Перегляд за Автор "Gorova, Kseniia"
Зараз показуємо 1 - 13 з 13
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Актуальність застосування електромобілів в Україні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Горова, К. О.; Шевердіна, А. В.; Gorova, Kseniia; Sheverdina, AllaСучасні тенденції автомобілебудування в світі спрямовані на забезпечення екологічності, економічності та зручності використання автомобільного транспорту. Тому на сьогодні широкого розповсюдження в Європейському Союзі набули електромобілі. Цей вид транспорту з’явився порівняно недавно, проте вже встиг добре зарекомендувати себе. Він дозволяє власникам автомобілів заощаджувати на пальному, а державі - на відшкодуванні наслідків забруднення навколишнього середовища. В Україні електромобілі ще тільки починають завойовувати популярність. Водіїв звісно приваблюють менші витрати на експлуатацію автомобілів. Проте, основні проблеми, що перешкоджають розповсюдженню електромобілів залишаються. Серед них вартість придбання електромобіля, відсутність мережі станцій підзарядки та достатньої кількості фахівців з їх обслуговування. Тому метою даного дослідження є визначення основних переваг та недоліків електромобілів, а також думки автовласників та науковців щодо широкого впровадження електромобілів в Україні. Для цього авторами було здійснено опитування, що дозволило виявити потенційний попит на електромобілі в Україні, а також основні причини, завдяки яким автовласники не поспішають купувати електромобілі або переобладнувати свої транспортні засоби.Документ Визначення місця України на світовому ринку аутсорсингу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Горова, К. О.; Gorova, KseniiaНа сьогоднішній день економічний розвиток України напряму залежить від того, чи посяде вона достойне місце на міжнародному ринку аутсорсингу. Покращити економічний стан вітчизняних підприємств можна розширивши міжнародне співробітництво з іноземними партнерами. Отримання замовлень на аутсорсинг окремих бізнес-процесів та частини виробництва дозволить вітчизняним підприємствам залучити фінансові та технологічні ресурси, оновити виробничі потужності, підвищити кваліфікацію персоналу. Тому необхідним є визначення перспективних галузей, в яких Україна могла б стати вагомим гравцем на світовому ринку аутсорсингу. Для цього в статті було проведено дослідження основних тенденцій світового ринку аутсорсингу на основі публікацій ряду консалтингових фірм. Було встановлено, що на даний момент лідером з постачання аутсорсингових послуг є Азіатсько-Тихоокеанський регіон. Лідерами серед країн є Індія, Китай, В’єтнам, Філіппіни, Малайзія. В Європі найуспішнішими постачальниками аутсорсингових послуг є Ірландія та Польща. Нажаль, Україна поки що не знайшла своє місце на ринку аутсорсингу, хоча за прогнозами фахівців до 2015 року мала зайняти провідні позиції на ньому. Високий рівень корупції, економічна та політична нестабільність відштовхують іноземні компанії від розміщення аутсорсингових замовлень в Україні. Єдина галузь, в якій Україна досягла успіху, - ІТ-аутсорсинг. Це відбулося завдяки високому інтелектуальному потенціалу вітчизняних фахівців та можливості здійснення такої діяльності без значних інвестиційних витрат. Проте Україні необхідно розвиватися в напрямку надання аутсорсингових послуг і в інших видах діяльності. Україна може стати потужним виробничим аутсорсером, оскільки має велику кількість промислових підприємств, що володіють виробничими потужностями, досвідченими працівниками інженерних та робітничих професій. Саме розвиток виробничого аутсорсингу дозволить покращити господарський стан вітчизняних підприємств та сприятиме розвитку національної економіки.Документ Визначення перспектив електромобілів на ринку України(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Горова, К. О.; Горовий, Д. А.; Свіязов, М. В.; Шевердіна, А. В.; Gorova, Kseniia; Gorovyi, Dmytro; Sviiazov, Maksim; Sheverdina, AllaОстаннім часом все більшої популярності серед автомобілістів в світі набувають електромобілі. Це пояснюється їх економічністю, екологічністю, зручністю водіння порівняно з іншими типами автомобілів. Проте, їх масове застосування пов’язане з певними труднощами експлуатації викликаними тим, що для України такий транспорт є ще досить новим. Тому виникає необхідність визначення готовності українського ринку до масового сприйняття електромобілів. Метою статті є аналіз українського ринку на предмет рівня його підготовленості і наявності достатнього попиту для масового впровадження електромобілів. Основними критеріями готовності мають стати: наявність розвиненої інфраструктури обслуговування, наявність попиту на особистий легковий автотранспорт, рівень доходів населення, розвиненість науково-технічних і дистриб’юторських центів. В статті досліджено попит на електромобілі і визначено їх найпопулярніші моделі, виділено найпривабливіші регіони для масового впровадження електромобілів, розглянуто перспективи вітчизняного виробництва електромобілів.