Бакалаврські роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3722

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 74
  • Документ
    Розробка технології будівництва автомобільної дороги «Під’їзд до с. Залізничне» у Одеській області
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-06-20) Соколов, Кирило Іванович
    У проекті розроблений дорожньо-кліматичний графік з розрахунком весняного й осіннього бездоріжжя, визначені можливі терміни роботи з кліматичних і директивних умов. Розглянуто питання технології й організації провадження робіт по будівництву водопропускних дорожніх труб і зведенню земляного полотна. Також розроблена технологія влаштування шару дорожнього одягу з чорного щебеню методом заклинювання, а також шару з асфальтобетону.
  • Документ
    Дослідження кліматичних умов снігозахисту автомобільних доріг сніговими траншеями у Харківській області
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Покуса, Ярослав Петрович
    В кваліфікаційній роботі наведені способи тимчасового снігозахисту, описані переваги та недоліки снігозатримувальних споруд, проаналізовані умови встановлення тимчасових засобів снігозахисту, визначені дані щодо висоти снігового покриву в Харківській області, проаналізована кількість хуртовин, та на основі цього розроблені рекомендації що до застосування тимчасових снігозахисних споруд на території Харківської області.
  • Документ
    Технологія будівництва автомобільної дороги «В'язове-Сарнавщина» IV категорії довжиною 14,4 км в Сумській області
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Зікратий, Руслан Юрійович
    В роботі проаналізовано кліматичні умови Сумської області, побудовано дорожньо-кліматичний графік. Розраховані загальні об’єми земляних робіт. Розраховані обсяги робіт і потреба матеріалів, визначені мінімальні змінні темпи будівництва. Розроблені калькуляції на кожен вид будівельних робіт. Запроєктовані технологічні операції по влаштуванню земляного полотна з транспортуванням ґрунту з виїмки в насип, з кар’єру в насип, а також на влаштування шарів дорожнього одягу з відсіву, щебеню фр. 40-70 мм, чорного щебеню фр. 20-40 мм, одиничної поверхневої обробки.
  • Документ
    Технологія та організація експлуатаційних заходів на ділянці км. 50+000 ÷ км. 70+000 автомобільної дороги Харків – Охтирка в Харківській області.
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Коваленко, Богдан Рустамович
    В проєкті виконаний аналіз природно-кліматичних умов району експлуатації; аналіз експлуатаційного стану ділянки автомобільної дороги; обґрунтування видів та розрахунок об'ємів робіт; експлуатаційне утримання ділянки автомобільної дороги; розроблені технології виконання ямкового, поточного та капітального ремонтів, а також технологічні схеми для всіх видів робіт; охорона праці та навколишнього середовища.
  • Документ
    Технологія та організація експлуатаційних заходів на ділянці км. 94+000 ÷ км. 114+000 автомобільної дороги Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Комісаренко, Ілля Миколайович
    В проєкті виконаний аналіз природно-кліматичних умов району експлуатації; аналіз експлуатаційного стану ділянки автомобільної дороги; обґрунтування видів та розрахунок об'ємів робіт; експлуатаційне утримання ділянки автомобільної дороги; розроблені технології виконання ямкового та капітального ремонтів, а також технологічні схеми для всіх видів робіт; контроль якості виконання робіт; охорона праці та навколишнього середовища.
  • Документ
    Підвищення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Харків – Золочів – КПП «Олександрівка» на ділянці км 27+733 – км 62+976
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Штангей, Максим Андрійович
    У кваліфікаційній роботі виконана оцінка транспортно-експлуатаційної якості автомобільної дороги й обрані ділянки проведення робіт. Приведено розробки по технології робіт з зимового утримання, поточного дрібного, поточного середнього і капітального ремонтів. Для поточного дрібного ремонту запропоновано використання відфрезерованої асфальтобетонної суміші. На ділянках поточного середнього ремонту в проекті передбачено влаштування тонкошарового покриття дорожнього одягу з литої емульсійно-мінеральної суміші. У проекті для влаштування асфальтобетонного покриття запропонований асфальтоукладач VОGELE SUPER 1800.
