Перегляд за Автор "Sidorenko, Yulia"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Динаміка конкуренції: економіко-психологічний концепт реклами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Сидоренко, Ю. В.; Sidorenko, YuliaПредметом дослідження статті є теоретичні та прикладні аспекти психології реклами як рушійного драйверу економічної конкуренції. Сучасна наукова парадигма декларує актуальність міждисциплінарних досліджень для ефективного та інноваційного розвитку соціально-економічних систем. В умовах перевиробнитва першочерговим завданням розвитку господарюючих суб’єктів є курс на перемогу у конкурентній боротьбі за споживача, головною рушійною силою якої є реклама. Реклама, з одного боку, є достатньо вивченою сферою збуту, з іншого боку – має величезні і недостатньо досліджені психологічно-мотиваційні резерви свого розвитку. Ряд існуючих психологічних конце- 23 птів, які можуть бути застосовані в рекламно-збутовій діяльності, не знаходять практичного впровадження з різних причин – необізнаність про них, морально-етичні перешкоди і таке інше. В статті поставлено мету визначити сутність та основні теоретичні підґрунтя психології реклами як кросдисциплінарного феномену на стику економіки та психології, для чого застосовано наукові методи дослідження аналізу та синтезу, аналогії, абстрагування, спостереження. Для досягнення означеної мети було розглянуто історичні підходи до психології реклами, що склалися в рамках німецької та американської шкіл. З позицій американського підходу запропоновано уточнене визначення психології реклами. Показано різниці між емоційним та раціональним контекстом рекламних повідомлень. Визначено базис етичного підґрунтя застосування психотехнологій у рекламній діяльності. Розкрито зміст основних механізмів впливу на свідомість споживачів для досягнення сентенцій конкурентних переваг. Результатами дослідження, відображеного в статті, стали запропоноване визначення дефініції психології реклами та ряд конкретних механізмів, які зможуть бути корисними суб’єктам господарювання для просування на ринках власних товарів та послуг та посилення конкурентних позицій, а також для науковців, які розробляють теоретичне підґрунтя психології реклами.Документ Пріоритети розвитку підприємництва в умовах кризової економіки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Сидоренко, Ю. В.; Sidorenko, YuliaСтаттю присвячено дослідженню теоретичних аспектів криз та пошуку практичних інструментів їх подолання в умовах українських реалій. Практичні аспекти виводу галузей економіки із кризи для України, незважаючи на наявність наукових доробок, залишаються відкритими та нерозв’язаними. Тому стаття має на меті є дослідження явища та дефініція сутності економічної кризи, виявлення ознак кризи в сучасному суспільно-економічному контексті, формулювання перспективних підприємницьких альтернатив в кризових умовах. На основі застосування теоретичних методів аналізу та синтезу, аналогії, абстрагування було узагальнено та систематизовано наукові погляди стосовно явища кризи. Встановлено, що, з одного боку, криза за об’єктивними своїми проявами є негативним явищем, з іншого боку, містить потенціал оптимізації та майбутнього удосконалення системи, виконуючи конструктивну функцію. Обґрунтовано, що криза, поряд із стабільним функціонуванням, є двома взаємопов’язаними фазами процесу розвитку системи. Доведено, що антикризове управління має ґрунтуватися на якомога більш ранній діагностиці системних протиріч та їх превентивній оптимізації шляхом переведення системи в нову якість. Методом спостереження було ідентифіковано кризові явища сучасного етапу розвитку українського суспільства в розрізах ключових сфер життєдіяльності: медицині, освіті, організації дозвілля, галузях транспорту, харчування, житлової нерухомості та комунальної інфраструктури, агробізнесу та сільського господарства тощо. В зазначених сферах сформульовано та запропоновано до застосування ряд підприємницьких ідей та проектів, призваних подолати існуючі соціально-економічні протиріччя, дозволяючи бізнесу – переорієнтуватися на нові вимоги часу, а споживачам – отримати якісно нові, більш задовільні послуги та продукти.