Перегляд за Автор "Gorbachov, P."
Зараз показуємо 1 - 20 з 25
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ АНАЛІЗ ВІДСТАНЕЙ МІЖ ЗУПИНКАМИ МІСЬКОГО ПАСАЖИРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ ЯК ФАКТОРА ВПЛИВУ НА РОЗСЕЛЕННЯ НАСЕЛЕННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2010) Горбачов, Петро Федорович; Свічинський, С. В.; Горбачёв, Пётр Фёдорович; Свичинский, С. В.; Gorbachov, P.; Svichinskiy, S.Наведено результати статистичного аналізу відстаней між зупинками міського пасажирського транспорту. Надано основні результати розрахунку параметрів закону розподілу міжзупиночних відстаней.Документ АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА МІНІМАЛЬНИХ ТА МАКСИМАЛЬНИХ ВИТРАТ ЧАСУ ПАСАЖИРІВ НА ЗУПИНЦІ МІСЬКОГО МАРШРУТУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2013) Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Россолов, О. В.; Любий, Є. В.; Чижик, В. М.; Горбачев, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Россолов, А. В.; Любый, Е. В.; Чижик, В. М.; Gorbachov, P.; Makarychev, O.; Rossolov, O.; Liubyy, E.; Chyzhyk, V.Наведено постановку задачі визначення середнього часу очікування пасажирів транспортних засобів на міських зупинках та результати аналітичного моделювання цієї величини при невідомому пасажирам розкладі руху та двох варіантах організації роботи рухомого складу на маршруті.Документ ВЕРОЯТНОСТНАЯ МОДЕЛЬ ПОТОКА ЗАЯВОК НА ПЕРЕВОЗКУ ГРУЗА С УЧЕТОМ ЗАКОНОМЕРНОСТЕЙ ИХ ПОСТУПЛЕНИЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Горбачев, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Кузло, Н. В.; Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Gorbachov, P.; Makarychev, А.; Kuzlo, N.Предложена аналитическая модель расчета вероятности получения заявки на перевозку груза конкретным перевозчиком с учетом продолжительности ее ожидания, на основе параметров потока разовых заявок и структуры самих заявок.Документ ВИЗНАЧЕННЯ ЗАВАНТАЖЕННЯ АВТОМОБІЛЯМИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЧАСТИНИ М. ХАРКОВА НА ОСНОВІ ЗАКОНОМІРНОСТЕЙ ЩІЛЬНОСТІ ПАРКУВАННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2010) Горбачов, Петро Федорович; Колій, Олександр Сергійович; Горбачёв, Пётр Фёдорович; Колий, Александр Сергеевич; Gorbachov, P.; Koliy, O.Представлено методику та результати визначення закономірностей щільності паркування автомобілів біля узбіччя проїзної частини вулиць, які дозволили визначити завантаження центральної частини м. Харкова автомобілями.Документ ВИЗНАЧЕННЯ ЧАСУ ЗАТРИМКИ ВИЇЗДУ АВТОБУСА ІЗ ЗУПИННОГО ПУНКТУ В ПОТІК АВТОМОБІЛІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Горбачов, П. Ф.; Макаричев, О. В.; Пронін, С. В.; Колій, О. С.; Горбачев, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Пронин, С. В.; Колий, А. С.; Gorbachov, P.; Makarychev, O.; Pronin, S.; Koliy, O.Формалізовано та теоретично обґрунтовано методику розрахунку часу затримки виїзду автобуса із зупинного пункту після закінчення посадки пасажирів та закриття дверей, з урахуванням інтенсивності транспортного потоку та характеристик автобуса.Документ ВПЛИВ ПОЇЗДОК У ПРИМІСЬКОМУ СПОЛУЧЕННІ НА ІНТЕНСИВНІСТЬ РУХУ НА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРОГАХ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Горбачов, П. Ф.; Кочина, А. А.; Горбачев, П. Ф.; Gorbachov, P.; Kochina, А.Наведено результати дослідження закономірностей зміни інтенсивності руху автомобільного транспорту в приміському сполученні на автомобільних дорогах загального користування України. Встановлено можливість адекватного опису інтенсивності транспортних потоків на міжнародних автомобільних дорогах загального користування в передмістях великих міст залежно від відстані ділянки до центру міста.Документ ДОСЛІДЖЕННЯ ЧАСУ ОЧІКУВАННЯ ПАСАЖИРІВ НА ЗУПИНОЧНИХ ПУНКТАХ МІСЬКОГО ПАСАЖИРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Горбачов, Петро Федорович; Чижик, В. М.; Горбачёв, Пётр Фёдорович; Gorbachov, P.; Chyzhyk, V.