  • Документ
    Технологія весняного, літнього та осіннього експлуатаційного утримання автомобільної дороги Т0613 Коростень - Кожухівка
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Волківський, Богдан Віталійович
    В роботі проаналізовані умови експлуатації дороги, виконана оцінка експлуатаційного стану автомобільної дороги та обрані ділянки проведення робіт. Визначено та розраховано обсяги необхідних для функціонування робіт. Розроблено технології виконання робіт з весняного, літнього і осіннього експлуатаційного утримання дороги. Приділена увага питанням забезпечення якості робіт.
  • Документ
    Застосування укрупнених показників при визначенні вартості дорожніх робіт за допомогою програми «Будівельні технології: Кошторис 8»
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Котенко, Антон Денисович
    Роботу присвячено вирішенню проблеми застосування укрупнених показників при визначенні вартості дорожніх робіт з використанням програмного забезпечення «Будівельні технології: Кошторис 8». В ході вирішення проблеми було: визначено основні принципи розрахунку вартості дорожніх робіт та послуг; досліджено існуючі підходи до автоматизації визначення вартості будівельних робіт. В подальшому за допомогою програми «Будівельні технології: Кошторис 8» було: визначено основні нормативні документи для визначення кошторисної вартості дорожніх робіт та послуг; сформовано локальні кошториси, визначено необхідні додаткові витрати, розроблено відомість обсягів робіт з капітального ремонту автомобільної дороги за міжнародним класифікатором CESМM4; визначено укрупнені показники вартості капітального ремонту шляхом складання договірної ціни; визначено вартість виконаних дорожніх робіт шляхом складання акту виконаних робіт за звітні періоди. В результаті проведеного дослідження запропоновано методичні вказівки щодо розрахунку вартості дорожніх робіт та послуг за методом укрупнених показників вартості в програми «Будівельні технології: Кошторис 8».
  • Документ
    Технологія виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги Київ-Знам’янка на ділянці КМ 14+740 – КМ 21+620
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Сириця, Владислав Олегович
    При виконанні кваліфікаційної роботи бакалавра було проаналізовано кліматичні умови, побудовано дорожньо-кліматичний графік з початком та закінченням строків виконання капітального ремонту протягом 1 року водоперепускної труби та шарів дорожнього одягу. Розраховано загальні об'єми робіт з капітального ремонту ділянки автомобільної дороги. Розраховано обсяги робіт з капітального ремонту труби та шарів дорожнього одягу і потреба матеріалів, визначені мінімальні змінні темпи будівництва. Розроблені калькуляції на кожен вид ремонтно-будівельних робіт, а також виконано техніко-економічне порівняння двох варіантів для ремонту всіх шарів дорожнього одягу. Також в роботі представлені вимоги по контролю якості робіт.
  • Документ
    Підвищення якісних характеристик цементоґрунту при будівництві автомобільних доріг місцевого значення Харківської області
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Костирко, Олег Юрійович
    В процесі виконання дипломної роботи були детально розглянуті: кліматичні умови району будівництва; стан проблеми щодо будівництва дорожнього одягу з ґрунтів, зміцнених цементом; влив марки в’яжучого на міцність цементоґрунту; запропонована технологія та організація робіт з будівництва земляного полотна; детально викладена технологія та організація робіт з будівництва дорожнього одягу. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – розробка технології влаштування шару основи з цементоґрунту з підвищенням якісних характеристик цементоґрунту шляхом оптимізації перемішування компонентів суміші при будівництві автомобільної дороги від с. Калинівка до дороги с. Красне – с.м.т. Кегичівка.
  • Документ
    Підвищення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Дніпропетровськ – Миколаїв на ділянці км 235+000 – км 263+00
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Колосовський, Володимир Андрійович
    В пояснювальній записці виконана оцінка транспортно-експлуатаційної якості автомобільної дороги. Проаналізовані показники експлуатаційного стану дороги і вибрані ділянки виконання робіт з поточного дрібного і капітального ремонтів. Розроблені калькуляції трудових витрат і приведені розрахунки мате-ріалів і дорожньої техніки по зимовому утриманню, ямковому ремонті, капітальному ремонті. Представлені вимоги з охорони праці і методи організації робіт. Приділяли увагу питанням забезпечення якісної роботи і охороні навколишнього середовища.
