Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3722
Переглянути
Нові надходження
Документ Розробка технології будівництва автомобільної дороги «Під’їзд до с. Залізничне» у Одеській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-06-20) Соколов, Кирило ІвановичУ проекті розроблений дорожньо-кліматичний графік з розрахунком весняного й осіннього бездоріжжя, визначені можливі терміни роботи з кліматичних і директивних умов. Розглянуто питання технології й організації провадження робіт по будівництву водопропускних дорожніх труб і зведенню земляного полотна. Також розроблена технологія влаштування шару дорожнього одягу з чорного щебеню методом заклинювання, а також шару з асфальтобетону.Документ Дослідження кліматичних умов снігозахисту автомобільних доріг сніговими траншеями у Харківській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Покуса, Ярослав ПетровичВ кваліфікаційній роботі наведені способи тимчасового снігозахисту, описані переваги та недоліки снігозатримувальних споруд, проаналізовані умови встановлення тимчасових засобів снігозахисту, визначені дані щодо висоти снігового покриву в Харківській області, проаналізована кількість хуртовин, та на основі цього розроблені рекомендації що до застосування тимчасових снігозахисних споруд на території Харківської області.Документ Технологія будівництва автомобільної дороги «В'язове-Сарнавщина» IV категорії довжиною 14,4 км в Сумській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Зікратий, Руслан ЮрійовичВ роботі проаналізовано кліматичні умови Сумської області, побудовано дорожньо-кліматичний графік. Розраховані загальні об’єми земляних робіт. Розраховані обсяги робіт і потреба матеріалів, визначені мінімальні змінні темпи будівництва. Розроблені калькуляції на кожен вид будівельних робіт. Запроєктовані технологічні операції по влаштуванню земляного полотна з транспортуванням ґрунту з виїмки в насип, з кар’єру в насип, а також на влаштування шарів дорожнього одягу з відсіву, щебеню фр. 40-70 мм, чорного щебеню фр. 20-40 мм, одиничної поверхневої обробки.Документ Технологія та організація експлуатаційних заходів на ділянці км. 50+000 ÷ км. 70+000 автомобільної дороги Харків – Охтирка в Харківській області.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Коваленко, Богдан РустамовичВ проєкті виконаний аналіз природно-кліматичних умов району експлуатації; аналіз експлуатаційного стану ділянки автомобільної дороги; обґрунтування видів та розрахунок об'ємів робіт; експлуатаційне утримання ділянки автомобільної дороги; розроблені технології виконання ямкового, поточного та капітального ремонтів, а також технологічні схеми для всіх видів робіт; охорона праці та навколишнього середовища.Документ Технологія та організація експлуатаційних заходів на ділянці км. 94+000 ÷ км. 114+000 автомобільної дороги Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Комісаренко, Ілля МиколайовичВ проєкті виконаний аналіз природно-кліматичних умов району експлуатації; аналіз експлуатаційного стану ділянки автомобільної дороги; обґрунтування видів та розрахунок об'ємів робіт; експлуатаційне утримання ділянки автомобільної дороги; розроблені технології виконання ямкового та капітального ремонтів, а також технологічні схеми для всіх видів робіт; контроль якості виконання робіт; охорона праці та навколишнього середовища.Документ Підвищення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Харків – Золочів – КПП «Олександрівка» на ділянці км 27+733 – км 62+976(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Штангей, Максим АндрійовичУ кваліфікаційній роботі виконана оцінка транспортно-експлуатаційної якості автомобільної дороги й обрані ділянки проведення робіт. Приведено розробки по технології робіт з зимового утримання, поточного дрібного, поточного середнього і капітального ремонтів. Для поточного дрібного ремонту запропоновано використання відфрезерованої асфальтобетонної суміші. На ділянках поточного середнього ремонту в проекті передбачено влаштування тонкошарового покриття дорожнього одягу з литої емульсійно-мінеральної суміші. У проекті для влаштування асфальтобетонного покриття запропонований асфальтоукладач VОGELE SUPER 1800.