Документ Використання сучасних засобів реклами у маркетинговій діяльності спортивного клубу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Горова, К. О.; Кіпоренко, О. В.; Gorova, Kseniia; Kiporenko, OlegНа сучасному етапі розвитку людства суспільство повинно визнати спорт не тільки як засіб для покращення здоров’я та фізичної форми. Спорт відіграє важливу роль у формуванні іміджу людини на ринку трудових ресурсів. Підприємства, діяльність яких пов’язана зі спортом, мають деякі особливості при формуванні своєї маркетингової діяльності. Спортивний маркетинг всесторонньо охоплює проблему комерції у спорті. Крім того він звертає увагу на інші проблеми: розвиток комерції, заохочення нових клієнтів, надання найбільш вагомих послуг, пошук спонсорів та інше. Тому рекламна діяльність таких підприємств має свої особливості. Реклама є найважливішою частиною просування компанії в цілях підвищення її конкурентоспроможності в умовах ринкової економіки. Універсальна стратегічна мета реклами - викликати у цільової аудиторії реклами потрібну рекламодавцеві реакцію. На даний момент найбільш перспективним напрямом є Інтернет-реклама. Ії питома вага складе у 2016 році 27% у загальному обсягу рекламного ринку, до того ж цей вид реклами має найбільші показники приросту - 11,35% у 2015 році та 16,56 % у прогнозному 2016 році. Дослідження проведено на прикладі підприємства «Спортивний стиль», що є одним з провідних спортивних клубів міста Харкова. Метою дослідження є розробка рекомендацій щодо ефективної маркетингової діяльності підприємства у сучасних умовах. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства. Предметом дослідження є методичні підходи до проведення рекламної кампанії підприємства. Науковою новизною роботи є розробка методичного підходу до проведення рекламної кампанії спортивного клубу із застосуванням сучасних засобів реклами. Теоретичною і методичною основою досліджень є наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених з маркетингу та реклами.Документ До питання тарифікації міських пасажирських перевезень у мегаполісах світу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Горовий, Д. А.; Горова, К. О.; Кобзарєва, Г. Ю.; Gorovyi, Dmytro; Gorova, Kseniia; Kobzarieva, GannaЗі зростанням інфляції у нашій країні, знеціненням гривні та подальшим зубожінням населення гострою проблемою постає відповідність плати за проїзд у міському пасажирському транспорті рівню якості цих перевезень, типу транспортного засобу, кількості поїздок та їх відстані. Метою статті є пошук залежності між кількістю населення (площею) міста, системою тарифікації проїзду пасажира , видами транспорту та документом, що підтверджує здійснення пасажирського перевезення. Проведено аналіз залежності використання тарифу від площі міста і кількості його населення (дані за 2014 р.). Для аналізу було відібрано 46 міст, які мають як спільний тариф на всі види транспорту (тобто весь міський транспорт оперується єдиною компанією перевізником), так і ті, де різні види транспорту оперуються різними перевізниками. Всього до розгляду було прийнято 80 різних тарифних планів. Більшість великих міст світу (особливо з чисельністю понад 1 млн. осіб) відходять від простого, але неефективного єдиного тарифу на користь більш складних. З одного боку це обумовлює наявність додаткових засобів контролю за безквитковим проїздом, а з іншого – прибирає «зрівнялівку» і дозволяє пасажирам самим визначати оптимальну для себе вартість поїздки за критерієм швидкість (час, відстань)/ дешевизна. Крім того, гнучка тарифікація дозволяє уникнути покладання на водія додаткових функцій касира, що унеможливлює приховування виручки з одного боку і відволікання від дорожнього руху – з іншого. Для м. Харкова, як європейського міста з населенням понад 1 млн. осіб варто провести заходи з уніфікації тарифів на транспорті, об’єднання перевізників у єдину транспортну схему із впровадженням секційного тарифу (оскільки більшість пасажирів міста використовують до проїзду на роботу не один, а декілька видів транспорту), розробки системи електронних постійних квитків із зменшеною вартістю проїзду (яку могли використовувати місцеві мешканці), встановлення електронних засобів контролю та оплати проїзду у наземному транспорті (по аналогії із метрополітеном), що дасть змогу зменшити витрати на кондукторів та підвищить надійність збору виручки від пасажирів.