Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3902
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Автор "Нго, Чи Дат"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Підвищення якості обслуговування пасажирів в транспортно-пересадочному вузлу «ст. м. Холодна Гора» на основі стабілізації часових параметрів маршрутного потоку(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Нго, Чи ДатОб’єкт дослідження: процес технологічної взаємодії суб’єктів наземного приміського пасажирського автомобільного транспорту в ТПВ «ст. м. Холодна Гора». Предмет дослідження: вплив стабілізації часових параметрів перебування автобусів приміського сполучення в зупинних пунктах на якість транспортного обслуговування пасажирів в ТПВ «ст. м. Холодна Гора». Мета дослідження: удосконалення транспортного обслуговування пасажирів приміського пасажирського транспорту при реалізації міжмаршрутних пересадок в ТПВ «ст. м. Холодна Гора». Метод дослідження – аналітичний. Виділено структурний контур впливу ризиків дестабілізації технологічних операцій та процесів на якість транспортного обслуговування пасажирів при здійсненні пересувань через ТПВ «ст. м. Холодна Гора». Для практичної адаптації досягнення поставленої мети було реалізовано методику визначення раціональних часових параметрів організації руху на приміському маршруті №1592 ДП «Холодна Гора» - смт. Пісочин (Мобіль)». Ефект отриманий за рахунок скорочення часу поїздки та часу очікування в ТПВ. Отриманий ефект відноситься то соціального ефекту який отримують пасажири. На основі трансформації соціального ефекту в фінансовий результат визначено, що річний економічний ефект від зниження витрат часу пасажирами на пересування склав 817 тис. грн., чистий приведений соціальний ефект за чотири роки – 1,616 млн. грн., індекс прибутковості проекту складає 2,75. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах та муніципальними органами під час організації транспортного обслуговування населення.