Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3897
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Ключові слова "адгезія"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження композитних, термостійких плазмових покриттів на основі Al2O3 і ZrO2(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Кальницький, Юрій ПетровичВ дипломній роботі об'єкт дослідження – покриття на основі Al2O3 І ZrO2. Мета роботи - дослідити термостійкі композиційні покриття на основі Al2O3 І ZrO2. Методи дослідження - випробування на термостійкість, жаростійкість та визначення міцності з'єднання покриттів з основним металом. Якість роботи доменних печей беспосередньо пов'язана зі стабільною роботою клапанів гарячого дуття, які працюють в умовах високотемпературних (1300ºС) потоків окислювального газу і знакозмінних теплових навантажень. У цій роботі розглянуто різні методи нанесення термостійких композитних покриттів. Розглянуто методики випробувань на термо-, жаростійкість та адгезійну міцність і проведенні данні випробувань з нанесенням різноманітних керамічних покриттів і різними матеріалами підшару. Обґрунтовано найбільш доцільніший варіант для використання покриття на основі Al2O3 І ZrO2 як оптимального термостійкого покриття.Документ Дослідження та розробка нових композиційних складів термостійких плазмових покриттів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Макушенко, Іван ВасильовичВ дипломній роботі об’єкт дослідження – клапани гарячого дуття. Мета роботи – дослідити термостійкі композиційні покриття з різними матеріалами підшару. Методи дослідження – випробування на термостійкість, жаростійкість та визначення міцності з'єднання покриттів з основним металом. В дипломній роботі були проаналізовані різні метод нанесення термостійких покриттів, розглянута методика випробувань на термо-, жаростійкість та адгезійну міцність і проведенні данні іспити з нанесенням різноманітних керамічних покриттів і різними матеріалами підшару виявили найбільш доцільніший варіант для використання як оптимального термостійкого покриття. При нанесенні покриттів слід застосовувати плазмотрон ПП- 25 з роздільним поданням плазмоутворюючих газів. Жаростійкість сталі 20 з покриттям з композиту(Х20Н80 Al2O3) завтовшки 0,25 – 0,3мм перевищує жаростійкість алітованої сталі тієї ж марки в 80 разів (Т=1200˚С).Документ Підвищення ресурсу штоків гідроциліндрів комунальної техніки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Андрєєв, Владислав СергійовичАналіз досвіду експлуатації комунальних машин показав, що основною причиною виходу з ладу гідроциліндрів є знос та корозія робочих поверхонь штоків. Вибір матеріалів пар тертя, що забезпечує підвищення їх ресурсу вище досягнутого рівня – важливе завдання. Вирішення його залежить від конструкції та призначення вузла, технології виробництва, умов експлуатації, від вимог до властивостей деталей, терміну їх служби та надійності з урахуванням вартості матеріалів і їх дефіцитності, витрат на виготовлення деталей з вибраного матеріалу та експлуатаційних витрат. В роботі науково обґрунтовано, вибрано та експериментально доведено переваги сталі 38Х2МЮА з покриттям TiN в якості основного матеріалу і запропоновані оптимальні режими его нанесення. Це забезпечує високу коррозійну стійкость та знижує знос, а також значне знижає коефіцієнт тертя порівняно з іншими сталями.Документ Підвищення стійкості до зносу та корозії деталей дорожніх машин(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Чепіль, Валерій ГеннадійовичМета роботи – підвищення ресурсу дорожніх машин, а саме підвищення зносо- та коррозіонной стійкості. Був проведений хімічний аналіз матеріала, проведені ізносні та корозійні випробування, визначений коефіцієнт тертя. Аналіз досвіду експлуатації дорожніх машин показав, що основною причиною їх виходу з ладу гідроциліндрів є знос та корозія робочих поверхонь штоків. Вибір матеріалів пар тертя, що забезпечує підвищення їх ресурсу вище досягнутого рівня – важливе завдання. Вирішення його залежить від конструкції та призначення вузла, технології виробництва, умов експлуатації, від вимог до властивостей деталей, терміну їх служби та надійності з урахуванням вартості матеріалів і їх дефіцитності, витрат на виготовлення деталей з вибраного матеріалу та експлуатаційних витрат. В роботі науково обґрунтовано, вибрано та експериментально доведено переваги сталі 38Х2МЮА з покриттям TiN в якості основного матеріалу і запропоновані оптимальні режими его нанесення. Це забезпечує високу коррозійну стійкость та знижує знос, а також значне знижае коефіцієнт тертя порівняно з іншими сталями.