  • Документ
    Технологія та організація ремонту і експлуатаційного утримання автомобільної дороги Т-21-03 Харків – Золочів – КПП “Олександрівка”
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Колінов, Дмитро Олександрович
    Об’єкт – процес підвищення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Харків – Золочів – КПП «Олександрівка» на ділянці км 27+733 – км 62+976. Мета кваліфікаційної роботи – розробка технології й заходів з організації робіт з ремонту і утримання ділянок автомобільної дороги Харків – Золочів – КПП «Олександрівка» на ділянці км 27+733 – км 62+976. У пояснювальній записці виконана оцінка транспортно-експлуатаційної якості автомобільної дороги й обрані ділянки проведення робіт. Приведено розробки по технології робіт з зимового утримання і ремонтів. В роботі передбачено влаштування тонкошарового покриття дорожнього одягу з литої емульсійно-мінеральної суміші. Для влаштування асфальтобетонного покриття запропонований асфальтоукладач VОGELE SUPER 1800. Представлено вимоги по охороні праці. Приділена увага питанням забезпечення якості робіт і охорони навколишнього середовища.
  • Документ
    Технологія та організація виконання робіт з реконструкції земляного полотна автомобільної дороги М19 на ділянці км 85+000 - км 99+000
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Боровський, Микита Андрійович
    У проєкті розроблений дорожньо-кліматичний графік з розрахунком весняного й осіннього бездоріжжя, визначені можливі терміни роботи з кліматичних і директивних умов. Розглянуто питання технології й організації провадження робіт по будівництву водопропускних дорожніх труб і зведенню земляного полотна. При визначенні оптимального варіанта МДЗ по зведенню земляного полотна в проекті розглянуто чотири варіанта із призначенням як ведучі машини самохідних скреперів і екскаваторів, що працюють у комплексі з автомобілями самоскидами. Складено калькуляції трудових витрат всіх робочих процесів по зведенню земляного полотна. Вирішено питання контролю якості робіт, охорони праці і навколишнього середовища.
  • Документ
    Поліпшення транспортно – експлуатаційного стану мережі автомобільних доріг Монголії
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Оргодол, Баярбілег
    В роботі розглянуті питання технології та організації виконання робіт з будівництва земляного полотна, та укріплення відкосів при реконструкції ділянки автомобільних доріг у Монголії. Проведено аналіз методів та матеріалів для поліпшення властивостей ґрунту земляного полотна. На основі аналізу та економіко-математичних розрахунків обрано стабілізуючі домішки для поліпшення властивостей ґрунту земляного полотна. Описано заходи щодо контролю якості виконання робіт, охорони праці та навколишнього середовища.
  • Документ
    Технологія та організація робіт з будівництва ділянки автомобільної дороги ІІІ категорії «Під’їзд до населенного пункту Лісове» довжиною 13,7 км в Кіровоградській області
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Самко, Олександр Ігорович
    Під час виконання кваліфікаційної роботи було проаналізовано кліматичні умови району будівницва, побудовано дорожньо-кліматичний графік. Розраховані загальні об'єми земляних робіт для будівництва земляного полотна. Розраховані обсяги робіт і потреба матеріалів, визначені мінімальні змінні темпи будівництва. Розроблені калькуляції на кожен вид будівельних робіт. Запроєктовані технологічні схеми по влаштуванню земляного полотна з транспортуванням ґрунту з кар’єру в насип, а також на влаштування шарів дорожнього одягу з ґрунту укріпленого цементом, рядового щебню, чорного щебню. наведені вимоги по контролю якості робіт.
