2013, № 1 (4)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6089
Переглянути
Перегляд 2013, № 1 (4) за Автор "Дмитрієв, І. А."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Визначення поняття управління змінами, як основної складової діяльності сучасного підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Дмитрієв, І. А.; Курилова, Н. М.Розглянуто передумови виникнення поняття «управління змінами» в зарубіжній та вітчизняній літературі. Проведено хронологічний аналіз еволюції розвитку поняття «управління змінами» в розрізі праць зарубіжних науковців. Дослідження етап становлення необхідності використання поняття «управління змінами» в роботах вітчизняних науковців. За результатами проведеного дослідження узагальнено дані визначення, визначено місце управління змінами в діяльності сучасних вітчизняних підприємств і надано автором власне визначення поняття «управління змінами», яке доцільно застосовувати по відношенню до сучасних підприємств і умов їх діяльності на ринку. Окремо, як наслідок, розглянуто загальноприйняту модель класифікації змін. За даною класифікацією зміни поділяються на три види – розвиваючі, перехідні, трансформаційні. Відповідно до кожного типу змін надано повну характеристику і галузь, до якої даний тип зміни може бути застосовано. Результати по даним дослідженням будуть використані в майбутньому, при написанні наукової статті, яка стосуватиметься пропозицій щодо розробки моделі класифікації змін стосовно підприємств автомобільного транспорту. Предметом дослідження виступили підходи і пропозиції до визначення поняття «управління змінами». Метою даної статті є визначення сутності, характеристики поняття «управління змінами» стосовно вітчизняних підприємств, а також визначення місця управління змінами на сучасних підприємствах. Дослідження проводилося шляхом аналізу наукових робіт по темі і меті даної статті, які були надані як зарубіжними науковцями, так і вітчизняними. В якості результату автором було запропоновано власне узагальнене визначення поняття «управління змінами», яке формувалося на основі інформації, зведеної у вигляді таблиці, яка стосувалася аналізу існуючих підходів до визначення поняття «управління змінами» та виявленні певних недоліків або неповноти висловлювання у визначенні.Документ Вплив кризи на розвиток підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Дмитрієв, І. А.; Мельниченко, О. О.В сучасних умовах господарювання, що характеризуються нестабільністю економічної і політичної ситуації в Україні, підприємствам все важче вести ефективне господарювання. Несприятливий стан зовнішнього середовища позначився на результатах діяльності підприємств, їх фінансовому стані, конкурентоспроможності та зумовив припинення діяльності багатьох з них. Тому на даному етапі розвитку української економіки доцільним є зосередження уваги керівництва на протистоянні кризовим явищам у світовій та вітчизняній економіці і недопущенні їх розповсюдження на підприємство. В статті розглянуто вплив кризи на розвиток підприємства та антикризові заходи на різних стадіях його життєвого циклу. Предметом дослідження є теоретико-методологічні основи та організаційно-економічні аспекти забезпечення стійкого функціонування та розвитку підприємства за допомогою розробки ефективних антикризових заходів. Метою роботи є розробка теоретичних основ щодо формування антикризових заходів відповідно до стадії життєвого циклу підприємства для забезпечення його стійкого функціонування або ефективного розвитку. В роботі використані методи аналізу, синтезу та теоретичного узагальнення. Результати дослідження стосуються розробки антикризових заходів на різних стадіях життєвого циклу підприємства. При цьому пропонується виділяти такі його стадії, як розвиток, стабільне функціонування та згортання функціонування. На стадії розвитку антикризові заходи підприємства мають бути направлені на дослідження змін в економічній системі, що матимуть місце в результаті кризових явищ, та використання їх на користь підприємства. На стадії стабільного функціонування антикризові заходи повинні вплинути на зменшення впливу кризи на підприємство. На стадії згортання функціонування підприємству краще припинити фінансування антикризових заходів та перерозподілити вивільнені ресурси на пошук нових можливостей розвитку. Результати роботи можуть використовуватися підприємствами в антикризовому управлінні при формуванні напрямку антикризових заходів залежно від стадії життєвого циклу підприємства.Документ Сучасний стан та перспективи розвитку мережі автомобільних доріг загального користування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Дмитрієв, І. А.; Бурмака, М. М.Перспективи розвитку мережі автомобільних доріг загального користування базуються на вирішенні відповідних наявних проблем. Аналізуючи проблеми розвитку вітчизняної дорожньої мережі встановлено відсутність їх комплексного дослідження - вони визначалися у різні періоди часу і розглядалися лише в контексті проблем транспортно-дорожнього комплексу, транспортної стратегії та дорожнього господарства як господарської галузі. У статті здійснений аналіз сучасного стану мережі автомобільних доріг загального користування за структурою, забезпеченістю в розрахунку на 1000 км2 території та на 1000 мешканців, транспортно-експлуатаційним станом, сервісною інфраструктурою, кількістю дорожньо-транспортних пригод. За результатами проведеного аналізу представлений ієрархічний взаємозв’язок встановлених проблем розвитку мережі автомобільних доріг України загального користування за наступними класифікаційними ознаками: умови та чинники, що стримують ефективний розвиток мережі автомобільних доріг (проблеми - недостатнє фінансування робіт, невідповідність нормативно-правової бази та нормативно-технічної документації міжнародним стандартам, низька якість дорожніх робіт); невідповідність європейським вимогам (проблеми - низька щільність автодоріг, невисока якість і недостатність дорожнього сервісу та інформаційного забезпечення водіїв, незадовільний транспортно-експлуатаційний стан); наслідки незадовільного стану мережі автомобільних доріг (проблеми - недостатній рівень задоволення потреб користувачів автотранспортної інфраструктури, низький рівень безпеки дорожнього руху). Перспективи розвитку мережі автомобільних доріг України загального користування спрямовані на вирішення встановлених проблем у відповідній послідовності.