Перегляд за Автор "Kalchenko, B."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ ВПЛИВ ПЛАВНОСТІ ХОДУ КОЛІСНИХ ТРАКТОРІВ НА НАВАНТАЖЕНІСТЬ ТРАНСМІСІЇ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Кальченко, Б. І.; Ребров, О. Ю.; Кожушко, А. П.; Кальченко, Б. И.; Kalchenko, B.; Rebrov, A.; Kozhushko, A.; Ребров, А. Ю.Описано підхід до визначення залежності навантаженості трансмісії трактора типу ХТЗ-150К від рівня плавності його ходу. Наведено результати теоретичних досліджень і натурних випробувань під час руху по ґрунтовій дорозі та бруківці; на зораній стерні озимої пшениці. Визначено передавальну функцію підвіски, яка описує плавність ходу колісного трактора. Обчислено передавальну функцію трансмісії, яка ґрунтується на визначенні навантаженості вузлів трансмісії.Документ Дослiдження процесу розгону машинно-тракторного агрегату з гiдрокерованою трансмiсiєю при виконаннi транспортної роботи(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Кальченко, Б. I.; Кожушко, А. П.; Пелипенко, Є. С.; Ярита, О. О.; Кальченко, Б. И.; Кожушко, А. П.; Пелипенко, Е. С.; Ярита, А. А.; Kalchenko, B.; Kozhushko, A.; Pelipenko, E.; Yarita, A.Наведено математичну модель процесу розгону машинно-тракторного агрегату під час виконання транспортної роботи, за допомогою якої можна оцінювати критерії розгінних якостей транспортного засобу з трансмісією, у якій перемикання передач здійснюється під навантаженням завдяки гідрокерованим фрикційним муфтам.Документ МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ СТВОРЕННЯ СІМЕЙСТВА ТРАКТОРІВ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2018) Кальченко, Б. І.; Кожушко, А. П.; Kalchenko, B.; Kozhushko, A.; Кальченко, Б. И.; Кожушко, А. П.Виконано аналіз моделей колісних тракторів, які на даний момент випускаються. Описано методологію створення сімейств тракторів загального призначення. Наведено системність при проектуванні колісних тракторів, за рахунок побудови розчленування системи на ієрархічні рівні.Документ МОДЕЛИРОВАНИЕ УПРАВЛЯЕМОГО ДВИЖЕНИЯ ГУСЕНИЧНОЙ МАШИНЫ С ДВУХПОТОЧНОЙ ТРАНСМИССИЕЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Кальченко, Б. И.; Кальченко, Б. І.; Kalchenko, B.Приведена комплексная математическая модель процессов разгона и поворота гусеничной машины с двухпоточной трансмиссией, которая включает описание двигателя внутреннего сгорания, трансмиссии, взаимодействия колес с опорной поверхностью и учитывает силу тяги и буксование движителя.Документ ЦЕНТР ОТНОСИТЕЛЬНОГО ПОВОРОТА ТРЕХОСНОГО АВТОМОБИЛЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2013) Редчиц, В. В.; Кальченко, Б. И.; Головина, Е. В.; Редчиць, В. В.; Кальченко, Б. І.; Головіна, О. В.; Redchits, V.; Kalchenko, B.; Golovina, E.В результате проведенных исследований показано, что для трехосного автомобиля центром относительного вращения при плоскопараллельном движении является не центр масс автомобиля, а точка, расположенная на оси задней на расстоянии половины колеи от продольной оси.