  • Документ
    Технологія та організація виконання робіт з будівництва автомобільної дороги IV категорії (під’їзд до населенного пункту Лесівка) довжиною 15,7 км в Івано-Франківській області
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Кузнєцов, Дмитро Владиславович
    В роботі проаналізовано кліматичні умови, побудовано дорожньо-кліматичний графік. Розроблено відомість балансу земляних мас та загальні об’єми земляних робіт. Розраховані обсяги робіт і потреба матеріалів, визначені мінімальні змінні темпи будівництва. Розроблені калькуляції на кожен вид будівельних робіт. Запроектовані технологічні операції по влаштуванню земляного полотна з транспортуванням ґрунту з виїмки в насип, з кар’єру в насип, а також на влаштування шарів дорожнього одягу з ґрунту укріпленим цементом, щебенево-піщаної суміші, асфальтобетону крупнозернистого щільного і дрібнозернистого щільного.
  • Документ
    Технологія будівництва автомобільної дороги «Під’їзд до с. Гнатенки» IV категорії довжиною 8,8 км в Полтавській області
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Федоров, Сергій Володимирович
    Під час виконання кваліфікаційної роботи було проаналізовано кліматичні умови, побудовано дорожньо-кліматичний графік з початком та закінченням строків виконання будівництва протягом 1 року. Розраховані обсяги робіт і потреба матеріалів, визначені мінімальні змінні темпи будівництва. Розроблені калькуляції на кожен вид будівельних робіт, а також виконано техніко-економічне порівняння двох варіантів будівництва шару основи дорожнього одягу з чорного щебеню. Також, в роботі наведені вимоги по контролю якості робіт по виконанню робіт влаштуванню земляного полотна і шарів дорожнього одягу.
  • Документ
    Будівництво ділянки автомобільної дороги IV категорії «Під’їзд до населенного пункту Червона Дніпровка» довжиною 16,3 км в Дніпропетровській області
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Антонян, Богдан Каренович
    В роботі проаналізовано кліматичні умови, побудовано дорожньо-кліматичний графік. Розроблено відомість балансу земляних мас та загальні об’єми земляних робіт. Розраховані обсяги робіт і потреба матеріалів, визначені мінімальні змінні темпи будівництва. Розроблені калькуляції на кожен вид будівельних робіт. Запроектовані технологічні операції по влаштуванню земляного полотна з транспортуванням ґрунту з виїмки в насип, з кар’єру в насип, а також на влаштування шарів дорожнього одягу з ґрунту укріпленим цементом, щебенево-піщаної суміші, асфальтобетону крупнозернистого щільного і дрібнозернистого щільного.
  • Документ
    Технологія капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О0518 Добропілля-Кам’янка на ділянці км 27+000 - км 33+500
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Постніков, Ігор Сергійович
    Під час виконання дипломного проекту було проаналізовано кліматичні умови, побудовано дорожньо-кліматичний графік з початком та закінченням строків виконання будівництва протягом одного року дорожнього одягу. Розраховані обсяги робіт і потреба матеріалів, визначені мінімальні змінні темпи будівництва. Розроблені калькуляції на кожен вид будівельних робіт. Запроектовані технологічні операції, по влаштуванню шарів з щебенево-піщаної суміші, та двух шарів дрібнозернистого асфальтобетону.
  • Документ
    Технологія виконання робіт з будівництва ділянки автомобільної дороги ІІІ категорії «Під’їзд до населеного пункту Тамарине» довжиною 10,7 км в Херсонській області
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Которін, Микита Андрійович
    Під час виконання дипломного проєкту було проаналізовано кліматичні умови, побудовано дорожньо-кліматичний графік з початком та закінченням строків виконання будівництва протягом 2 років земляного полотна та дорожнього одягу. Розраховані обсяги робіт і потреба матеріалів, визначені мінімальні змінні темпи будівництва. Розроблені калькуляції на кожен вид будівельних робіт. Запроектовані технологічні операції по влаштуванню земляного полотна з транспортуванням ґрунту з виїмки в насип, по влаштуванню шарів з піску середньозернистого, щебеню, щебеню, просоченого бітумом та дрібнозернистого асфальтобетону.