Кафедра організації та безпеки дорожнього руху
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3868
Переглянути
Перегляд Кафедра організації та безпеки дорожнього руху за Ключові слова "автомобільна дорога"
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Визначення показників безпеки дорожнього руху на ділянках автомобільних доріг загального користування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Озерянський, Олександр ОлександровичМета – підвищення безпеки дорожнього руху на ділянках автомобільних доріг. Отримані результати – робота вміщує повну характеристику ділянки дороги, яка обрана для дослідження, існуючих умов руху і поточного стану аварійності. В роботі були розглянуті методи організації дорожнього руху на дорогах. Особлива увага приділена методам оцінки рівня безпеки руху. На основі застосування методів оцінки рівня безпеки та методів організації дорожнього руху визначені ділянки дороги з високим рівнем аварійності, для запропоновані заходи з удосконалення організації руху. Зокрема запропоновано облаштування перехідно-швидкісних смуг, підвищення видимості та оновлення (встановлення) необхідних технічних засобів організації дорожнього руху на ділянках дороги загального користування.Документ Визначення рівня безпеки на дорозі Харків-Довжанський (422-485 км). Частина 1. Оцінка впливу дорожніх умов на безпеку дорожнього руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Валяєв, Олег ОлеговичМета дослідження: підвищення безпеки дорожнього руху. Об’єкт дослідження – вплив дорожніх умов на безпеку дорожнього руху. Предметом дослідження є оцінка впливу дорожніх умов на безпеку дорожнього руху. Методи дослідження: методи натурних обстежень, розрахункові методи визначення часткових коефіцієнтів аварійності, побудова лінійного графіку аварійності. У роботі проведено аналіз методів організації дорожнього руху на автодорогах; визначено особливості об’єкту дослідження; побудовано лінійний графік аварійності на дорозі; обґрунтовано заходи для зниження рівня аварійності на небезпечних ділянках дороги. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції та ремонті досліджуваної ділянки 422 – 485 км автомобільної дороги Київ – Харків – Довжанський. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на автомобільних дорогахДокумент Визначення рівня безпеки на дорозі Харків-Довжанський (422-485 км). Частина 2. Вплив споживчих властивостей дороги на швидкість дорожнього руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Голотовський, Даниїл ВолодимировичМета дослідження: підвищення безпеки дорожнього руху на дорозі за рахунок забезпечення розрахункової швидкості руху. Об’єкт дослідження – дорожній рух на автомобільних дорогах. Предметом дослідження є показники споживчих властивостей дороги. Методи дослідження: методи натурних обстежень, розрахункові методи визначення показників споживчих властивостей дороги. У дипломній роботі проведено аналіз техніко-економічних показників стану дороги та умов руху; здійснено аналіз лінійного графіку аварійності на об’єкті дослідження; визначено коефіцієнти споживчих властивостей дороги; побудовані лінійні графіки забезпечення розрахункової швидкості на небезпечних ділянках дороги; розроблено схему розташування технічних засобів на складних ділянках дороги. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції та ремонті досліджуваної ділянки 422 – 485 км автомобільної дороги Київ – Харків – Довжанський. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на автомобільних дорогах.Документ Визначення рівня безпеки на дорозі Харків-Довжанський (422-485 км). Частина 3. Оцінка безпеки на складних перехрестях дороги(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Ковалівський, Микола ВікторовичМета дослідження: підвищення безпеки дорожнього руху на багаторівневому перетинанні. Об’єкт дослідження – дорожній рух на автомобільній дорозі. Предметом дослідження є показники безпеки на багаторівневому перетинанні. Методи дослідження: методи натурних обстежень, метод конфліктних точок, розрахункові методи визначення планувальних характеристик багаторівневого перетинання. У роботі визначено особливості проектування багаторівневих перетинань; визначено параметри перехрестя та транспортного потоку; проведено оцінку безпеки дорожнього руху на перетинанні; розроблено планувальну схему багаторівневого перетинання для підвищення безпеки дорожнього руху. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції та ремонті досліджуваної ділянки 422 – 485 км автомобільної дороги Київ – Харків – Довжанський. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на автомобільних дорогах.Документ Дослідження організації дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги Н–11 95+000 км – 110+000 км(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Масич, Костянтин ВячеславовичПараметри транспортних потоків безперервно змінюється уздовж дороги. Ці зміни пов'язані як з особливостями дорожніх умов, так і з інтенсивністю руху. Водії при русі по дорозі у вільних умовах прагне підтримувати бажану швидкість руху. Збільшення інтенсивності руху приводить до необхідності здійснення обгонів для підтримки цієї швидкості, а також до зниження швидкості при неможливості обгонів. Таким чином, питання що до удосконалення організації дорожнього руху, з метою підвищення пропускної здатності доріг та зниження рівня аварійності, є актуальним і потребує прийняття ефективних та досконалих рішень та відповідних заходів. Суттєвою проблемою дорожнього руху є безумовно жертви ДТП, якими стають частіше понад усе молоді люди. За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я показник смертності в результаті ДТП для найбільш молодої частини населення займає значне місце.