Перегляд за Автор "Grytsuk, I."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ FEATURES OF USING A COMPLEX HEATING SYSTEM WITH PHASE-TRANSITIONAL THERMAL ACCUMULATOR DURING THE PRE-START AND AFTER-START VEHICLE ENGINE HEATING UNDER ITS(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Volkov, V.; Grytsuk, I.; Волков, В. П.; Грицук, І. В.; Волков, В. П.; Грицук, И. В.The article deals with the features of applying a vehicular engine complex heating system with a phase-transitional thermal accumulator. The article describes the structure of information package for studying the internal combustion engine of the vehicle equipped with a complex heating system and thermal accumulator during the pre-start and after-start heating.Документ FORMATION OF INDICATORS THE PROCESSES OF PREHEATING AND HEATING AFTER THE VEHICULAR ENGINE START BY USING COMPLEX HEATING SYSTEM WITH PHASE-TRANSITIONAL THERMAL ACCUMULATOR(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Volkov, V.; Grytsuk, I.; Волков, В. П.; Грицук, И. В.; Грицук, І. В.The article deals with the features of applying a vehicular engine complex heating system with phase-transitional thermal accumulator. The results of experimental studies of heating the vehic-ular engine are shown. Using a phase-transitional thermal accumulator in the engine coolant heater system allows to considerably reduce the time for heating.Документ МЕТОДИ ВИЗНАЧЕННЯ Й ОЦІНЮВАННЯ ПОКАЗНИКІВ ОПТИМАЛЬНОГО ТЕМПЕРАТУРНОГО СТАНУ ДВИГУНА ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРАННЯ І ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ В УМОВАХ ЕКСПЛУАТАЦІЇ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Волков, В. П.; Грицук, І. В.; Грицук, И. В.; Volkov, V.; Grytsuk, I.Наведено результати формування методів визначення та оцінки показників оптимального температурного стану двигуна внутрішнього згорання і транспортного засобу в умовах експлуатації за допомогою комплексної системи комбінованого прогріву на основі теплових акумуляторів фазового переходу.Документ Особливості алгоритму дослідження паливної економічності та екологічних показників транспортного засобу з урахуванням прогріву в процесі руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Матейчик, В. П.; Цюман, М. П.; Волков, В. П.; Грицук, І. В.; Цюман, Н. П.; Грицук, И. В.; Mateichyk, V.; Tsiuman, M.; Volkov, V.; Grytsuk, I.У статті описується алгоритм дослідження паливної економічності та екологічних показників транспортного засобу з урахуванням прогріву в процесі руху. В межах розробленого алгоритму, показана системна взаємодія його складових при визначенні основних енергетичних, паливно-економічних і екологічних показників двигуна і транспортного засобу.Документ ФОРМУВАННЯ ОПТИМАЛЬНОГО ТЕМПЕРАТУРНОГО СТАНУ ТРАНСПОРТНОГО ДВИГУНА ЗА РАХУНОК КОМПЛЕКСНОГО КОМБІНОВАНОГО ПРОГРІВУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Волков, В. П.; Грицук, І. В.; Грицук, И. В.; Volkov, V.; Grytsuk, I.Виконано обґрунтування доцільності формування оптимального температурного стану двигуна і транспортного засобу в процесі експлуатації за рахунок використання комплексного комбінованого прогріву. Визначено основні складові комплексної системи комбінованого прогріву для застосування на транспорті.Документ ФОРМУВАННЯ І ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ КОМБІНОВАНОГО ПРОГРІВУ ДВИГУНА І ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Грицук, І. В.; Грицук, И. В.; Grytsuk, I.Запропоновано метод формування оптимального температурного стану двигуна і транспортного засобу за допомогою комплексної системи комбінованого прогріву на основі теплових акумуляторів фазового переходу. Наведена структура комплексної математичної моделі для дослідження і формування комплексної системи комбінованого прогріву при використанні на транспорті.