Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3722
Переглянути
Нові надходження
Документ Підвищення експлуатаційного стану покриття автомобільної дороги Київ – Харків – Довжанський на ділянці км 434+000 – км 448+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Ситнік, Владислав СергійовичВ роботі проведена оцінка експлуатаційного стану автомобільної дороги та обрані ділянки провадження робіт. Приведено розробки за технологією робіт з зимового утримання, ямкового і капітального ремонтів.Документ Технологія капітального ремонту ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення О0535 Слов’янськ – Майдан км 21+900 – км 28+500 в Донецькій області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Неупокоєва, Марія РусланівнаПід час виконання кваліфікаційної роботи було проаналізовано кліматичні умови, побудовано дорожньо-кліматичний графік, визначено початок та закінчення строків виконання ремонтно-будівельних робіт протягом року для дорожнього одягу. Розраховано обсяги робіт та потреба матеріалів, визначені мінімальні змінні темпи будівництва. Розроблено технологію на кожен вид будівельних робіт, а також виконано техніко-економічне порівняння двох варіантів будівництва шару покриття дорожнього одягу з дрібнозернистого асфальтобетону. Також в роботі наведені вимоги по контролю якості робіт з влаштування шарів дорожнього одягу.Документ Технологія виконання робіт з будівництва автомобільної дороги IV категорії Бояни – Рингач довжиною 10 км 400 м в Чернівецькій області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Пятаха, Павло СергійовичНа етапі виконання кваліфікаційної роботи виконано аналіз кліматичних умов, побудовано дорожньо-кліматичний графік з початком та закінченням строків виконання будівництва протягом 2-х років земляного полотна та дорожнього одягу. Визначені загальні обсяги земляних робіт для будівництва земляного полотна. Розраховані обсяги робіт і потреба матеріалів, визначені мінімальні змінні темпи будівництва. Розроблені калькуляції трудових витрат на кожен вид будівельних робіт, а також виконано техніко-економічне порівняння двох варіантів будівництва нижнього шару основи дорожнього одягу з ґрунту укріпленого цементом. Розроблені технологічні операції по влаштуванню земляного полотна з кар’єру в насип, а також на влаштування шарів дорожнього одягу з ґрунту укріпленим цементом, щебню, чорного щебню. Також в роботі наведені вимоги по контролю якості робіт по влаштуванню земляного полотна і шарів дорожнього одягуДокумент Технологія та організація виконання робіт з експлуатаційного утримання ділянки автомобільної дороги Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта км 23+500 – км 43+500 в Харківській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Горбань, Світлана АндріївнаПід час виконання дипломного проекту було проаналізовано аналіз природно-кліматичних умов експлуатації. Виконано аналіз експлуатаційного стану ділянки автомобільної дороги, обґрунтування видів та розрахунок об'ємів робіт, експлуатаційного утримання ділянки автомобільної дороги, технології та організації виконання робіт з ямкового, поточного та капітального ремонту автомобільної дороги.Документ Технологія та організація виконання робіт з реконструкції автомобільної дороги Чернігів — Мена — Сосниця — Грем’яч на ділянці км 48+000 – км 61+000 в Чернігівській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Шаповал, Данііл АнатолійовичУ роботі було виконано аналіз кліматичних умови Чернігівської області, побудований дорожньо-кліматичний графік, прораховані параметри ґрунтів, визначені оптимальні параметри розширення, розрахована потреба матеріалів і обсяги робіт. Розроблені калькуляції трудових витрат на реконструкцію земляного полотна та будівництва дорожнього одягу. Проведено техніко-економічне порівняння двох варіанті МДЗ для влаштування покриття з дрібнозернистої асфальтобетонної суміші.Документ Технологія будівництва ділянки автомобільної дороги ІV категорії Чевельча – Чайковщина довжиною 10 км в Полтавській області. Частина 2. Будівництво дорожнього одягу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Бабенко, Андрій ОлексійовичВ роботі проаналізовано кліматичні умови Полтавської області, побудовано дорожньо-кліматичний графік. Розраховані обсяги робіт і потреба матеріалів, визначені мінімальні змінні темпи будівництва. Розроблені калькуляції на кожен вид будівельних робіт. Запроєктовані технологічні операції по на влаштування шарів дорожнього одягу з цементоґрунту, відвального доменного шлаку, чорного щебеню та покриття з дрібнозернистої асфальтобетонної суміші.Документ Розробка заходів по підвищенню експлуатаційного стану автомобільної дороги Харків – Сімферополь на ділянці км 76+000 – км 96+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Литвинчук, Микола СергійовичВ роботі проведена оцінка експлуатаційного стану автомобільної дороги та обрані ділянки провадження робіт. Приведено розробки за технологією робіт з зимового утримання, ямко-вого, поточного і капітального ремонтів.