Випуск 101 Том 1
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/15188
Переглянути
Перегляд Випуск 101 Том 1 за Ключові слова "10.30977/BUL.2219-5548.2023.101.1.156"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Моделювання руху поворотного потоку на регульованому перехресті(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Рябушенко, Олександр Васильович; Просвірнін, Олександр Васильович; Ryabushenko, Olexander; Prosvirnin, OlexanderВ умовах неможливості модернізації вулично-дорожньої мережі міст актуальним є завдання оптимізації та вдосконалення проектування циклів світлофорного регулювання на перехрестях, зокрема вдосконалення методів аналізу потоків насичення смуг руху. Геометричні параметри перехрестя насамперед впливають на характеристики руху виділених поворотних потоків, а отже, на величину потоку насичення. Цей фактор враховує більшість емпіричних методів, однак в методиці НСМ 2000 відповідний корегувальний коефіцієнт є постійним. Для перевірки ступеня впливу радіуса траєкторії руху поворотного потоку на потік насичення виділеної смуги руху було проведено імітаційне моделювання роботи умовного регульованого перехрестя в програмі PTV VISSIM. Результати демонструють, що для виділених поворотних смуг потік насичення збільшується в разі збільшення радіуса траєкторії руху поворотного потоку, що відповідає класичній формулі Ф. Вебстера, якщо значення радіуса до 15 м. Тому корегування потоку насичення для виділених поворотних потоків в цьому раз є доцільним. Якщо рух потоку здійснюється траєкторією з більшим радіусом, потік насичення не залежить від геометрії перехрестя.