Документ Технологія весняного, літнього та осіннього експлуатаційного утримання автомобільної дороги Т0613 Коростень - Кожухівка(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Волківський, Богдан ВіталійовичВ роботі проаналізовані умови експлуатації дороги, виконана оцінка експлуатаційного стану автомобільної дороги та обрані ділянки проведення робіт. Визначено та розраховано обсяги необхідних для функціонування робіт. Розроблено технології виконання робіт з весняного, літнього і осіннього експлуатаційного утримання дороги. Приділена увага питанням забезпечення якості робіт.Документ Застосування укрупнених показників при визначенні вартості дорожніх робіт за допомогою програми «Будівельні технології: Кошторис 8»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Котенко, Антон ДенисовичРоботу присвячено вирішенню проблеми застосування укрупнених показників при визначенні вартості дорожніх робіт з використанням програмного забезпечення «Будівельні технології: Кошторис 8». В ході вирішення проблеми було: визначено основні принципи розрахунку вартості дорожніх робіт та послуг; досліджено існуючі підходи до автоматизації визначення вартості будівельних робіт. В подальшому за допомогою програми «Будівельні технології: Кошторис 8» було: визначено основні нормативні документи для визначення кошторисної вартості дорожніх робіт та послуг; сформовано локальні кошториси, визначено необхідні додаткові витрати, розроблено відомість обсягів робіт з капітального ремонту автомобільної дороги за міжнародним класифікатором CESМM4; визначено укрупнені показники вартості капітального ремонту шляхом складання договірної ціни; визначено вартість виконаних дорожніх робіт шляхом складання акту виконаних робіт за звітні періоди. В результаті проведеного дослідження запропоновано методичні вказівки щодо розрахунку вартості дорожніх робіт та послуг за методом укрупнених показників вартості в програми «Будівельні технології: Кошторис 8».Документ Технологія виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги Київ-Знам’янка на ділянці КМ 14+740 – КМ 21+620(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Сириця, Владислав ОлеговичПри виконанні кваліфікаційної роботи бакалавра було проаналізовано кліматичні умови, побудовано дорожньо-кліматичний графік з початком та закінченням строків виконання капітального ремонту протягом 1 року водоперепускної труби та шарів дорожнього одягу. Розраховано загальні об'єми робіт з капітального ремонту ділянки автомобільної дороги. Розраховано обсяги робіт з капітального ремонту труби та шарів дорожнього одягу і потреба матеріалів, визначені мінімальні змінні темпи будівництва. Розроблені калькуляції на кожен вид ремонтно-будівельних робіт, а також виконано техніко-економічне порівняння двох варіантів для ремонту всіх шарів дорожнього одягу. Також в роботі представлені вимоги по контролю якості робіт.Документ Підвищення якісних характеристик цементоґрунту при будівництві автомобільних доріг місцевого значення Харківської області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Костирко, Олег ЮрійовичВ процесі виконання дипломної роботи були детально розглянуті: кліматичні умови району будівництва; стан проблеми щодо будівництва дорожнього одягу з ґрунтів, зміцнених цементом; влив марки в’яжучого на міцність цементоґрунту; запропонована технологія та організація робіт з будівництва земляного полотна; детально викладена технологія та організація робіт з будівництва дорожнього одягу. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – розробка технології влаштування шару основи з цементоґрунту з підвищенням якісних характеристик цементоґрунту шляхом оптимізації перемішування компонентів суміші при будівництві автомобільної дороги від с. Калинівка до дороги с. Красне – с.м.т. Кегичівка.