Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3722
Переглянути
Нові надходження
Тип документа: Документ , Обґрунтування та розробка заходів по підвищенню транспортно – експлуатаційного стану автомобільної дороги Київ – Суми – Юнаківка на ділянці км 282 – км 307. Частина 2. Розробка заходів з покращення експлуатаційного стану дороги(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Садковий, Юрій ОлексійовичОб'єктом дослідження є оптимізація розподілу ресурсів на утримання та ремонт ділянки автомобільної дороги “Київ – Суми - Юнаківка”. Мета роботи – розробка технології та організація робіт з експлуатації ділянки дороги “ Київ – Суми - Юнаківка”. В кваліфікаційній роботі виконане обґрунтування видів експлуатаційних заходів та розрахунок об’ємів робіт, літнє, осіннє та зимове утримання дороги, зимове утримання дороги, технологія та організація аварійних робіт на дорожньому одязі, технологія та організація поточного ремонту дорожнього покриття, технологія та організація капітального ремонту дорожнього покриття, охорона праці при ремонті та утриманню автомобільної дороги, охорона довкілля при ремонті та утриманні автомобільних доріг, аналіз прийнятих науково – технічних рішень в роботі.Тип документа: Документ , Обґрунтування та розробка заходів по підвищенню транспортно – експлуатаційного стану автомобільної дороги Київ – Суми – Юнаківка на ділянці км 282 – км 307. Частина 1. Оцінка експлуатаційного стану дороги(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Віжулін, Денис ВладиславовичМета роботи – розгляд впливу різних факторів на відносну кількість ДТП та на пропускну здатність дороги, розробка технології та організація робіт з експлуатації ділянки дороги “ Київ – Суми - Юнаківка”.В роботі були розроблені питання: аналіз природно-кліматичних умов району експлуатації, вплив поздовжнього ухилу, вплив радіусів кривих в плані, вплив ширини проїзної, вплив габаритів споруджень, вплив рівності, вплив зчеплення шин з поверхнею дороги, вплив відстані видимості на транспортно – експлуатаційний стан дороги, експлуатаційний стан дороги, оцінка експлуатаційного стану дороги, оцінка транспортно-експлуатаційного стану дороги за коефіцієнтом забезпечення розрахункової швидкості, оцінка пропускної здатності дороги, оцінка безпеки руху.Тип документа: Документ , Технологія та організація ремонту та утримання мережі автомобільних доріг територіального значення Богодухівського району Харківської області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Скриннік, Сергій ВолодимировичМетою кваліфікаційної роботи є розробка питань технології і організації робіт з експлуатаційного утримання, середнього і капітального ремонтів мережі автомобільних доріг територіального значення підпорядкування Богодухівського району Харківської області.Тип документа: Документ , Технологія та організація ремонту і утримання автомобільної дороги Золочів – Максимівка км 0+000 – км 33+394(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Плахотний, Дмитро ОлеговичМетою кваліфікаційної роботи є підвищення транспортно-експлуатаційного стану дороги засобами дорожньо-експлуатаційної служби. До основних заходів, запропонованих в дипломному проекті, відносяться: виконання аварійного і поточного ремонтів покриття, нанесення розмітки, ремонт бар’єрних огороджень, відновлення засобів організації та безпеки дорожнього руху. За рахунок виконання запропонованих заходів очікується покращення умов руху на мережі доріг, і, як наслідок, зменшення втрат на транспорт та зменшення аварійності.Тип документа: Документ , Технологія та організація ремонту і утримання мережі доріг місцевого значення Валківського району Харківської області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Кравченко, Григорій ВікторовичМетою кваліфікаційної роботи є підвищення безпеки руху на мережі доріг засобами дорожньо-експлуатаційної служби. До основних заходів, запропонованих в дипломному проекті, відносяться: виконання аварійного і поточного ремонтів покриття, нанесення розмітки, ремонт бар’єрних огороджень, відновлення засобів організації та безпеки дорожнього руху. За рахунок виконання запропонованих заходів очікується покращення умов руху на мережі доріг, і, як наслідок, зменшення втрат на транспорт та зменшення аварійності. Ефективність запропонованих заходів підтверджується результатами розрахунку коефіцієнтів аварійності до та після виконання робіт.