Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3897
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Ключові слова "азотування"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження впливу тривалості хіміко-термічної обробки на будову дифузійного шару конструкційної легованої сталі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Козінчук, Світлана ЯрославівнаВ дипломній роботі об’єкт дослідження – зразки легованої сталі бейнітного класу марки 18Х2Н4МА. Мета роботи – визначення впливу технологічних параметрів азотування сталі 18Х2Н4МА при температурі 550 °С на структуру і властивості зразків легованої сталі бейнітного класу марки 18Х2Н4МА. Методи дослідження – механічні дослідження зразків легованої сталі бейнітного класу марки 18Х2Н4МА в вихідному стані та після азотування при температурі 550 °С, на основі аналізу механічних досліджень вивчені структурні зміни, які відбуваються в зразках легованої сталі бейнітного класу марки 18Х2Н4МА після азотування при температурі 550 °С. На основі отриманих даних встановлено, що азотування легованої сталі бейнітного класу марки 18Х2Н4МА при температурі 550 °С протягом 1 години в контейнері з меламіном 10 г дозволило отримати на зразках нітридну зону з ε-фази та γ- фази, загальною товщиною 0,3 мм. Оптимальний режим зміцнення поверхневого шару на глибину 0,3 мм, твердість якого досягає 10 ГПа, є азотування при температурі 550 °С протягом 5 годин. Результати досліджень можуть бути використані на виробництві та у науково-дослідних роботах.Документ Підвищення експлуатаційних властивостей чавунних колінчастих валів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Лючкова, Єлизавета ВладиславівнаВисокоміцний чавун з кулястим графітом має високий рівень експлуатаційних властивостей і з успіхом застосовується замість дорогого сталевого прокату, сірого і ковкого чавунів при виготовленні колінчастих валів тепловозних дизелів, що працюють в умовах значних контактних напружень, знакозмінних навантажень, а опорні поверхні - в умовах тертя і зношування. Виконані дослідження впливу легування, термічної та хіміко-термічної обробки і поверхневого пластичного деформування віброобробкою на експлуатаційні властивості високоміцного чавуну з кулястим графітом. Метою роботи було підвищення експлуатаційних властивостей валів. Для виготовлення колінчастого валу запропоновано використовувати чавун, мікролегований нікелем і молібденом, що забезпечує зменшення зворотної ліквації кремнію, збільшення прогартовуваності чавуну, збільшення кількості перліту, подрібнення включень кулястого графіту.Документ Підвищення зносостійкості деталей роторного гідронасоса(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Степанюк, Андрій ІвановичОб´єкт дослідження – деталі й вузли об’ємних гідроприводів. Мета роботи – вивчення , аналіз і розробка методу зміцнення поверхневого шару робочих деталей об’ємних гідроприводів з метою підвищення їх довговічності. Випробування нових матеріалів і технологій в умовах реального виробництва пов'язані зі значними витратами матеріальних ресурсів та часу, крім того, складно повною мірою оцінити вплив тих чи інших факторів на процеси тертя та зношування в реальних умовах. Тому для оцінки ефективності застосування матеріалів, методів їх обробки, конструктивних змін деталей та інших заходів використовувалися лабораторні та стендові випробування, що моделюють максимальне наближення до реальних умов експлуатації. Основними критеріями оцінки працездатності матеріалів для деталей об'ємного гідроприводу та ефективності їх поверхневої обробки є триботехнічні характеристики. У зв'язку з цим щодо цієї роботи обрані методи випробувань, що дозволяють моделювати основні процеси тертя і зносу реальних деталей. Досліджувані деталі насоса, а саме поршні зі сталі ШХ15, після азотування мають більшу зносостійкість в порівнянні зі звичайними поршнями в ~ 1,45 рази.