Документ Підвищення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Дніпропетровськ – Миколаїв на ділянці км 235+000 – км 263+00(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Колосовський, Володимир АндрійовичВ пояснювальній записці виконана оцінка транспортно-експлуатаційної якості автомобільної дороги. Проаналізовані показники експлуатаційного стану дороги і вибрані ділянки виконання робіт з поточного дрібного і капітального ремонтів. Розроблені калькуляції трудових витрат і приведені розрахунки мате-ріалів і дорожньої техніки по зимовому утриманню, ямковому ремонті, капітальному ремонті. Представлені вимоги з охорони праці і методи організації робіт. Приділяли увагу питанням забезпечення якісної роботи і охороні навколишнього середовища.Документ Технологія та організація ремонту і експлуатаційного утримання автомобільної дороги Т-21-03 Харків – Золочів – КПП “Олександрівка”(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Колінов, Дмитро ОлександровичОб’єкт – процес підвищення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Харків – Золочів – КПП «Олександрівка» на ділянці км 27+733 – км 62+976. Мета кваліфікаційної роботи – розробка технології й заходів з організації робіт з ремонту і утримання ділянок автомобільної дороги Харків – Золочів – КПП «Олександрівка» на ділянці км 27+733 – км 62+976. У пояснювальній записці виконана оцінка транспортно-експлуатаційної якості автомобільної дороги й обрані ділянки проведення робіт. Приведено розробки по технології робіт з зимового утримання і ремонтів. В роботі передбачено влаштування тонкошарового покриття дорожнього одягу з литої емульсійно-мінеральної суміші. Для влаштування асфальтобетонного покриття запропонований асфальтоукладач VОGELE SUPER 1800. Представлено вимоги по охороні праці. Приділена увага питанням забезпечення якості робіт і охорони навколишнього середовища.Документ Технологія та організація виконання робіт з реконструкції земляного полотна автомобільної дороги М19 на ділянці км 85+000 - км 99+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Боровський, Микита АндрійовичУ проєкті розроблений дорожньо-кліматичний графік з розрахунком весняного й осіннього бездоріжжя, визначені можливі терміни роботи з кліматичних і директивних умов. Розглянуто питання технології й організації провадження робіт по будівництву водопропускних дорожніх труб і зведенню земляного полотна. При визначенні оптимального варіанта МДЗ по зведенню земляного полотна в проекті розглянуто чотири варіанта із призначенням як ведучі машини самохідних скреперів і екскаваторів, що працюють у комплексі з автомобілями самоскидами. Складено калькуляції трудових витрат всіх робочих процесів по зведенню земляного полотна. Вирішено питання контролю якості робіт, охорони праці і навколишнього середовища.Документ Поліпшення транспортно – експлуатаційного стану мережі автомобільних доріг Монголії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Оргодол, БаярбілегВ роботі розглянуті питання технології та організації виконання робіт з будівництва земляного полотна, та укріплення відкосів при реконструкції ділянки автомобільних доріг у Монголії. Проведено аналіз методів та матеріалів для поліпшення властивостей ґрунту земляного полотна. На основі аналізу та економіко-математичних розрахунків обрано стабілізуючі домішки для поліпшення властивостей ґрунту земляного полотна. Описано заходи щодо контролю якості виконання робіт, охорони праці та навколишнього середовища.Документ Технологія та організація робіт з будівництва ділянки автомобільної дороги ІІІ категорії «Під’їзд до населенного пункту Лісове» довжиною 13,7 км в Кіровоградській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Самко, Олександр ІгоровичПід час виконання кваліфікаційної роботи було проаналізовано кліматичні умови району будівницва, побудовано дорожньо-кліматичний графік. Розраховані загальні об'єми земляних робіт для будівництва земляного полотна. Розраховані обсяги робіт і потреба матеріалів, визначені мінімальні змінні темпи будівництва. Розроблені калькуляції на кожен вид будівельних робіт. Запроєктовані технологічні схеми по влаштуванню земляного полотна з транспортуванням ґрунту з кар’єру в насип, а також на влаштування шарів дорожнього одягу з ґрунту укріпленого цементом, рядового щебню, чорного щебню. наведені вимоги по контролю якості робіт.