Тип документа: Документ , Технологія та організація ремонту і утримання автомобільної дороги Т1705 на ділянці Охтирка – Велика Писарівка у Сумській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Деркачевський, Дмитро ЕдуардовичМетою кваліфікаційної роботи є розробка технології та організації ремонту та утримання ділянки автомобільної дороги. У кваліфікаційній роботі були розроблені питання : – аналізу природно-кліматичних умов району експлуатації; – аналізу експлуатаційного стану ділянки автомобільної дороги; – обґрунтування видів та розрахунок об'ємів робіт; – експлуатаційного утримання ділянки автомобільної дороги; – негативного впливу тріщиноутворення на транспортно-експлуатаційний стан дороги; – технології та організації виконання робіт з поточного, капітального ремонтів автомобільної дороги та аварійних робіт; – контролю якості виконання робіт; – охорони праці та навколишнього середовища.Тип документа: Документ , Технологія та організація робіт з експлуатації автомобільної дороги Т-21-22 Ізюм – Барвінкове на ділянці км 1+000 – км 22+797(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Бова, Костянтин ОлександровичМетою виконання кваліфікаційної роботи є підвищення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги, розробка технології та організації ремонту та утримання ділянки дороги, що розглядається. У проекті були розроблені питання : - аналізу природно кліматичних умов району; - аналізу експлуатаційного стану автомобільної дороги Т-21-22 на наступній ділянці: км 1+000 – 22+797; - обґрунтування видів та розрахунок об'ємів робіт; - технології та організації виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги та усунення ямковості; - експлуатаційного утримання ділянки автомобільної дороги; - контроль якості виконання робіт; - охорона праці та навколишнього середовища під час виконання робіт, запланованих на ділянці.Тип документа: Документ , Технологія та організація робіт з експлуатаційного утримання та ремонту автомобільної дороги H-44 на ділянці від м. Путівль до м. Ворожба(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Бай, Дмитро СергійовичМетою виконання кваліфікаційної роботи є підвищення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги, розробка технології та організації ремонту та утримання ділянки дороги, що розглядається. У проекті були розроблені питання : - аналізу природно кліматичних умов району розташування до-роги Р-44; - аналізу експлуатаційного стану автомобільної дороги на наступній ділянці: км 43+00 – 84+000; - обґрунтування видів та розрахунок об'ємів робіт; - технології та організації виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги та усунення ямковості; - експлуатаційного утримання ділянки автомобільної дороги; - контроль якості виконання робіт; - охорона праці та навколишнього середовища під час виконання робіт, запланованих на ділянціТип документа: Документ , Технологія та організація робіт з ліквідації пошкоджень, що з'явилися в результаті військових дій на автомобільній дорозі обласного значення О-210724 Приколотне – Великий Бурлук – Дворiчна(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Власенко, МикитаВ кваліфікаційній роботі виконаний аналіз існуючих методів оцінки рівності дорожніх покриттів, розглянуті переваги і недоліки різних методів і обладнання різних класів. Аналіз закордонного досвіду оцінки рівності до-ріг дозволяє зробити висновок, що для доріг місцевого значення потрібен особливий підхід щодо оцінки рівності доріг. Показано, що аналіз рівності з малим кроком у 5,10 та 20 метрів дозволяє визначити найбільш проблемні ділянки, які потребують ремонту у першу чергу. Особливо актуально це для ділянок, які отримали чисельні пошкодження в результаті бойових дій. В роботі виконаний аналіз рівності ділянки дороги Приколотне – Великий Бурлук – Дворічна за показником IRI з різним кроком усереднення: 10,100 та 1000 метрів. В результаті аналізу встановлено, що оцінка з кроком 100 та 1000 метрів не дозволяє виявити найбільш проблемні ділянки дороги. На основі оцінки стану дороги розроблені ремонтні заходи. Розраховані необхідні ресурси для виконання ремонтних робіт.