Перегляд за Автор "Pogrebnyak, A."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ АПРОБАЦИЯ ПРОГРАММ РАСЧЕТА СОБСТВЕННЫХ ЧАСТОТ И ВЫНУЖДЕННЫХ КОЛЕБАНИЙ НА МОДЕЛЬНЫХ ЗАДАЧАХ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Погребняк, А. В.; Евтушенко, А. В.; Євтушенко, А. В.; Pogrebnyak, A.; Evtushenko, A.Кратко описаны программы «СК» и «ВК» для определения собственных частот и вынужденных колебаний. В качестве контрольных примеров произведены расчеты тестовых задач плоской рамы, сваренной из швелеров, представлена форма вынужденных колебаний этой рамы при соответствующей рабочей частоте.Документ ВПЛИВ ВІДНОСНОЇ ШИРИНИ НА ГІДРОДИНАМІЧНЕ ОБЕРТАННЯ ПІДШИПНИКІВ КОВЗАННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Погребняк, А. В.; Євтушенко, А. В.; Козар, Л. М.; Евтушенко, А. В.; Козарь, Л. М.; Pogrebnyak, A.; Yevtushenko, A.; Kozar, L.Розглянуті питання впливу ширини підшипника ковзання на його вантажопідіймальність, питомий тиск, приплив оливи, теплові втрати. Запропоновано деякі рекомендації щодо вибору оптимальної ширини підшипників.Документ ВПЛИВ МАТЕРІАЛУ ВКЛАДИША НА ГІДРОДИНАМІЧНЕ ОБЕРТАННЯ ПІДШИПНИКІВ КОВЗАННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Погребняк, А. В.; Євтушенко, А. В.; Кравець, А. М.; Евтушенко, А. В.; Кравец, А. М.; Pogrebnyak, A.; Yevtushenko, A.; Kravets, A.Розглянуто питання впливу матеріалу вкладиша підшипника на пристосовність до деформацій вала, завдяки чому не виникають великі локальні навантаження, а також небезпека ушкодження поверхонь ковзання. Запропоновано деякі рекомендації щодо вибору матеріалу вкладки.Документ ЗАСТОСУВАННЯ ВЕЙВЛЕТ-АНАЛІЗУ ДЛЯ ЦІЛЕЙ ВІБРОДІАГНОСТУВАННЯ ПІДШИПНИКОВИХ ВУЗЛІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Погребняк, А. В.; Михалків, С. В.; Євтушенко, А. В.; Погребняк, А. В.; Михалкив, С. В.; Евтушенко, А. В.; Pogrebnyak, A.; Mykhalkіv, S.; Evtushenko, A.Коротко подано опис особливостей використання алгоритму безперервного вейвлет-перетворення. Розроблено модель технології вібродіагностування підшипників кочення.Документ ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ДИНАМИЧЕСКОГО РАСЧЕТА ПРОСТРАНСТВЕННОЙ СТЕРЖНЕВОЙ КОНСТРУКЦИИ. МАТРИЦА МАСС КОНЕЧНОГО ЭЛЕМЕНТА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Погребняк, А. В.; Pogrebnyak, A.Рассмотрена методика расчетов собственных частот и форм колебаний, а также вынужденных колебаний пространственных стержневых конструкций произвольной структуры.Документ ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДІВ ОЦІНЮВАННЯ ВІБРАЦІЙ ПІДШИПНИКОВИХ ВУЗЛІВ НА ОСНОВІ СТОХАСТИЧНОГО ПІДХОДУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Погребняк, А. В.; Михалків, С. В.; Євтушенко, А. В.; Погребняк, А. В.; Михалкив, С. В.; Евтушенко, А. В.; Pogrebnyak, A.; Mykhalkіv, S.; Evtushenko, A.Коротко дано опис стохастичного до підходу процесу вібродіагностування. Визначено багатовхідну модель виникнення вібраційного процесу в підшипниках кочення. Здійснено вибір статистичних гіпотез для побудови вирішальних правил під час проведення вібродіагностування.Документ УНИВЕРСАЛЬНЫЙ СТЕНД ДЛЯ ИССЛЕДОВАНИЯ УПЛОТНЕНИЙ И ПОДШИПНИКОВЫХ УЗЛОВ КОМПРЕССОРНЫХ МАШИН(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2018) Погребняк, А. В.; Евтушенко, А. В.; Кравец, А. М.; Pogrebnyak, A.; Yevtushenko, A.; Kravets, A.; Погребняк, А. В.; Євтушенко, А. В.; Кравець, А. М.Кратко описан стенд для исследования уплотнений и подшипниковых узлов компрессорных и турбокомпрессорных машин, позволяющий производить исследования и доводку уплотнений и подшипниковых узлов компрессорных машин на стадии рабочего проектирования с целью проверки конструктивных решений.