Перегляд за Автор "Kozhushko, A."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ ВПЛИВ ПЛАВНОСТІ ХОДУ КОЛІСНИХ ТРАКТОРІВ НА НАВАНТАЖЕНІСТЬ ТРАНСМІСІЇ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Кальченко, Б. І.; Ребров, О. Ю.; Кожушко, А. П.; Кальченко, Б. И.; Kalchenko, B.; Rebrov, A.; Kozhushko, A.; Ребров, А. Ю.Описано підхід до визначення залежності навантаженості трансмісії трактора типу ХТЗ-150К від рівня плавності його ходу. Наведено результати теоретичних досліджень і натурних випробувань під час руху по ґрунтовій дорозі та бруківці; на зораній стерні озимої пшениці. Визначено передавальну функцію підвіски, яка описує плавність ходу колісного трактора. Обчислено передавальну функцію трансмісії, яка ґрунтується на визначенні навантаженості вузлів трансмісії.Документ Дослiдження процесу розгону машинно-тракторного агрегату з гiдрокерованою трансмiсiєю при виконаннi транспортної роботи(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Кальченко, Б. I.; Кожушко, А. П.; Пелипенко, Є. С.; Ярита, О. О.; Кальченко, Б. И.; Кожушко, А. П.; Пелипенко, Е. С.; Ярита, А. А.; Kalchenko, B.; Kozhushko, A.; Pelipenko, E.; Yarita, A.Наведено математичну модель процесу розгону машинно-тракторного агрегату під час виконання транспортної роботи, за допомогою якої можна оцінювати критерії розгінних якостей транспортного засобу з трансмісією, у якій перемикання передач здійснюється під навантаженням завдяки гідрокерованим фрикційним муфтам.Документ Експериментальні дослідження ергономічних властивостей колісних тракторів з агрегатами змінної маси(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Кожушко, А. П.; Kozhushko, A.Представлено етапи проведення експериментального дослідження з визначення показників ергономічності колісних тракторів при виконанні транспортної роботи з перевезення рідкого вантажу цистернами. Наведено вимірювальну апаратуру, яка складається з мобільного реєстраційного комплексу «ВДВММ 4-001» та радіолокаційного датчика, який призначено для фіксації дійсної швидкості руху транспортного засобу. На основі проведеного експериментального дослідження встановлено показники середньоквадратичних прискорень, згідно зі стандартом ISO 2631.Документ МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ СТВОРЕННЯ СІМЕЙСТВА ТРАКТОРІВ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2018) Кальченко, Б. І.; Кожушко, А. П.; Kalchenko, B.; Kozhushko, A.; Кальченко, Б. И.; Кожушко, А. П.Виконано аналіз моделей колісних тракторів, які на даний момент випускаються. Описано методологію створення сімейств тракторів загального призначення. Наведено системність при проектуванні колісних тракторів, за рахунок побудови розчленування системи на ієрархічні рівні.