Документ Дослідження організації дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги Р-09(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Сахно, Андрій СергійовичМета дослідження – підвищення ефективності організації дорожнього руху на ділянці дороги Р-09 7+000 км – 21+000 км у Київській області. Об’єкт дослідження – організація дорожнього руху на ділянці дороги Р-09 7+000 км – 21+000 км у Київській області. Предмет дослідження - ефективність організації дорожнього руху на ділянці дороги Р-09 7+000 км – 21+000 км у Київській області. Метод дослідження – натурно-аналітичний. Основною базою запропонованих заходів щодо організації дорожнього руху на ділянці дороги є результати обстеження фактичної інтенсивності руху транспортних засобів на даній ділянці дороги, результати аналізу сучасного стану організації дорожнього руху на даній ділянці дороги, а також результати дослідження методом підсумкового коефіцієнту аварійності. На основі розрахунків підсумкових коефіцієнтів аварійності та аналізу ДТП, визначено найбільш небезпечні ділянки досліджуваної дороги, що вимагають усунення недоліків в організації дорожнього руху. Результати оцінки безпеки дорожнього руху на перехресті при введенні запропонованих заходів з підвищення ефективності організації руху свідчать про можливість скорочення загальної кількості ДТП на 11 одиниць. Інформація про впровадження: результати роботи можуть бути впроваджено Службою автомобільних доріг у Київській області. Рекомендації щодо використання результатів роботи: результати дослідження можуть бути використані при удосконаленні організації дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування. Сфера застосування: автомобільні дороги загального користування.Документ Оцінка споживчих властивостей автомобільної дороги(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Байдуков, Владислав СергійовичМета роботи – дослідження споживчих властивостей автомобільних доріг і розробка заходів щодо їх поліпшення. Об'єкт дослідження – вплив експлуатаційних заходів на споживчі властивості автомобільних доріг. Предмет дослідження – показники споживчих властивостей автомобільних доріг. Метод дослідження – натурно-аналітичний. У дипломній роботі проведено комплексну оцінку споживчих властивостей автомобільних доріг двох варіантів автомобільних доріг. За результатами аналізу (підсумкові значення коефіцієнта забезпеченості розрахункової швидкості і комплексного показника транспортно-експлуатаційного стану дороги) були запропоновані і обґрунтовані заходи щодо поліпшення споживчих властивостей досліджуваних ділянок автомобільних доріг. Інформація про впровадження: результати роботи можуть бути впроваджено Службою автомобільних доріг Харківської області. Рекомендації щодо використання результатів роботи: результати дослідження можуть бути використані при розробці заходів щодо покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги. Сфера застосування: автомобільні дороги загального користування.Документ Підвищення безпеки дорожнього руху на ділянці 65+00–103+00 км автомобільної дороги р-46 Харків–Охтирка(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Натальченко, Владислава СергіївнаОб’єкт дослідження – дорожній рух на ділянці автомобільної дороги Р-31 Харків – Охтирка з 65+00 км по 103+00 км (від міста Богодухів до міста Охтирка). Мета – підвищення рівня безпеки руху дорогою шляхом розробки інженерно-організаційних рішень. Методи дослідження: натурні спостереження транспортних і пішохідних потоків, аналітичний, метод підсумкового коефіцієнта аварійності. Отримані результати: проведено аналіз способів організації дорожнього руху; проаналізовано характеристики об’єкта дослідження, виявлено аварійно небезпечні ділянки автомобільної дороги, по яким розроблено заходи з підвищення безпеки руху. Рекомендації з впровадження: розроблені заходи матимуть застосування службою автомобільних доріг для підвищення безпеки руху на автомобільних доріг області.Документ Підвищення безпеки дорожнього руху на ділянці дороги М-27(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Великий, Олександр КостянтиновичМета дослідження: підвищення безпеки дорожнього руху на дорозі загального користування. Об’єкт дослідження – дорожній рух на автомобільній дорозі. Предметом дослідження є показники безпеки дорожнього руху. Методи дослідження: аналіз літературних джерел, метод визначення підсумкового коефіцієнта аварійності, метод визначення коефіцієнта безпеки, розрахунки параметрів розташування дорожніх знаків. У роботі для усіх ділянок дороги було визначено значення підсумкового коефіцієнта аварійності та значення коефіцієнта безпеки, за якими обрано найбільш небезпечні ділянки дороги. Запропоновані заходи по підвищенню безпеки дорожнього руху. Рекомендації з впровадження: результати, що отримані у дипломній роботі, можуть бути рекомендовані до застосуванні при реконструкції та ремонті ділянки автомобільної дороги, що досліджувалася.