Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Ключові слова "автомобільна дорога"
Зараз показуємо 1 - 16 з 16
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Будівництво автомобільної дороги в обхід м. Валки в Харківській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Вітвіцький, Ігор КостянтиновичВ роботі розглянуті кліматичних умов району будівництва, технологія та організація робіт з будівництва водопропускної труби; технологія та організація робіт з будівництва земляного полотна; технологія та організація робіт з будівництва дорожнього одягу; контроль якості.Документ Будівництво автомобільної дороги довжиною 9,791 км в Одеській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Багмет, Ілля АндрійовичВ проєкті запропонована технологія улаштування збірних залізобетонних водопропускних труб, технологія зведення земляного полотна, влаштування шарів дорожнього одягу асфальтоукладачем Vogel Super 2100 та улаштуванням присипних узбіч.Документ Технологія та організація виконання робіт з будівництва ділянки автомобільної дороги ІІІ категорії довжиною 15 км в Чернігівській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Бахтин, Олексій ОлексійовичПід час виконання дипломного проєкту були детально розглянуті кліматичні умови району будівництва. Запропонована технологія та організація робіт з будівництва водопропускної труби, технологія та організація робіт з будівництва земляного полотна, дорожнього одягу. Детально викладена технологія та організація робіт з будівництва шарів дорожнього одягу. В дипломному проєкті розглянуті питання контролю якості виконання робіт з будівництва ділянки автомобільної дороги.Документ Технологія та організація експлуатаційного утримання, ремонту та підвищення безпеки руху автомобільної дороги М-03 Київ – Харків – Довжанський на ділянці км 540 – км 560. Частина 3. Ремонти.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Мєзєнцев, Олександр ПавловичВ проекті розроблені технології та організація експлуатаційного утримання, а саме поточного ремонту асфальтобетонного покриття та ліквідації ямковостіДокумент Технологія та організація експлуатаційного утримання, ремонту та підвищення безпеки руху автомобільної дороги М-03 київ – харків – довжанський на ділянці км 540 – км 560. Частина 4. Підвищення безпеки руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Помазан, Данило КостянтиновичВ проекті розроблені технології та організація експлуатаційного утримання, а саме підвищення безпеки руху на автомобільних дорогахДокумент Технологія та організація експлуатаційного утримання, ремонту та підвищення безпеки руху автомобільної дороги М-03 Київ – Харків – Довжанський на ділянці км 540 – км 560. Частина 5. Організація робіт.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Середа, Анна СергіївнаВ проекті визначено кошторисну вартість та здійснено оцінку економічної ефективності реалізації запропонованих проєктних рішень з технології та організації експлуатаційного утримання, ремонту та підвищення безпеки руху автомобільної дорогиДокумент Технологія та організація експлуатаційного утримання, ремонту та підвищення безпеки руху автомобільної дороги М-03 Київ – Харків – Довжанський на ділянці км 540 – км 560. Частина 1. Весняне, літнє та осіннє експлуатаційне утримання(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Каракатиця, В’ячеслав ІвановичВ проекті розроблені технології та організація робіт при весняному, літньому та осінньому експлуатаційному утриманніДокумент Технологія та організація експлуатаційного утримання, ремонту та підвищення безпеки руху автомобільної дороги М-03 Київ – Харків – Довжанський на ділянці км 540 – км 560. Частина 2. Зимове експлуатаційне утримання.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Таран, Максим ОлександровичОб’єкт дослідження – визначення обсягів робіт при експлуатаційному утриманні автомобільної дороги М-03 Київ – Харків – Довжанський на ділянці км 540 – км 560. Мета роботи – розробка питань технології та організації робіт з експлуатаційного утримання в зимовий період на ділянці автомобільної дороги М-03 Київ – Харків – Довжанський. У пояснювальній записці проаналізовані умови експлуатації дороги, виконана оцінка експлуатаційного стану автомобільної дороги та обрані ділянки проведення робіт. Розроблено технології робіт зимового утримання дороги.Документ Технологія та організація ремонту та експлуатаційного утримання автомобільної дороги Обхід м. Сум на ділянці км 0+000 – км 18+766(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Лисенко, Дмитро ОлеговичВ проєкті наведена об’єктивна оцінка транспортно-експлуатаційного стану ділянки автомобільної дороги за показниками експлуатаційної якості. Запропоновані заходи спрямовані на підвищення транспортно-експлуатаційного стану ділянки дороги. Обґрунтовано система заходів щодо експлуатаційного утримання і ремонтних робіт, а також визначені об'єми ремонтних робіт. Розроблені технології робіт з експлуатаційного утримання дороги, поточного та капітального ремонтів.