Документ Мотивація співробітників, які працюють на закордонному ринку(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Горовий, Д. А.; Горова, К. О.; Задорожня, А. В.; Gorovyi, Dmytro; Gorova, Kseniia; Zadorozhnya, AlinaВ сучасних умовах саме управління співробітниками багато в чому забезпечує конкурентоспроможність підприємств і стабільність їх підприємницького успіху. Особливо, якщо співробітники є іноземцями, або резидентами, що працюють на закордонному ринку. Знання мотиваційних установок такого працівника, уміння їх формувати і направляти відповідно до особистих цілей і завдань компанії являється найважливішим питанням сучасного бізнесу. Метою статті є аналіз мотиваційних процесів на закордонному ринку та визначення оптимальних та дієвих мотиваторів для робітників. Зокрема, для вирішення цієї мети в роботі розв’язані наступні завдання: 1. розглянуто теоретичні аспекти мотивації трудової діяльності персоналу в різних країнах світу; 2. проведена класифікація трудових мігрантів-українців; 3. визначено елементи мотивації праці в країнах з розвиненою ринковою економікою ; 4. розроблено рекомендації щодо удосконалення мотивації трудової діяльності персоналу. Інформаційну базу дослідження становлять публікації з міжнародної економіки, менеджменту та управління персоналом, з питань мотивації та стимулювання працівників українських і зарубіжних авторів, результати статистичних досліджень тощо.Документ Основні тенденції розвитку ринку кіберспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Горова, К. О.; Горовий, Д. А.; Кіпоренко, О. В.; Gorova, Kseniia; Gorovyi, Dmytro; Kiporenko, OlehВивчення розвитку кіберспорту на сьогодні є актуальним завданням, оскільки процес переходу від індустріалізованого до інформаційно-технологічного суспільства зумовив створення абсолютно нового ринку і тенденцій на ньому. Предметом статті є ринок кіберспорту. Метою статті є визначення основних тенденцій розвитку ринку кіберспорту. В статті проведено аналіз поглядів як вітчизняних так і зарубіжних вчених на основні напрямки розвитку ринку кіберспорту, формування в ньому фінансових та економічних потоків, цільової аудиторії, залучення фінансів через краудфандінгові системи. Авторами визначено структуру і динаміку світового ринку кіберспорту – найбільший об’єм приходиться на країни Азії – 43% , адже саме вона вважається родоначальником кіберспорту у всьому світі. Також визначено фінансові потоки, більшість з яких становлять спонсорство і реклама, а саме 578,6 млн доларів. Це зумовлено тим, що багато інвесторів ведуть активну боротьбу за абсолютно новий ринок, щоб в подальшому домінувати на ньому. Також проаналізована цільова аудиторія, більшість якої становлять чоловіки віком від 18 до 24 років (46%). Саме у цей період у людей з’являється інтерес та жага до кіберспорту.Документ Перспективи впровадження освітнього кредитування в Україні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Горова, К. О.; Горовий, Д. А.; Марченко, І. Ю.; Романченко, К. Г.; Gorova, Kseniia; Gorovyi, Dmytro; Marchenko, Iryna; Romanchenko, KristinaЗважаючи на кризові явища в економіці України та значне зниження платоспроможності населення вища освіта стає недоступною для багатьох випускників шкіл. Оскільки кількість місць навчання, що надаються за кошти державного бюджету, обмежена, а контрактна форма навчання є досить коштовною, вступ до ВНЗ для молоді стає дуже складним. В цій ситуації на поміч абітурієнтам має прийти освітнє кредитування, що вже стало популярним способом фінансування навчання в університетах в розвинутих країнах світу, проте, майже не використовується в Україні. Метою статті є вивчення ринку кредитування освітніх послуг в Україні та розробка рекомендацій щодо його пожвавлення. В статті досліджено переваги та недоліки освітнього кредитування, проаналізовано умови надання кредитів на здобуття освіти молоддю банками України, проведено опитування щодо готовності населення брати кредити на оплату освітніх послуг. Також авторами розроблено рекомендації щодо державної підтримки освітнього кредитування в Україні.