Документ Технологія та організація виконання робіт з реконструкції автомобільної дороги Миколаїв – Доманівка – Березки на ділянці км 50+000 – км 52+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Філоненко, Максим ВалерійовичВ роботі проведена оцінка кліматичних умов району будівництва, визначенні параметри ґрунту, визначенні параметри спеціалізованих потоків. Запропонована технологія та організація робіт з будівництва во-допропускної труби, технологія та організація робіт з будівництва земляного полотна, технологія та організація робіт з будівництва дорожнього одягу. Сформовані питання контролю якості.Документ Технологія та організація експлуатаційного утримання автомобільної дороги М-22 Полтава-Олександрія на ділянці км 5+000 - км 29+000. Частина 2. Зимове експлуатаційне утримання(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Ткачов, Олександр ІгоровичПроаналізовані кліматичні параметри за 20 років спостережень та розроблені методи визначення параметрів снігопадів, їх тривалості та інтенсивності, також визначення параметрів висоти снігового покриву. Проведено розрахунок необхідної кількості протиожеледних матеріалів на основі обсягу снігових опадів для кожного зимового місяця. Розроблені схеми від розподілу комбінованих протиожеледних матеріалів до деталізації етапів виконання робіт із їх застосування. Окремо представлені технологічні схеми як для снігоочищення, так і для розподілення протиожеледних реагентів.Документ Технологія виконання робіт з будівництва автомобільної дороги ІІ категорії довжиною 12 км в Житомирській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Пошукайло, Валентин АндрійовичВ роботі проведена оцінка кліматичних умов району будівництва, визначенні параметри ґрунту, визначенні параметри спеціалізованих потоків. Запропонована технологія та організація робіт з будівництва во-допропускної труби, технологія та організація робіт з будівництва земляного полотна, технологія та організація робіт з будівництва дорожнього одягу. Сформовані питання контролю якості.Документ Технологія та організація експлуатаційного утримання автомобільної дороги М-22 Полтава-Олександрія на ділянці км 5+000 - км 29+000. Частина 3. Ремонти та підвищення безпеки руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Боцян, Іван ІвановичВизначені перелік робіт для забезпечення безпечного переміщення транспортного потоку, визначені конкретні елементи дороги, що потребують виконання робіт, місця проведення робіт; розроблено технологію та організацію виконання робіт з влаштування горизонтальної розмітки, заміни дорожніх знаків, визначені об’єми для проведення робіт з ліквідації ямковості асфальтобетонного покриття гарячою асфальтобетонною сумішшю та пневмо-струменевим методом, проведено порівняння вартісних показників при проведенні робіт.Документ Технологія та організація капітального ремонту автомобільної дороги Буди-Коротич на ділянці км 0 + 000 – км 17 + 400(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Потапов, Іван ДмитровичВ роботі проведена оцінка кліматичних умов району будівництва, визначенні параметри ґрунту, визначенні параметри спеціалізованих потоків. Запропонована, технологія та організація робіт з капітального ремонту земляного полотна, технологія та організація робіт з будівництва дорожнього одягу. Сформовані питання контролю якості та охорони праці.Документ Підвищення безпеки руху на мережі доріг і вулиць м. Миргород(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Демченко, Ірина СергіївнаВ роботі виконаний аналіз природно-кліматичних умов району експлуатації; аналізу ДТП; оцінки безпеки руху; оцінки технічного рівня та експлуатаційного стану доріг і вулиць; впливу експлуатаційного стану на безпеку руху; підвищення безпеки та забезпечення організації дорожнього руху; охорона праці; визначена економічна ефективність робіт, направлених на підвищення безпеки руху.Документ Технологія виконання робіт з будівництва ділянки автомобільної дороги ІІІ категорії Вороньки – Ісківці довжиною 11 км 200 м в Полтавській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Олійник, Андрій ВікторовичВ кваліфікаційній роботі було виконано аналіз кліматичних умов регіону будівництва автомобільної дороги (Полтавська область), розроблено дорожньо-кліматичний графік та визначені можливі терміни виконання будівельних робіт. Визначені загальні обсяги земляних робіт під час будівництва земляного полотна. Розраховані обсяги робіт і потреба в матеріалах, розраховані мінімальні змінні темпи будівництва. До кожного виду будівельних робіт, розраховано калькуляції трудових витрат. Також за техніко-економічними показниками порівняли два варіанти будівництва шару покриття з чорного щебеню. Описані технологічні операції по будівництву земляного полотна з транспортуванням ґрунту з кар’єра в насип, а також на влаштування шарів дорожнього одягу з ґрунту укріпленого цементом, рядового щебню, чорного щебню. Також в роботі детально розглянуті вимоги щодо контролю якості робіт при будівництві земляного полотна та конструкції дорожнього одягу.