Тип документа: Документ , Реконструкція ділянки кар'єрної автомобільної дороги довжиною 8,290 км(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Валенко, Владислав ОлександровичУ кваліфікаційній роботі розглянуто комплекс технічних та організаційних заходів, спрямованих на реконструкцію елементів кар’єрної автомобільної дороги. Зокрема, було розроблено методичні підходи до визначення строків та обсягів виконання робіт, що дало змогу сформувати чіткий календарно-ресурсний план реалізації проєкту. Особливу увагу приділено розробці технології проведення реконструкції водоперепускних труб, яка включає вибір відповідних конструкцій, мето-дів демонтажу існуючих елементів та монтажу нових, а також передбачає до-тримання нормативних вимог і екологічних стандартів. У роботі детально опрацьовано технологію та організацію робіт із реконструкції земляного полотна, включаючи зміцнення основи, заходи з покращення дренажу та забезпечення стійкості схилів. Розглянуто сучасні методи відновлення та посилення дорожнього одягу із врахуванням інтенсивності потоку великовагових автосамоскидів, кліматичних умов та технічних можливостей. Окремим розділом роботи є система контролю якості виконання робіт, яка базується на використанні сучасних методів контролю якості матеріалів, дотримання технологічних параметрів та нормативних вимог на всіх етапах реконструкції.Тип документа: Документ , Технологія та організація виконання робіт з капітального ремонту ділянки автомобільної дороги Н-01 Київ – Знам'янка км 52+935 – км 65+900 в Київській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Тарасюк, Наталія АнатоліївнаВ роботі проведено аналіз кліматичних умов району будівництва, складено дорожньо-кліматичний графік із визначенням початку та завершення будівельних робіт. Визначено обсяги робіт і потребу в будівельних матеріалах, а також розраховано мінімально допустимі темпи будівництва. До кожного виду робіт розроблено відповідні калькуляції, виконано техніко-економічне обґрунтування та порівняння двох варіантів машинно-дорожніх загонів. Запроектовані технологічні операції шарів дорожнього одягу з органо–мінеральної суміші, асфальтобетону крупнозернистого щільного і щебенево-мастикового.Тип документа: Документ , Технологія та організація виконання робіт з експлуатаційного утримання ділянки автомобільної дороги Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта км 299+491 – 319+000 в Запорізькій області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Іванченко, Сергій ВікторовичПід час виконання кваліфікаційної роботи було проаналізовано та виконано: – аналіз природно-кліматичних умов експлуатації; – аналіз експлуатаційного стану ділянки автомобільної дороги; – обґрунтовано види та розрахунок об'ємів робіт; – розроблені заходи з експлуатаційного утримання ділянки автомобільної дороги; – розроблені технології та організація виконання робіт з поточного та капітального ремонту автомобільної дороги; –розроблено контроль якості виконання робіт.Тип документа: Документ , Обґрунтування та розробка заходів з підвищення експлуатаційного стану автомобільної дороги Мерефа – Лозова − Павлоград на ділянці км 155+000 – км 168+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Голубцова, Юлія ЛеонідівнаВ роботі проведена оцінка експлуатаційного стану автомобільної дороги та обрані ділянки провадження робіт. Приведено розробки за технологією робіт з зимового утримання, ямкового, поточного і капітального ремонтів.Тип документа: Документ , Будівництво ділянки автомобільної дороги IV категорії Лук’янівка - Кринички довжиною 18 км в Миколаївській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Гочарова, Дарина Вадимівна.