Перегляд за Автор "Bondarenko, L."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ СОЦІОКУЛЬТУРНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ МОВИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Бондаренко, Л. М.; Бондаренко, Л. Н.; Bondarenko, L.Розглянуто соціокультурні аспекти навчання мови іноземних студентів через порівняння національно-культурних особливостей двох контактуючих культур: рідної культури, якою студент оволодіває практично на генетичному рівні, і чужої, що необхідна йому для адаптації в новому соціальному середовищі для отримання вищої освіти.Документ УРАХУВАННЯ МЕНТАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ, ЩО НАВЧАЮТЬСЯ У ВНЗ УКРАЇНИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Бондаренко, Л. М.; Бондаренко, Л. Н.; Bondarenko, L.Розглянуто питання мотиваційного забезпечення навчального процесу з вивчення будь-якої мови як іноземної через порівняння національно-культурних особливостей двох контактуючих культур: рідної культури, притаманної іноземному студентові практично на генетичному рівні, і чужої, необхідної йому для адаптації в новому соціальному середовищі для отримання вищої освіти.Документ Формування комунікативної компетентності в іноземних студентів інженерних спеціальностей технічних ЗВО України(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Бондаренко, Л. М.; Князєва, І. О.; Bondarenko, L.; Knjazeva, I.; Бондаренко, Л. Н.; Князева, И. А.У статті досліджується проблема комплексного підходу до формування комунікативної компетентності в іноземних студентів технічних ЗВО України на етапі підготовки до вступу до вишу. Автори пропонують упровадити в навчальний процес комунікативний, культурологічний та особистісно-діяльнісний підходи. Таке комплексне використання зазначених педагогічних підходів до навчального процесу з підготовки майбутніх іноземних інженерів дозволить значно збільшити час мовленнєвої практики на заняттях для кожного студента, досягти належного засвоєння матеріалу всіма учасниками групи, вирішувати різні виховні та розвивальні завдання.