупності – 9,5 місяців. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані на пасажирських транспортних підприємствах та муніципальними органами під час організації транспортного обслуговування населення.Документ Підвищення якості транспортного обслуговування пасажирів автобусами АТП СОВ-ТУР (м. Павлоград) на основі раціонального розподілу рухомого складу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Плошенко, Микола МиколайовичВиявлено ключові фактори, які впливають на ефективність обслуговування пасажирів, зокрема нерівномірність пасажиропотоків, пікові навантаження та техніко-експлуатаційні показники роботи автобусів. Визначено структурний контур функціональних зв’язків об’єкта дослідження, що охоплює процес розподілу автобусів між маршрутами. Встановлено, що ефективний розподіл автобусів відіграє ключову роль у забезпеченні належної якості транспортного обслуговування, зменшенні часу очікування пасажирів та оптимізації експлуатаційних витрат підприємства. Встановлено, що оптимальним є використання на маршруті № 2 2 автобусів місткістю 22 пас., на маршруті № 5 – 2 автобусів місткістю 49 пас., а на маршруті № 13 – 6 автобусів місткістю 49 пас. Результати свідчать, що для кожного маршруту існує оптимальна кількість автобусів, яка забезпечує максимальну ефективність використання транспортного ресурсу. На основі обліку зміни часу пересування пасажирів визначено, що річний соціально-економічний ефект від впровадження заходів склав 8,088 млн. грн., чистий приведений дохід за чотири роки складає 1,776 млн. грн. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах та органами влади під час організації транспортного обслуговування населення.Документ Підвищення ефективності роботи маршрутів № 27 та № 28 м. Полтави на основі синхронізації розкладу руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Колесник, Олександр МиколайовичУ ході дослідження було сформовано структурний контур функціональних зв’язків, який відображає взаємодію між ключовими елементами транспортної мережі. Основними компонентами є маршрути, зупинні пункти, пасажиропотоки та графіки руху. Взаємодія між ними забезпечує узгодженість та ефективність роботи маршрутів на спільній маршрутній мережі. Узгодження графіків на цих ділянках суттєво зменшує час очікування пасажирів і підвищує ефективність використання рухомого складу. Скорочення часу очікування пересадки пасажирами склало 0,8 хв. на одного пасажира, що з урахуванням добового обсягу пасажирообміну дорівнює 61,1 год. за день, а за рік – 19,27 тис. год. Річний ефект, отриманий при цьому та визначений на основі вартісної оцінки часу пасажирів склав 825,85 тис. грн. На основі перетворення соціального ефекту в економічний результат та співставлення з понесеними витратами визначено, що чистий приведений соціальний ефект складає за 4 роки – 3,3 млн. грн, індекс прибутковості проекту складає 2,783, період окупності – 1,5 роки. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах та органами влади під час організації транспортного обслуговування населення.Документ Оцінка впливу виділених смуг руху МПТ по пр. Аерокосмічний м. Харкова на якість транспортного обслуговування пасажирів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Болдир, Андрій ГригоровичНа основі аналізу поточного стану організації перевезень на маршруті №6 «вул. Університетська – ст. Основа», що курсує по пр. Аерокосмічний встановлені особливості варіантів організації виділених смуг руху. Розроблений структурний контур функціональних зв'язків об'єкту дослідження дозволив описати процеси які визначають значення критерію ефективності впровадження пріоритетного руху МПТ. За результатами моделювання отримані закономірності, що описують зміну показника якості транспортного обслуговування при різній кількості рухомого складу на маршруті за різних варіантах організації пріоритетного руху. Визначено, що найкращим є варіант організації пріоритету по пр. Аерокосмічний на 1,2 та 3 ділянках. При цьому досягається зниження часу поїздки пасажира 36,5 хв. до 29,9 хв., а рівень заповнення транспортних засобів – з 1,33 до 0,885. Річний соціально – економічний ефект становить 3,464 млн. грн., чистий приведений дохід за 4 роки – 4,979 млн. грн., індекс прибутковості проекту – 52,8, а період окупності – 0,1 року. Рекомендації по впровадженню: результати проведених в роботі досліджень можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах та муніципальними органами під час організації транспортного обслуговування населення міст.Документ Удосконалення організації перевезення дрібнопартіонних вантажів в міжміському сполученні при обслуговуванні клієнтів ТОВ «Трал Сервіс»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гейдаров, Ільгар ДілафатовичВстановлено функціональний взаємозв'язок між загальними витратами та параметрами системи доставки, розроблена регресійна модель залежності витрат від факторів впливу на параметри об`єкта дослідження, визначено області ефективного використання каналів доставки різних структур, при яких значення загальних витрат мінімальне, запропоновано методику визначення економічної ефективності від впровадження отриманих результатів. Економічний ефект від впроваджених заходів становить 176,85 грн/т.