Перегляд за Автор "Klimenko, Valeriy"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Визначення тангенціальних властивостей одинарної пневматичної шини у режимі гальмування транспортного засобу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Клименко, Валерій Іванович; Капский, Денис Васильйович; Леонтьєв, Дмитро Миколайович; Куріпка, Олександр Володимирович; Фролов, Андрій Анатолійович; Klimenko, Valeriy; Kapski, Denis; Leontiev, Dmytro; Kuripka, Oleksandr; Frolov, AndriiВ даній науковій роботі розглянуті особливості закручування пневматичної шини автомобільного колеса з одинарним ошинуванням в режимі гальмування транспортного засобу на дорогах з низьким та високим коефіцієнтом тертя – ковзання. Виконаний аналіз моделі динамічної зміни кута закручування пневматичної шини в залежності від ковзання елементів протектора шини в плямі контакту з поверхнею дорожнього покриття, а також отримані результати імітаційного моделювання, які підтверджуються експериментальними дослідами. Запропонована емпірична залежність, яка враховує характер зниження величини кута закручування пневматичної шини на дорогах з високими зчіпними властивостями.Документ ПІДВИЩЕННЯ ТОЧНОСТІ РОБОТИ ЕЛЕКТРОПНЕВМАТИЧНОГО МЕХАНІЗМУ КЕРУВАННЯ ЗЧЕПЛЕННЯМ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ КАТЕГОРІЙ N3 та M3 ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ПОСЛІДОВНОГО РОЗТАШУВАННЯ ЕЛЕКТРОПНЕВМАТИЧНИХ КЛАПАНІВ(2017) Михалевич, Микола Григорович; Богомолов, Віктор Олександрович; Клименко, Валерій Іванович; Ярита, Олександр Олександрович; Леоньтєв, Дмитро Миколайович; Рябуха, Юлія Олександрівна; Mykhalevych, Mykola; Bogomolov, Viktor; Klimenko, Valeriy; Yaryta, Olexandr; Leontev, Dmytro; Ryabukha, YuliyaЗапропоновано новий принцип керування тиском у силовому циліндрі механізму керування зчепленням. Розглянуті принципова та розрахункова схеми, механізму керування зчепленням транспортного засобу де застосовано послідовне розташування клапанів. Загальна кількість клапанів у механізмі керування зчепленням становить три, один впускний та один випускний встановлені паралельно для забезпечення трипозиційного регулювання та один електропневматичний клапан розташовано послідовно до двох перших для забезпечення більш високої точності позиціонування штоку механізму керування зчепленням. Наве-дені результати математичного моделювання запропонованого механізму у різних режимах роботи та дана їх оцінка.