Документ Перспективи створення кіберспортивного клубу в Україні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Горова, К. О.; Горовий, Д. А.; Кіпоренко, О. В.; Gorova, Kseniia; Gorovyi, Dmytro; Kiporenko, OlegКіберспорт завоював прихильність молоді майже в усьому світі і Україна не повинна лишатися осторонь новітніх тенденцій. Організація підприємств кіберспорту може стати досить прибутковим бізнесом в Україні, оскільки на даний момент на вітчизняному ринку майже відсутня конкуренція, а бар’єри для входу на нього досі низькі. Також важливим є те, що українська молодь вже досягла значних успіхів у ігрових дисциплінах і може сформувати добру основу професійних гравців. Але такий вид бізнесу для нашої країни є досить новим, тому науково-практичних рекомендацій з його організації майже не існує. Постає завдання розробки науково-методичних основ функціонування кіберспортивного клубу в Україні. Метою статті є розробка рекомендацій щодо організації діяльності кіберспортивного клубу в Україні. В статті здійснено порівняння підприємств кіберспорту з традиційними підприємствами, виділено основні з них - кіберспортивні клуби та кіберспортивні організації, а також окреслено взаємовідносини цих організацій з менеджерами, гравцями та спонсорами. Авторами виділені найвідоміші кіберспор- 27 тивні клуби світу та найпопулярніші ігрові дисципліни. В роботі запропонована організаційна структура кіберспортивного клубу із визначенням ролей кожного із його учасників у формуванні доходів клубу.Документ Розвиток системи міських залізниць в Україні та світі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Горовий, Д. А.; Горова, К. О.; Свіязов, М. В.; Gorovyi, Dmytro; Gorova, Kseniia; Sviiazov, MaksymСистема міських залізниць у сучасних мегаполісах Західної Європи є одним з найбільш популярних видів транспорту. Ця система є дешевшою в експлуатації та побудуванні, проте здатна забезпечувати зв'язок між містом та його передмістями, при цьому органічно доповняючи загальну транспортну систему. На сьогодні в Україні, на жаль, немає такої системи міських залізниць, яка забезпечила б виконання даних функцій, а тому вони покладені на Укрзалізницю, чиї електрички частково виконують дане завдання. На даний момент вітчизняними науковцями ще не розглядалися питання розробки системи саме міських залізниць, дослідження закордонного досвіду тарифікації таких перевезень та розробка відповідних заходів, які б могла використати "Укрзалізниця", відповідно до поточної стратегії її розвитку. Метою статті є дослідження особливостей формування системи міських залізниць та ціни за користування її послугами на прикладі міст Західної Європи та прогнозування можливої ціни за дані послуги в Україні. Гнучка тарифна система є невід’ємною складовою потягів міських залізниць у країнах Європи. Пасажири приміських потягів мають вибір: купувати разові, денні квитки або постійні квитки на місяць. У Київській Міській Електричці також є система єдиного квитку для потягу та одного з трамвайних маршрутів, котрий обслуговує більшу кількість висаджених на певній станції пасажирів. Натомість, у країнах Європи існує розгалужена система тарифікації, особливо у Німеччині. Основними перевагами поїздів міських залізниць перед звичайними приміськими електричками мають бути: зменшення інтервалу між поїздами, оновлений рухомий склад, більш гнучка система доставки пасажирів. Проте основним питанням, яке постає перед формуванням нової транспортної системи в Україні, є розмір плати за користування такими послугами.Документ Розробка системи залучення зарубіжних інвестицій для торгової фірми в умовах глобалізації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Горовий, Д. А.; Горова, К. О.; Пономаренко, О. І.; Gorovyi, Dmytro; Gorova, Kseniia; Ponomarenko, OlenaУ статті розглянуті основні проблеми та перспективи залучення зарубіжних інвестицій для торгової фірми в умовах глобалізації. Проаналізовано статистичні данні, які відображають динаміку іноземних інвестицій. Визначено особливості залучення інвестицій саме торговельною фірмою. Об'єктом дослідження є системи залучення зарубіжних інвестицій на торговельне підприємство в умовах глобалізації. Предметом дослідження є розробка раціональних систем для залучення зарубіжних інвестицій на підприємство. Методичними засобами дослідження є аналіз, системний підхід, систематизація та узагальнення. В основу даного наукового дослідження входять економічні праці вітчизняних та закордонних авторів. Залучення іноземних інвестицій в Україні розглянуто на прикладі торгової фірми «Ашан». В роботі наведено SWOT-аналіз для визначення перспектив на приваблення більшої кількості інвесторів. Авторами запропоновані три схеми систем залучення інвестицій на торговельні фірми України.