Наведено результати імітаційного моделювання часу очікування пасажирів на зупиночних пунктах міського маршрутного пасажирського транспорту, що працює за заданим інтервалом руху транспортних засобів на маршруті. Описано статистичні моделі параметрів закону розподілу часу очікування пасажирів міського маршрутного транспорту.Документ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОСТОРОВИХ ХАРАКТЕРИСТИК МАРШРУТНОГО ТРАНСПОРТУ МІСТ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Горбачов, Петро Федорович; Кабалянц, П. С.; Свічинський, С. В.; Горбачёв, Пётр Фёдорович; Кабалянц, П. С.; Свичинский, С. В.; Gorbachov, P.; Kabalyants, P.; Svichinskiy, S.Наведено результати дослідження взаємозв’язку між розподілом Релея та показниковим розподілом, які придатні для опису довжин перегонів міського пасажирського транспорту (МПТ). Обґрунтовано виникнення параметра зсуву показникового розподілу, а також вибір його значення, яке не спотворює властивостей випадкової величини довжин перегонів.Документ МЕТОДИКА РАСЧЕТА ЕМКОСТЕЙ ТРАНСПОРТНЫХ РАЙОНОВ С УЧЕТОМ ДИНАМИЧЕСКИХ ПРОЦЕССОВ В ТРАНСПОРТНОЙ СИСТЕМЕ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Горбачёв, Пётр Фёдорович; Колий, А. С.; Горбачов, Петро Федорович; Колій, О. С.; Gorbachov, P.; Koliy, O.Представлена методика определения сбалансированной емкости транспортных районов центральной части города по прибытию и отправлению автомобилей за счет включения в рас-чет количества автомобилей, которые осуществляют движение по транспортной сети.Документ МОДЕЛЬ ВЫБОРА МАРШРУТА ВЕЛОСИПЕДНОГО ТРАНСПОРТА С ЦЕЛЬЮ МИНИМИЗАЦИИ ВРЕМЕНИ В ПУТИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2013) Горбачёв, П. Ф.; Токмиленко, Е. С.; Горбачов, П. Ф.; Токмиленко, О. С.; Gorbachov, P.; Tokmylenko, O.Представлен метод расчета скорости движения велосипедиста с учетом топографии местности и максимальной физической мощности человека. Предложен метод решения задачи кратчайшего пути с целью минимизации времени движения на основе скорости, близкой к реальной.Документ ОБҐРУНТУВАННЯ ПОКАЗНИКОВОГО ЗАКОНУ РОЗПОДІЛУ ДОВЖИН ПЕРЕГОНІВ МІСЬКОГО ПАСАЖИРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Свічинський, С. В.; Горбачев, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Свичинский, С. В.; Gorbachov, P.; Makarychev, O.; Svichynskyi, S.Приведено результати дослідження зв’язку між довжинами перегонів та розташуванням зупинних пунктів на шляху прямування між об’єктами транспортного тяжіння. Дано теоретичне обґрунтування придатності показникового розподілу з параметром зсуву для опису довжин перегонів.Документ ОБОСНОВАНИЕ КОЛИЧЕСТВА РЕСПОНДЕНТОВ ДЛЯ ОБСЛЕДОВАНИЯ ВЫБОРА ПАССАЖИРОМ ПУТИ ПЕРЕДВИЖЕНИЯ В МАРШРУТНОЙ СИСТЕМЕ ГОРОДА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Горбачев, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Пронин, С. В.; Свичинская, О. В.; Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Пронін, С. В.; Свічинська, О. В.; Gorbachov, P.; Makarichev, А.; Pronin, S.; Svichinskaya, O.Предложен способ расчета достаточного количества анкет при проведении обследований с целью получения фактических значений частоты использования альтернативных вариантов пути для построения функции полезности передвижения на основе допустимой величины относительной погрешности коэффициентов функции полезности.Документ ОБОСНОВАНИЕ ПРОДОЛЖИТЕЛЬНОСТИ НАБЛЮДЕНИЙ ЗА ПОВЕДЕНИЕМ ПАССАЖИРОВ ПРИ ВЫБОРЕ ПУТИ ПЕРЕДВИЖЕНИЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2013) Горбачев, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Свичинская, О. В.; Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Свічинська, О. В.; Gorbachov, P.; Makarichev, А.; Svichinskaya, O.Приводится обоснование целесообразности рассмотрения ситуации равновозможного выбора пассажиром пути передвижения при моделировании такого выбора с помощью соответствующих математических моделей. Представлен подход к определению количества дней обследования фактического выбора пассажиром пути передвижения, достаточного для построения моделей предпочтений пассажиров.Документ ОЦЕНКА ВРЕМЕНИ ОЖИДАНИЯ ПРИ РАЗЛИЧНЫХ СПОСОБАХ ОРГАНИЗАЦИИ ДВИЖЕНИЯ ТРАНСПОРТНЫХ СРЕДСТВ НА МАРШРУТЕ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2013) Горбачев, П. Ф.; Макаричев, О. В.; Чижик, В. М.; Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Чижик, В. М.; Gorbachov, P.; Makarychev, O.; Chyzhyk, V.