Документ Технологія та організація виконання робіт з будівництва автомобільної дороги IV категорії (під’їзд до населенного пункту Лесівка) довжиною 15,7 км в Івано-Франківській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Кузнєцов, Дмитро ВладиславовичВ роботі проаналізовано кліматичні умови, побудовано дорожньо-кліматичний графік. Розроблено відомість балансу земляних мас та загальні об’єми земляних робіт. Розраховані обсяги робіт і потреба матеріалів, визначені мінімальні змінні темпи будівництва. Розроблені калькуляції на кожен вид будівельних робіт. Запроектовані технологічні операції по влаштуванню земляного полотна з транспортуванням ґрунту з виїмки в насип, з кар’єру в насип, а також на влаштування шарів дорожнього одягу з ґрунту укріпленим цементом, щебенево-піщаної суміші, асфальтобетону крупнозернистого щільного і дрібнозернистого щільного.Документ Технологія будівництва автомобільної дороги «Під’їзд до с. Гнатенки» IV категорії довжиною 8,8 км в Полтавській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Федоров, Сергій ВолодимировичПід час виконання кваліфікаційної роботи було проаналізовано кліматичні умови, побудовано дорожньо-кліматичний графік з початком та закінченням строків виконання будівництва протягом 1 року. Розраховані обсяги робіт і потреба матеріалів, визначені мінімальні змінні темпи будівництва. Розроблені калькуляції на кожен вид будівельних робіт, а також виконано техніко-економічне порівняння двох варіантів будівництва шару основи дорожнього одягу з чорного щебеню. Також, в роботі наведені вимоги по контролю якості робіт по виконанню робіт влаштуванню земляного полотна і шарів дорожнього одягу.Документ Будівництво ділянки автомобільної дороги IV категорії «Під’їзд до населенного пункту Червона Дніпровка» довжиною 16,3 км в Дніпропетровській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Антонян, Богдан КареновичВ роботі проаналізовано кліматичні умови, побудовано дорожньо-кліматичний графік. Розроблено відомість балансу земляних мас та загальні об’єми земляних робіт. Розраховані обсяги робіт і потреба матеріалів, визначені мінімальні змінні темпи будівництва. Розроблені калькуляції на кожен вид будівельних робіт. Запроектовані технологічні операції по влаштуванню земляного полотна з транспортуванням ґрунту з виїмки в насип, з кар’єру в насип, а також на влаштування шарів дорожнього одягу з ґрунту укріпленим цементом, щебенево-піщаної суміші, асфальтобетону крупнозернистого щільного і дрібнозернистого щільного.Документ Технологія капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О0518 Добропілля-Кам’янка на ділянці км 27+000 - км 33+500(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Постніков, Ігор СергійовичПід час виконання дипломного проекту було проаналізовано кліматичні умови, побудовано дорожньо-кліматичний графік з початком та закінченням строків виконання будівництва протягом одного року дорожнього одягу. Розраховані обсяги робіт і потреба матеріалів, визначені мінімальні змінні темпи будівництва. Розроблені калькуляції на кожен вид будівельних робіт. Запроектовані технологічні операції, по влаштуванню шарів з щебенево-піщаної суміші, та двух шарів дрібнозернистого асфальтобетону.Документ Технологія виконання робіт з будівництва ділянки автомобільної дороги ІІІ категорії «Під’їзд до населеного пункту Тамарине» довжиною 10,7 км в Херсонській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Которін, Микита АндрійовичПід час виконання дипломного проєкту було проаналізовано кліматичні умови, побудовано дорожньо-кліматичний графік з початком та закінченням строків виконання будівництва протягом 2 років земляного полотна та дорожнього одягу. Розраховані обсяги робіт і потреба матеріалів, визначені мінімальні змінні темпи будівництва. Розроблені калькуляції на кожен вид будівельних робіт. Запроектовані технологічні операції по влаштуванню земляного полотна з транспортуванням ґрунту з виїмки в насип, по влаштуванню шарів з піску середньозернистого, щебеню, щебеню, просоченого бітумом та дрібнозернистого асфальтобетону.