Під час виконання кваліфікаційної роботи було проаналізовано кліматичні умови, побудовано дорожньо-кліматичний графік з початком та закінченням строків виконання будівництва протягом 1 року. Розраховані обсяги робіт і потреба матеріалів, визначені мінімальні змінні темпи будівництва. Розроблені калькуляції на кожен вид будівельних робіт, а також виконано техніко-економічне порівняння двох варіантів будівництва шару основи дорожнього одягу з чорного щебеню. Також, в роботі наведені вимоги по контролю якості робіт по виконанню робіт влаштуванню земляного полотна і шарів дорожнього одягуТип документа: Документ , Технологія та організація робіт з експлуатаційного утримання і ремонту автомобільної дороги Рівне – Здолбунів – Мізоч – Дубно на ділянці км 17+000 ‒ км 27+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Скиба, Віталій ВолодимировичВ роботі наведена об’єктивна оцінка транспортно-експлуатаційного стану ділянки автомобільної дороги за показниками експлуатаційної якості. Запропоновані заходи спрямовані на підвищення транспортно-експлуатаційного стану ділянки дороги. Обґрунтовано система заходів щодо експлуатаційного утримання і ремонтних робіт, визначені об'єми робіт з ремонтів. Розроблені технології робіт з весняного, літнього, осіннього та зимового утримання дороги, ліквідації вибоїн та тріщин на дорожньому покритті та поточного і капітального ремонтів.Тип документа: Документ , Підвищення експлуатаційного стану автомобільної дороги Суми – Полтава– Олександрія на ділянці км 244+655 – км 255+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Подтикан, Андрій МиколайовичВ роботі проведена оцінка експлуатаційного стану автомобільної дороги та обрані ділянки провадження робіт. Приведено розробки за технологією робіт з зимового утримання, ямко-вого, поточного і капітального ремонтів.Тип документа: Документ , Технологія виконання робіт з будівництва автомобільної дороги довжиною 13 км в Херсонській області. Частина 2. Будівництво дорожнього одягу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Ус, Єгор АндрійовичВ роботі розглянуті: кліматичні умови району будівництва, визначення параметрів спеціалізованих потоків. Запропонована технологія та організація робіт з будівництва дорожнього одягу. Сформовані питання контролю якості виконання будівельних робіт, охорони праці, охорони навколишнього середовища.Тип документа: Документ , Технологія і організація робіт з реконструкції автомобільної дороги Суми – Юнаківка на ділянці км 236 + 700 – км 239 + 800 у Сумській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Сізіков, Олександр МиколайовичВ роботі виконаний аналіз природно-кліматичних визначення обсягів та темпів виконання робіт; технологія будівництва водопропускної труби; технологія реконструкції земляного полотна; проектування конструкції дорожнього одягу; технологія і організація робіт з реконструкції дорожнього одягу; організація виконання дорожньо ‒ будівельних робіт; охорона праці та захисту довкілля; оцінка прийнятих у проекті інженерно-технічних рішеньТип документа: Документ , Підвищення експлуатаційного стану покриття автомобільної дороги Київ – Харків – Довжанський на ділянці км 434+000 – км 448+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Ситнік, Владислав СергійовичВ роботі проведена оцінка експлуатаційного стану автомобільної дороги та обрані ділянки провадження робіт. Приведено розробки за технологією робіт з зимового утримання, ямкового і капітального ремонтів.Тип документа: Документ , Технологія капітального ремонту ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення О0535 Слов’янськ – Майдан км 21+900 – км 28+500 в Донецькій області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Неупокоєва, Марія РусланівнаПід час виконання кваліфікаційної роботи було проаналізовано кліматичні умови, побудовано дорожньо-кліматичний графік, визначено початок та закінчення строків виконання ремонтно-будівельних робіт протягом року для дорожнього одягу. Розраховано обсяги робіт та потреба матеріалів, визначені мінімальні змінні темпи будівництва. Розроблено технологію на кожен вид будівельних робіт, а також виконано техніко-економічне порівняння двох варіантів будівництва шару покриття дорожнього одягу з дрібнозернистого асфальтобетону. Також в роботі наведені вимоги по контролю якості робіт з влаштування шарів дорожнього одягу.