Приведены результаты аналитического моделирования времени ожидания пассажиров на остановочном пункте для возможных вариантов организации работы транспортных средств на городских маршрутах при интервальном способе обслуживания пассажиров.Документ ОЦЕНКА КОЛИЧЕСТВА ДЕФЕКТНЫХ ИЗДЕЛИЙ В ПАРТИИ ПО РЕЗУЛЬТАТАМ ВЫБОРОЧНОЙ ПРОВЕРКИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Богомолов, В. А.; Богомолов, В. О.; Горбачев, П. Ф.; Горбачов, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Макарічев, О. В.; Коробко, А. И.; Коробко, А. І.; Свичинский, С. В.; Свічинський, С. В.; Bogomolov, V.; Gorbachov, P.; Makarychev, A.; Korobko, A.; Svichynskyi, S.Сформирована аналитическая модель расчета вероятности появления и количества дефектных изделий в партии готовой продукции по результатам выборочной проверки. Входными параметрами в модели служат количество проверенных изделий, а также оценки математического ожидания и дисперсии оценочного показателя.Документ ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ СТРАТЕГІЙ ПЕРЕВІЗНИКІВ З ОБСЛУГОВУВАННЯ РАЗОВИХ ЗАМОВЛЕНЬ НА МІЖМІСЬКІ ВАНТАЖОПЕРЕВЕЗЕННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Горбачов, П. Ф.; Наглюк, І. С.; Макарічев, О. В.; Мосьпан, Н. В.; Горбачев, П. Ф.; Наглюк, И. С.; Макаричев, А. В.; Gorbachov, P.; Nahlyuk, I.; Makarichev, A.; Mospan, N.Розглядаються стратегії поведінки перевізника у процесі обслуговування разових замовлень на перевезення вантажів у міжміському сполученні. Запропоновано підхід до визначення прибутку перевізника за оборотний рейс маятникового міжміського маршруту залежно від наявності або відсутності замовлення в пункті зворотного завантаження та потреби на його очікування.Документ ОЦІНКА ПАРАМЕТРІВ ПОПИТУ НА ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРІВ МІЖ МІСТАМИ УКРАЇНИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Горбачов, П. Ф.; Шевчук, О. Ю.; Горбачев, П. Ф.; Шевчук, Е. Ю.; Gorbachov, P.; Shevchuk, O.Розроблено методику формування попиту на пасажирські перевезення між містами України, яка базується на гравітаційній моделі та стандартній 4-етапній процедурі моделювання транспортних потоків. Проведено оцінку точності розрахунку транспортних потоків на міжнародних та національних автомобільних дорогах загального користування.Документ ОЦІНКА РАЦІОНАЛЬНОЇ ПЛОЩІ ТРАНСПОРТНОГО РАЙОНУ В МОДЕЛІ ГРОМАДСЬКОГО ПАСАЖИРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ МІСТА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2010) Горбачов, Петро Федорович; Гузненков, І. Г.; Горбачёв, Пётр Фёдорович; Gorbachov, P.; Guznenkov, I.Наведено новий підхід до оцінки раціональної площі транспортного району у моделі громадського пасажирського транспорту міста на основі імовірності використання для поїздок зупиночного пункту, що розташований на території одного транспортного району із джерелом поїздки.Документ ОЦІНКА СЕРЕДНЬОГО ЧАСУ ОЧІКУВАННЯ ПАСАЖИРІВ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ МАРШРУТНОЇ МЕРЕЖІ МІСТА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Чижик, В. М.; Горбачев, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Чижик, В. М.; Gorbachov, P.; Makarychev, O.; Chyzhyk, V.Наведено результати аналітичного моделювання середнього часу очікування пасажирами громадського транспорту для маршрутної мережі міста за умови невідомого розкладу руху транспортних засобів на маршруті.Документ ПАРАМЕТРЫ ДВИЖЕНИЯ МАРШРУТНОГО АВТОМОБИЛЬНОГО ПАССАЖИРСКОГО ТРАНСПОРТА В ЦЕНТРАЛЬНОЙ ЧАСТИ Г. ХАРЬКОВА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2013) Горбачёв, П. Ф.; Воронков, А. И.; Колий, А. С.; Никитченко, И. Н.; Горбачов, П. Ф.; Воронков, А. І.; Колій, О. С.; Нікітченко, І. М.; Gorbachov, P.; Voronkov, A.; Kolij, А.; Nikitchenko, I.Представлены методика и результаты обследования режимов движения маршрутного автомобильного пассажирского транспорта в центральной части г. Харькова. Приведены статистические характеристики скорости движения и ускорения маршрутных автобусов и регрессионные зависимости этих показателей.