Документ Технологія та організація виконання робіт з будівництва ділянки автомобільної дороги IV категорії Бережки – Великі Озера довжиною 21 км 600 м в Рівненській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Балашов, Нікіта СергійовичПід час виконання дипломного проекту було проаналізовано кліматичні умови, побудовано дорожньо-кліматичний графік з початком та закінченням строків виконання будівництва протягом наступних 2 років, перший рік будівництво земляного полотна та другий – дорожнього одягу. Розроблено відомість балансу земляних мас та загальні об'єми земляних робіт за видами ведучих машин для будівництва земляного полотна. Розраховані обсяги робіт і потреба матеріалів, визначені мінімальні змінні темпи будівництва. Розроблені калькуляції на кожен вид будівельних робіт, а також виконано техніко-економічне порівняння двох варіантів будівництва нижнього шару основи дорожнього одягу з ґрунту зміцненого цементом. Запроектовані технологічні операції по влаштуванню земляного полотна з транспортуванням ґрунту з виїмки в насип, з кар’єру в насип, а також на влаштування шарів дорожнього одягу з ґрунту укріпленим цементом, щебенево-піщаної суміші, асфальтобетону крупнозернистого щільного і дрібнозернистого щільного. Також в роботі наведені вимоги по контролю якості робіт по влаштуванню земляного полотна і шарів дорожнього одягу.Документ Технологія будівництва автомобільної дороги «Веселе-Сімейкине» IІІ категорії довжиною 11 км в Сумській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Забара, Денис СергійовичВ роботі проаналізовано кліматичні умови Сумської області, побудовано дорожньо-кліматичний графік. Розраховані загальні об’єми земляних робіт. Розраховані обсяги робіт і потреба матеріалів, визначені мінімальні змінні темпи будівництва. Розроблені калькуляції на кожен вид будівельних робіт. Запроєктовані технологічні операції по влаштуванню земляного полотна з транспортуванням ґрунту з виїмки в насип, з кар’єру в насип, а також на влаштування шарів дорожнього одягу з ЩПС, чорного щебеню фр. 20-40 мм, крупнозернистої асфальтобетонної суміші та покриття з дрібнозернистої асфальтобетонної суміші.Документ Технологія виконання робіт з будівництва автомобільної дороги довжиною 13 км в Херсонській області. Частина 1. Будівництво земляного полотна(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Гарбуз, Володимир ВолодимировичВ роботі проведена оцінка кліматичних умов району будівництва, визначенні параметри ґрунту, визначенні параметри спеціалізованих потоків. Запропонована технологія та організація робіт з будівництва во-допропускної труби, технологія та організація робіт з будівництва земляного полотна. Сформовані питання контролю якості.Документ Підвищення експлуатаційного стану автомобільної дороги Харків – Охтирка – Суми – Глухів на ділянці км 9+000 – км 23+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Волков, Артем ЮрійовичВ роботі проведена оцінка експлуатаційного стану автомобільної дороги та обрані ділянки провадження робіт. Приведено розробки за технологією робіт з зимового утримання, ямко-вого, поточного і капітального ремонтів.Документ Технологія та організація робіт з експлуатаційного утримання автомобільної дороги Т-21-19 Наталине - Зачепилівка - Перещепине на ділянці км 0+000 – км 21+940(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Анахіна, Ірина ОлександрівнаВ роботі проаналізовані умови експлуатації дороги, виконана оцінка експлуатаційного стану автомобільної дороги та обрані ділянки проведення робіт. Визначено та розраховано обсяги необхідних для функціонування робіт. Розроблено технології виконання робіт з весняного, літнього, осіннього та зимового експлуатаційного утримання дороги. Розроблено технології виконання робіт з ліквідації ямковості та тріщин. Приділена увага питанням забезпечення якості робіт.Документ Технологія та організація робіт з експлуатаційного утримання та ремонту автомобільної дороги Овруч – Народичі на ділянці км 2+000 – км 22+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06) Василенко, Олександр ОлександровичВ кваліфікаційній роботі наведена об’єктивна оцінка транспортно-експлуатаційного стану ділянки автомобільної дороги за показниками експлуатаційної якості. Запропоновані заходи, які спрямовані на підвищення транспортно-експлуатаційного стану ділянки дороги. Обґрунтовано система заходів щодо експлуатаційного утримання і ремонтних робіт, визначені об’єми ремонтних робіт. Розроблені технології робіт з весняного, літнього, осіннього та зимового утримання дороги, ліквідації вибоїн та тріщин на дорожньому покритті та поточного ремонту.