Перегляд за Автор "Chepurna, V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дослідження проблеми використання моделей змішаного навчання в фаховій підготовці інженерів-педагогів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Чепурна, В. О.; Магдич, Д. Д.; Чепурная, В. О.; Магдич, Д. Д.; Chepurna, V.; Magdych, D.У статті досліджується проблема впровадження в фахову підготовку інженерів-педагогів сучасної технології змішаного навчання, спираючись на передовий вітчизняний досвід імплементації моделей змішаного навчання. Відповідно до проаналізованих моделей змішаного навчання було визначено такі, що відповідають вимогам професійної підготовки інженерів-педагогів, встановлено їх значення у формуванні професійних компетенцій та організації творчої і самостійної професійної діяльності. Доведено ефективність впровадження моделей змішаного навчання у процес фахової підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей.Документ Органiзацiя дистанцiйного навчання у процесi професiйного становлення майбутнiх iнженерiв-педагогiв(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2018) Чепурна, В. О.; Чепурная, В. О.; Chepurna, V.Досліджується проблема професійного становлення висококваліфікованого інженера-педагога у контексті використання сучасних комп’ютерних технологій навчання. Проектування навчання, здійснення психодіагностик за допомогою комп’ютерних технологій актуалізується у контексті сучасних вимог, що висуває професійна педагогічна діяльність, відповідає нагальним потребам системи підготовки інженерно-педагогічних кадрів, професійної освіти та є ключовою проблемою психології професіоналізму особистості.