2017
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2163
Переглянути
Перегляд 2017 за Ключові слова "автомобiльнi дороги, експлуатацiя"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Спосiб калiбрування та видалення паразитних вiдбиттiв при неруйнiвному контролi верхнього шару асфальтобетону за допомогою георадара(2017-12-11) Батраков, Дмитро Олегович; Батракова, Анжелiка ГеннадiївнаСпосіб калібрування та видалення паразитних відбиттів при неруйнівному контролі верхнього шару асфальтобетону за допомогою георадара, який полягає в тому, що блок приймально-передавальних антен попередньо розміщується таким чином, щоб за період розгортки до приймальної антени не надходили сигнали від найближчих неоднорідностей, який відрізняється тим, що проводиться вимірювання двох сигналів: сигналу прямого проходження та сигналу, який відбитий від металевого листа, який розташований навпроти антени таким чином, щоб відстань між антеною та металевим листом дорівнювала висоті розташування антенного блока георадара під час проведення обстеження конструкції дорожнього одягу; після чого георадар розміщується на автомобілі та проводиться попереднє вимірювання сигналу, що відбитий від металевого листа, який укладено безпосередньо на поверхню асфальтобетонного покриття, після чого металевий лист видаляється з поверхні покриття і проводиться запис даних під час руху лабораторії, після збереження даних на комп'ютері проводиться їх обробка, причому сигнал прямого проходження вираховується з усіх інших сигналів, а потім знаходиться різниця між сигналами, що відбиті від металевого листа в двох вищезгаданих випадках, внаслідок чого отримується сигнал, який відповідає сигналу, що відбитий від автомобіля та системи кріплення; далі цей сигнал вираховується від сигналів, що отримані при відбитті від металевого листа у випадку розташування цього листа на поверхні покриття та від сигналів, які відбиті від дорожнього одягу під час контролю, внаслідок чого отримуємо сигнали, що відповідають зондувальному імпульсу та сигналам, що відбиті тільки від покриття, а далі проводиться обробка цих сигналів згідно з відомим алгоритмом.