Перегляд за Автор "Priadko, Olga"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Cпецифіка сегментування на ринку продуктів швидкого приготування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Прядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.; Priadko, Olga; Тarasov, IgorВітчизняний ринок продуктів швидкого приготування знаходиться в стадії інтенсивного розвитку, що пояснюється збільшенням попиту на послуги підприємств типу «фаст-фуд» а також напівфабрикатів у домогосподарствах. Метою дослідження є обґрунтування необхідності розвитку даного типу ринку. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти розвитку ринку продуктів швидкого приготування. Для обґрунтування підтримки розвитку ринку продуктів швидкого приготування були використані загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: порівняльного, економічного, статистичного, комплексного і системного аналізу, спостереження та опитування. Розроблено методичний підхід до процесу сегментації продуктів швидкого приготування. Запропоновано результативну сегментацію по незадоволеним потребам; шкалу градації гіпотез розвитку ситуації в сегменті, тривимірну 3D візуалізацію параметрів математичної сценарної моделі формування маркетингової стратегії. Схема результативної сегментації може бути використана як незалежно, так і допомогти юридичним особам створювати нові товари та послуги, визначати споживчі цінності пропозицій, незалежно від того як відслідковуються результати продажу та фінансові показники. Запропоновані інструменти, а також їх реалізація, дозволять визначити перспективні сегменти реалізації маркетингової стратегії та підвищити ефективність маркетингової діяльності.Документ Впровадження клієнтоорієнтованої маркетингової стратегії в мережеві торговельні підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Прядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.; Priadko, Olga; Tarasov, IgorСутність маркетингової стратегії у новій парадигмі маркетингу полягає у персоналізації стосунків між провайдерами споживчих цінностей та їх клієнтами, що вимагає інтеграції зусиль різних підрозділів підприємства у напрямі адаптації функціонування окремих закладів до умов їх розташування. Метою дослідження є обґрунтування напрямів формування клієнтоорієнтованої маркетингової стратегії розвитку роздрібного мережевого підприємства. Предметом дослідження є теоретичнометодичні та практичні аспекти формування маркетингових стратегій розвитку роздрібних мережевих підприємств. Удосконалено сутність положення маркетингу взаємовідносин, відмінністю яких є обґрунтування доцільності формування бази лояльних клієнтів з наданням їй ознак інтеграційності та клієнтоцентричності на основі уточнення понять потоку клієнтів, задоволення клієнта і його ставлення до торговельного закладу, а також створення системи моніторингу потоку споживачів, яка має не лише фіксуючий, а й превентивний характер. Обґрунтовано напрями формування клієнтоорієнтованої маркетингової стратегії розвитку роздрібного мережевого підприємства із розробленням методичних рекомендацій щодо формування унікальних стосунків з клієнтами на основі створення та використання бази даних клієнтів. Розроблено модель формування лояльності клієнтів із виділенням трьох складових: аналітичної, процесно-технологічної та комунікаційної.Документ Маркетинговий підхід до конкурентної політики банківських установ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Тарасов, І. Ю.; Прядко, О. М.; Мітяєва, Т. Л.; Tarasov, Igor; Priadko, Olga; Mitiaieva, TetianaАктивний розвиток вітчизняних депозитних корпорацій, страхових компаній, недержавних пенсійних фондів, кредитних спілок, інститутів спільного інвестування, прихід в Україну транснаціональних фінансових структур та євроінтеграційні орієнтири держави ставлять перед депозитним ринком та банківськими установами завдання підвищення ресурсного потенціалу, забезпечення конкурентоспроможності, захисту прав споживачів депозитних послуг та змушують державу та суб’єктів депозитного ринку шукати нових підходів до функціонування механізмів конкурентної політики. Мета дослідження полягала в обґрунтуванні необхідності використання маркетингового інструментарію для підвищення конкурентоспроможності банківських установ на депозитному ринку національної економіки. Для обґрунтування депозитного ринку України були використані загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: порівняльного, економічного, статистичного, комплексного і системного аналізу, спостереження та опитування. Розроблено методичні рекомендації по удосконаленню маркетингового механізму конкурентної політики на основі клієнт-орієнтованої концепції. Запропоновано методичний підхід до визначення цільових груп клієнтів по депозитних операціях. Практична значущість отриманих результатів полягає у можливості достатньо точно визначити цільовий ринок, його потреби, переваги і недоліки банку в конкурентній боротьбі за нових вкладників, що створює необхідну базу для розробки довгострокової стратегії залучення коштів депозитною корпорацією.