Документ Підвищення ефективності доставки мінеральних добрив у напрямку Європейські країни-Україна(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Збицький, Данило ДмитровичРекомендації по впровадженню: Керівництво компанії «Каспіт Трейд» прийняло до розгляду питання про впровадження результатів в 2025 році. Область застосування: Результати дослідження можуть бути використані в організації роботи компаній, які надають послуги по організації доставки вантажів за допомогою автомобільного транспорту в міжнародному сполученні.Документ Підвищення ефективності транспортно-експедиторського обслуговування замовлень з доставки швидкопсувних вантажів ТОВ «ВЕЛЕС-ТА»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Якуба, Ян СергійовичРекомендації по впровадженню: Керівництво компанії «ВЕЛЕС-ТА» прийняло до розгляду питання про впровадження результатів в 2025 році. Область застосування: Результати дослідження можуть бути використані в організації роботи компаній, які надають послуги по транспортно-експедиторському обслуговування замовлень.Документ Оптимізація параметрів вантажопотоків при консолідації відправлень промислового обладнання на маршрутах Словаччина – Україна(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Шевкунов, Владислав СергійовичРекомендації по впровадженню: Керівництво компанії «Expert-Logistics» прийняло до розгляду питання про впровадження результатів в 2025 році. Область застосування: Результати дослідження можуть бути використані в організації роботи компаній, які надають послуги по організації доставки вантажів за допомогою автомобільного транспорту в міжнародному сполученні.Документ Визначення ефективної мультимодальної технології доставки обладнання та механізмів із США в Україну(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Новіков, Сергій ОлексійовичРекомендації по впровадженню: Керівництво компанії «PVL Logistic» прийняло до розгляду питання про впровадження результатів в 2025 році. Область застосування: Результати дослідження можуть бути використані в організації роботи компаній, які надають послуги по організації доставки вантажів за допомогою різного виду транспорту в міжнародному сполученні.Документ Формування раціональних схем доставки електричного обладнання на маршрутах Польща – Україна(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Музичук, Юрій ВасильовичРекомендації по впровадженню: Керівництво компанії «EuroShuttle» прийняло до розгляду питання про впровадження результатів в 2025 році. Область застосування: Результати дослідження можуть бути використані в організації роботи компаній, які надають послуги по організації доставки вантажів за допомогою транспорту в міжнародному сполученні.Документ Вибір раціональної технології обслуговування замовлень транспортною компанією «Мак Транс» при організації доставки вантажів у міжміському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Левченко, Данііл ІгоровичРекомендації по впровадженню: Керівництво транспортної компанії «Мак Транс» прийняло до розгляду питання про впровадження результатів в 2025 році. Область застосування: Результати дослідження можуть бути використані в організації роботи компаній, які надають послуги по організації доставки вантажів у міжміському сполученні.Документ Визначення раціонального варіанту технології доставки зернових вантажів у контейнерах з Харкова до контейнерного терміналу «Мостиська»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Козуб, Марина СергіївнаРекомендації по впровадженню: Керівництво компанії «Global Ocean Link» прийняло до розгляду питання про впровадження результатів в 2025 році. Область застосування: Результати дослідження можуть бути використані в організації роботи компаній, які надають послуги по організації доставки вантажів за допомогою автомобільного та залізничного транспорту.Документ Підвищення ефективності доставки скла в контейнерах на маршрутах порти Німеччини – Україна(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Капленко, Анастасія ОлександрівнаРекомендації по впровадженню: Керівництво компанії «Мак Транс» прийняло до розгляду питання про впровадження результатів в 2025 році. Область застосування: Результати дослідження можуть бути використані в організації роботи компаній, які надають послуги по організації доставки вантажів за допомогою автомобільного транспорту у міжнародному сполученні.Документ Підвищення ефективності доставки навалочних вантажів в місті Харків підприємством ТОВ «ПРОМО ТРАНС»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Зубко, Василь ПетровичВ роботі розроблено технологію доставки навалочних вантажів, а саме піску в міських умовах. Оскільки технологічні процеси замовників вимагають доставки вантажів від конкретних відправників, зміна закріплення споживачів за постачальниками виявилася неможливою. Тому було розроблено сім маятникових маршрутів зі зворотним пробігом без вантажу. Було складено графіки сумісної роботи вантажних автомобілів та пункту навантаження для зменшення непродуктивних простоїв автомобілів в чергах. В результаті розрахунків було визначено, що економічний ефект дорівнює 263820 грн/рік, а ефективність запропонованих заходів 7,7 %. Рекомендації по впровадженню: отримані результати досліджень можуть застосовуватись для процесів доставки навалочних вантажів в міських умовах. Область застосування: автомобільний транспорт.