Документ Технологія та організація ремонту і експлуатаційного утримання автомобільної дороги Батурін – Конотоп – Суми на ділянці км 42+000 ‒ км 62+000 в Сумській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Хабіб, Аллах БадредінВ проєкті наведена об’єктивна оцінка транспортно-експлуатаційного стану ділянки автомобільної дороги за показниками експлуатаційної якості. Запропоновані заходи спрямовані на підвищення транспортно-експлуатаційного стану ділянки дороги. Обґрунтовано система заходів щодо експлуатаційного утримання і ремонтних робіт, а також визначені об'єми ремонтних робіт. Розроблені технології робіт з експлуатаційного утримання дороги та поточного ремонту.Документ Технологія та організація робіт з ремонту автомобільної дороги Київ – Харків – Довжанський на ділянці км 394+000 – км 406+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Потоцький, Артем ДмитровичВ роботі розглянуті: оцінка експлуатаційної якості автомобільної дороги, обрані ділянки провадження робіт. Приведено розробки за технологією робіт з зимовому утримання, ямкового та капітального ремонту. Представлено вимоги по контролю якості, охороні праці, методів організації робіт. Приділена увага питанням забезпечення охорони навколишнього середовища.Документ Технологія та організація робіт з ремонту автомобільної дороги Київ – Харків-– Довжанський на ділянці км 473+000 – км 487+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Чеботаєв, Олег ІвановичВ роботі проведена оцінка експлуатаційної якості автомобільної дороги та обрані ділянки проваджен-ня робіт. Приведено розробки за технологією робіт зимовому утримання, ямкового та капітального ремонтів. Представлено вимоги по охороні праці. Приділена увага питанням забезпечення якості робіт і охороні навколишнього середовища.Документ Технологія та організація робіт з ремонту автомобільної дороги Харків – Вовчанськ на ділянці км 50+000 – км 67+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Белянський, Владислав ВалерійовичВ роботі проведений аналіз технічних характеристик ділянки дороги, експлуатаційного стану дорожнього одягу та інтенсивності руху та обрані ділянки провадження робіт. Приведено розробки за технологією робіт з ямкового ремонту, поточного та капітального ремонтів. Капітальний ремонт з влаштуванням двох шарового асфальтобетонного покриття.Документ Технологія та організація робіт з ремонту та утримання автомобільної дороги Кегичівка − Першотравневий на ділянці км 0+000 – км 16+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Кузуб, Даниїл СергійовичОб’єкт розробки – автомобільна дорога Кегичівка − Першотравневий на ділянці км 0+000 – км 16+000. Мета проекту – розробка технології та організації робіт з ремонту та утримання автомобільної дороги Кегичівка − Першотравневий на ділянці км 0+000 – км 16+000. Під час виконання дипломного проекту були детально розглянути питання: аналіз експлуатаційного стану ділянки дороги, розробка технології та організації робіт з зимовому утримання, ямкового та поточного ремонту дорожнього покриття. В проекті запропановано влаштування поверхневої обробки машиною Patchmatic R-2. При використовуванні технології синхронного розподілу час затримки не перевищує однієї секунди. За такий короткий проміжок часу в’яжуче практично не встигає остигнути і його температура при розподілі не міняється. Це є одним з найважливіших чинників, що забезпечують надійне з'єднання щебня з покриттям, і створення щільного, однорідного шару. Крім цього, в роботі наведені вимоги по контролю якості робіт, охороні праці і методи організації виконання робіт. Приділена увага питанням охороні навколишнього середовища.Документ Технологія та організація робіт з ремонту та утримання автомобільної дороги Мерефа- Лозова-Павлоград на ділянці км 117+000– км 133+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Черкасов, Ілля СергійовичВ роботі проведена оцінка експлуатаційного стану автомобільної дороги та обрані ділянки провадження робіт. Приведено розробки за технологією робіт з зимового утримання, ямкового ремонту, поточного і капітального ремонтів. Представлені вимоги по контролю якості, охороні праці і методи організації робіт.Документ Технологія і організація робіт з ремонту автомобільної дороги Кегичівка – Сахновщина на ділянці км 0+000 – км 15+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Шашков, Олександр ОлександровичВ роботі проведений аналіз технічних характеристик ділянки дороги та інтенсивності руху та обрані ділянки провадження робіт. Приведено розробки за технологією робіт з ямкового ремонту, поточного та капітального ремонтів. Розроблена технологія ямкового ремонту з забиванням тріщин та просадок дорожнього покриття з застосування бітумних емульсій за допомогою машини УЯР-01. В проекті передбачено влаштування шару з емульсійно-мінеральної су-міші. Капітальний ремонт з влаштуванням двох шарового асфальтобетонного покриття.