Документ Підвищення ефективності функціонування вулично-дорожньої мережі Нагірного району м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Шишова, Олександра АндріївнаОб’єкт дослідження – дорожній рух по ділянці вулично-дорожньої мережі Нагірного району м. Харків. Мета роботи – підвищення ефективності функціонування вулично-дорожньої мережі Нагірного району м. Харків за рахунок впровадження ефективних методів організації дорожнього руху. Метод дослідження – натурні спостереження, імітаційне моделювання. Аналіз методів організації дорожнього руху дозволив виявити найбільш ефективні для підвищення ефективності функціонування вулично-дорожньої мережі міст. Порівняні 5 варіантів схеми організації руху: 1 - існуючий з наявними на ній проблемами; 2 - запропонований з повною забороною паркування на ряді вулиць; 3 - запропонований з прокладанням дороги між двома вулицями; 4 – запропонований із забороною паркування та прокладанням дороги; 5 – запропонований з частковою забороною стоянки на двох вулицях (лише з одного боку проїзної частини). Аналіз результатів розрахунків довів необхідність комплексного вирішення проблеми шляхом заборони паркування та будівництва нової ділянки дороги, а саме варіант 4. Отримано соціальний ефект, який полягає в скороченні часу руху обраною ділянкою вулично-дорожньої мережі майже на 22 %.Документ Розробка заходів з підвищення безпеки дорожнього руху на ділянках автомобільної дороги Т-2121(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Світлична, Людмила АнатоліївнаМета – підвищення безпеки дорожнього руху на ділянках автомобільних доріг. Отримані результати – робота вміщує повну характеристику району дослідження, умов руху і стан аварійності наявні схеми організації дорожнього руху. Розроблено заходи для покращення безпеки дорожнього руху, що підтверджено зменшенням значень коефіцієнтів аварійності, а також очікуваним зменшенням кількості дорожньо - транспортних пригод. Розроблено локальні заходи, що підвищують рівень безпеки та покращують умови руху на окремих ділянках дороги. Рекомендації з впровадження – результати роботи та розроблені локальні заходи можуть бути використані на міжміських дорогах з характерними дорожніми умовами. Область застосування – автомобільні дороги загального користування.Документ Розробка заходів удосконалення дорожнього руху на ділянці дороги Одеса-Мелітополь(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Бурлака, Вікторія АндріївнаМета дослідження: підвищення безпеки дорожнього руху на дорозі. Об’єкт дослідження – дорожній рух на автомобільних дорогах. Предметом дослідження є метод визначення підсумкового коефіцієнту аварійності. Методи дослідження: методи аналізу паспорту дороги, метод конфліктних крапок визначення безпеки перехрестя, побудова лінійних графіків аварійності ділянок дороги. У дипломній роботі проведено аналіз стану дороги та умов руху; здійснено аналіз лінійного графіку аварійності на об’єкті дослідження; побудовані лінійні графіки аварійності на небезпечних ділянках дороги; розроблено схему розташування технічних засобів на складних ділянках дороги, запропоновано заходи по підвищенню безпеки дорожнього руху. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції та ремонті досліджуваної ділянки автомобільної дороги. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на автомобільних дорогах.Документ Удосконалення заходів організації дорожнього руху на ділянці дороги Дніпро-Миколаїв(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Балдич, Роман ВікторовичМета дослідження: удосконалення заходів організації дорожнього руху на автомобільній дорозі загального користування. Об’єкт дослідження – дорожній рух на автомобільній дорозі. Предметом дослідження є засоби регулювання дорожнього руху. Методи дослідження: методи аналізу нормативної документації, метод підсумкового коефіцієнта аварійності, розрахункові методи визначення місць установки дорожніх знаків, методи визначення екологічної та соціальної ефективності дорожнього руху. У роботі визначено особливості розробки схем розміщення технічних засобів регулювання на складних ділянках дороги; залізничних переїздах та на під'їзді до мостів. Проведено оцінку безпеки дороги методом визначення підсумкового коефіцієнта аварійності. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції та ремонті досліджуваної ділянки автомобільної дороги. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на автомобільних дорогахДокумент Удосконалення організації дорожнього руху на окружній дорозі північно-західної частини м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Рибцов, Даніїл ІгоровичОб’єкт дослідження – дорожній рух ділянкою окружної дороги м. Харків. Мета – підвищення безпеки дорожнього руху. Метод дослідження – аналітичний. Отримані результати: проведено аналіз принципів організації дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування; досліджені характеристики транспортних потоків на ділянці окружної дороги; визначено параметри розміщення технічних засобів організації дорожнього руху, визначено параметри перехідно-швидкісних смуг на багаторівневому перетинанні, що дозволить підвищити безпеку руху. Рекомендації з впровадження: розроблені заходи застосовувати з метою підвищення безпеки дорожнього руху на окружній дорозі м. Харків.