Документ Тенденції розвитку рекламного ринку україни(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Горова, К. О.; Кіпоренко, О. В.; Gorova, Kseniia; Kiporenko, OlegВідстеження тенденцій розвитку рекламного ринку України на сьогодні є актуальним завданням, оскільки підприємства для успішного просування своєї продукції на ринку мають використоввати найефективніші засоби реклами. Предметом статті є рекламний ринок України та обсяги надання рекламних послуг. Метою статті є визначення сучасних засобів реклами та основних тенденцій рекламного ринку України. В статті проведено аналіз досліджень українських вчених щодо розвитку рекламного ринку України у відповідності до світових тенденцій, формування ринку окремих засобів реклами, таких як Інтернет- реклама, друкована реклама, соціальна реклама тощо. Авторами визначено основні функції реклами - інформаційну, переконлюючу, нагадувальну, а також основні сучасні види реклами- друковану рекламу, аудіовізуальну рекламу, телевізійну рекламу, out door рекламу, in door рекламу, транспортну рекламу, Інтернет-рекламу. В статті проведено аналіз структури світового ринку реклами та визначено, що найбільшу його частку займають країни Північної Америки та Західної Європи. Частка ринку країн Центральної та Східної Європи, до яких відноситься й Україна, складає 6 %. Аналіз рекламного ринку України показав, що у 2014 році його обсяги дещо скоротилися на фоні політичної та економічної нестабільності в країні. Проте, вже у 2016 році очікується зростання ринку на 11 %. На даний момент найбільш перспективним напрямом є Інтернет-реклама. Її питома вага складе у 2016 році 27% у загальному обсягу рекламного ринку, до того ж цей вид реклами має найбільші показники приросту- 11,35% у 2015 році та 16,56 % у прогнозному 2016 році.Документ Узагальнення методів економічної оцінки якості дорожньо-будівельних робіт в контексті європейської інтеграції України(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Горовий, Д. А.; Горова, К. О.; Сичова, К. Є.; Кадигроб, Ю. Ю.; Gorovyi, Dmytro; Gorova, Kseniia; Sychova, Kateryna; Kadygrob, YuriiЗа умови відмінності ширини залізничної колії в Україні та більшості країн ЄС, одним із небагатьох засобів вантажоперевезення є автомобільний транспорт. На автодороги України щодня виходить близько 20 млн. автомобілів, значна кількість яких є вантажними, що особливо потребують якісної рівної дороги для пришвидшення перевезення товарів на значні відстані. Таким чином, досягнення завдань держави по прискоренню економічного зростання, поліпшенню життя населення, підвищенню конкурентоспроможності вітчизняних товарів і послуг прямо залежать від стану й розвитку мережі автомобільних доріг. У сучасній ринковій економіці найважливішим фактором підвищення рівня життя, економічної, соціальної й екологічної безпеки є якість. Економічна оцінка якості продукції припускає виконання відповідності показників якості продукції вимогам споживачів і вибір, якщо буде потреба, напрямку поліпшення його якості. Якість визначається мірою відповідності товарів, робіт, послуг умовам і вимогам: запитам споживачів; стандартам; договорам; контрактам. Метою роботи є розробка рекомендацій щодо узагальнення методів економічної оцінки якості дорожньо-будівельних робіт в контексті європейської інтеграції України. 131 На сьогодні існує завелика кількість методів оцінки якості дорожнього покриття, проте всі ці методи є різними і частіше за все є фізичними , а не економічними. Таким чином, в українській літературі і досі зберігається тенденція до використання показників «економії» для оцінки якості дорожньобудівельних робіт через порівняння витрат на їх виконання та ефекту, який зможе отримати АТП від використання дороги з якісним покриттям нового типу. Використовується показник «витрати» для визначення якості виконання робіт, з аргументацією, що у вітчизняному господарстві існує майже повна 100% залежність між якістю і ціною, тобто чим дорожчий товар, тим більш імовірно він є якісним. Такий стан речей не можна вважати правильним. Адже категорії «якість» і «витрати» не є спорідненими. І в усьому світі не існує прямої кореляції між якістю та витратами на виробництво продукту. Тому необхідна розробка нового економічного показника якості автомобільних доріг, який має ґрунтуватися не на «економії», а на безпосередніх показниках ефекту від якісного дорожнього покриття: вартості товарів, перевезених на 1 км дороги за 1 день, вмотивованості водіїв користуватися саме цією дорогою тощо.