2012, № 2 (3)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6077
Переглянути
Перегляд 2012, № 2 (3) за Ключові слова "339.138"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Визначення основних параметрів маркетингу та логістики при функціонуванні атп на ринку міжнародних вантажних перевезень(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2012) Пономарьов, А. М.Нові економічні умови, формування ринку міжнародних вантажних автомобільних перевезень, жорстке посилення конкуренції між автотранспортними підприємствами спонукають до активного впровадження логістичної концепції. Впровадження логістичних підходів в маркетингову діяльність автотранспортних підприємств, які працюють на ринку міжнародних вантажних автомобільних перевезень, вимагає зміни концептуальних підходів традиційної політики збуту. Визначальним елементом ринку міжнародних вантажних автомобільних перевезень є клієнт, який диктує умови транспортного обслуговування. Мета статті – розробка заходів з підвищення ефективності процесу маркетингу міжнародної автотранспортної послуги із застосуванням принципів логістики за рахунок розмежування значимих параметрів за сферами застосування. Завдання статті – визначити основні маркетингові, логістичні та технологічно-логістичні параметри транспортного обслуговування замовників міжнародних вантажних автомобільних перевезень. Для досягнення встановленої мети у роботі було використано такі загальнонаукові та спеціальні методи та прийоми дослідження: теоретичного узагальнення, аналізу і синтезу, системного і комплексного підходу абстрактно-логічний, монографічний і графічний тощо. У статті запропоновано Узагальнена схема взаємодії маркетингу та логістики як детермінант цінності для клієнта та Схема основних параметрів маркетингу та логістики при функціонуванні автотранспортного підприємства на ринку міжнародних вантажних автомобільних перевезень. Застосування інструментів логістики в процесі маркетингу ринку міжнародних вантажних автомобільних перевезень надасть змогу стандартизувати і уніфікувати параметри якості транспортних послуг, а також сформувати систему параметрів клієнтоорієнтованого транспортного обслуговування: логістичних (ЛПТО), технологічно-логістичних (ТЛПТО) та маркетингових (МПТО). Визначення, впровадження та коригування цих параметрів допоможе суб’єктам ринку міжнародних вантажних автомобільних перевезень ефективно функціонувати на ринку автотранспортних послуг.Документ Удосконалення класифікації брендів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2012) Приходько, Д. О.Метою дослідження є удосконалення класифікації брендів за рахунок введення класифікаційних ознак та видів брендів, що дозволяє врахувати вартісну складову бренду, а також такі чинники, як лояльність, імідж, час та життєвий цикл бренду. В роботі визначено існуючі класифікації брендів, виділені класифікаційні ознаки та види брендів. Удосконалено існуючі класифікації брендів за рахунок введення авторських класифікаційних ознак та видів брендів. Були надані визначення запропонованих видів брендів. На базі проведеного дослідження утворена класифікаційна система брендів. З позиції життєвого циклу бренду запропоновані авторські види брендів: бренд на стадії «ребрендинг» та бренд на повторних стадіях: «зростання*», «стабілізація*», «згасання*». Також введено ознаки брендів з відповідними їм видами: взаємозв’язок споживчої лояльності з потребами («первинний» бренд, «вторинний» бренд), імідж бренду (бренд з високим іміджем, бренд с середнім іміджем, бренд з низьким іміджем), вплив часу на бренд (бренд минулого, бренд теперішнього, бренд майбутнього), а також вартість бренду (бренд з завищеною вартістю, бренд з реальною вартістю, бренд з заниженою вартістю), що виступає узагальнюючим критерієм. Запропоновані класифікаційні ознаки є важливими складовими подальшої вартісної оцінки бренду, адже ці ознаки виступають одними з головних критеріїв, що впливають на вартість бренду та впливають на розмежування брендів за класифікаційною ознакою вартість бренду. Розширення класифікації брендів дає можливість більш в повній мірі оцінити особливості та властивості брендів.